برای خرید کانکس دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟
کانکس دست دوم به دلایل مختلف مورد توجه قرار می گیرد. کانکس های دست دوم می توانند در انواع کانکس ویلایی، کانکس کارگاهی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس فروشگاهی و … قابل تهیه باشد. کانکس های دست دوم از قیمت بسیار کمتری برخوردار هستند. ضمن اینکه به اندازه کانکس های تولیدی جدید کارایی دارند. به همین خاطر بیشتر افراد از ایده کانکس های دست دوم استقبال می کنند.
کانکس دست دوم همواره طرفداران خاص خود را در بازار داشته است. این کانکس بسیار مورد توجه پیمانکاران و معماران قرار می گیرد. همچنین برای تکمیل پروژه های ساخت و ساز و اسکان موقت کارگران از کانکس دست دوم استقبال می شود. کانکس های دست دوم می توانند برای اسکان موقت و کوتاه مدت مدنظر قرار بگیرند. بسیاری از افراد تمایل دارند هزینه کمی برای خرید کانکس پرداخت نمایند. ایده کانکس دست دوم برای صرفه جویی های اقتصادی و مالی بسیار مناسب است. در این شرایط شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر کانکس خریداری کنید.
کانکس های دست دوم از تنوع لازم برای خرید برخوردار هستند. شما می توانید کانکس مورد نظر خود را در میان کانکس های دست دوم بیابید. برای خرید کانکس کارکرده نیاز به بازدید حضوری دارید. بازدید حضوری این امکان را به شما می دهد که تمام وضعیت کانکس را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت متوجه سالم بودن کانکس خواهید شد.
فروش کانکس
در شرکت کانکس وان امکان خرید و فروش کانکس دست دوم وجود دارد. در واقع شما می توانید صاحب کانکس باشید و قیمت خود را برای فروش کانکس به شرکت کانکس وان پیشنهاد دهید. در صورت توافق بر سر قیمت و انجام معامله، کانکس مورد نظر به شرکت حمل می گردد. توجه داشته باشید که خرید کانکس از مشتری با قیمت اولیه کانکس انجام نمی شود. در واقع این کانکس حدود 30 الی 40 درصد ارزان تر از نمونه کانکس های تازه است. اگر کانکس فروشی شما نیاز به تعویض قطعه، بازسازی، تعمیر کانکس و … داشته باشد، هزینه تعمیر و بازسازی از مبلغ نهایی کسر می گردد.
مزیت خرید کانکس دست دوم
کانکس های دست دوم از ویژگی های مثبتی برخوردار هستند. به همین خاطر بیشتر افراد ترجیح می دهند از کانکس های دست دوم بهره مند شوند.

مزیت خرید کانکس دست دوم
کانکس دست دوم با قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی عرضه می گردد.
کانکس دست دوم در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل داده می شود. در چنین شرایطی دیگر نیازی ندارید برای تحویل کانکس زمان صرف کنید.
در بیشتر مواقع می توانید نمونه کانکس های مورد نیاز خود را در میان کانکس های دست دوم بیابید. بنابراین کانکس های دست دوم می توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.
معایب کانکس کارکرده
خرید کانکس دست دوم می تواند با مشکلات و نقص هایی همراه باشد. در هنگام خرید کانکس دست دوم بر روی کیفیت متریال و مصالح کانکس متمرکز شوید. کانکس های با کیفیت گزینه خوبی برای خرید کانکس کارکرده هستند. برای خرید کانکس کارکرده حتماً زمانی را به بررسی حضوری کانتین اختصاص دهید. با بازدید حضوری کانتین می توانید کلیه اجزا و عناصر تشکیل دهنده کانکس را از نظر سلامت و کارکرد مورد بررسی قرار دهید.

معایب کانکس کارکرده
ممکن است کانکس های دست دوم دچار خرابی در الحاقات باشند. درب و پنجره های کانکس به راحتی و با پرداخت هزینه کم تعمیر می شوند. البته اگر خرید کانکس دست دوم با صرف هزینه بالا برای تعمیرات همراه است، بهتر است از خرید کانکس کارکرده منصرف شوید و کانکس نو بخرید.
هنگامی که خرید کانکس های دست دوم را انتخاب می کنید، نباید انتظار داشته باشید هر سایز و اندازه ای را برای خرید کانکس بیابید. فراموش نکنید کانکس های دست دوم موجود در شرکت کانکس وان، کانکس های سفارشی نیستند. پیدا کردن ابعاد کانکس در میان کانکس های دست دوم می تواند به شکل اتفاقی برای مشتری فراهم شود.
قیمت کانکس دست دوم
زمانی که از خرید کانکس کارکرده بهره مند می شوید، حدود 30 الی 40 درصد هزینه را پرداخت نمی کنید. البته در مواردی که وضعیت کانکس در شرایط ترمیم و بازسازی پیشرفته قرار دارد، تخفیف برای فروش کانکس کارکرده بالا خواهد رفت. به طور کلی خرید کانکس کارکرده برای مشتری سود قابل توجهی به همراه دارد. کانکس هایی که از متریال مناسب شکل گرفته اند، می توانند گزینه خوبی برای برای خرید و استفاده مجدد باشند.
کانکس های دست دوم با قیمت کمتری نسبت به کانکس های نو عرضه می شوند و وضعیت بهینه ای برای مشتریان ایجاد می کنند. البته ذکر این نکته نیز ضرورت دارد که تمامی کانکس های دست دوم از یک قیمت واحد برخوردار نیستند. برخی از کانکس ها دارای تجهیزات بیشتری هستند و زمان زیادی برای ساخت آن ها صرف شده است. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که بعضی از کانکس ها متراژ بالایی دارند. میزان متراژ در قیمت کانکس تاثیر به سزایی دارد. به عنوان مثال کانکس های مسکونی یا کانکس ویلایی در نمونه های دست دوم نیز از قیمت بیشتری برخوردار هستند. این کانکس ها دارای تجهیزات فوق العاده می باشند.

قیمت کانکس دست دوم
نکات مهم در خرید کانکس دست دوم
برای خرید کانکس کارکرده چند موضوع مهم را مورد توجه قرار دهید.
خرید کانکس های دست دوم را به شکل حضوری انجام دهید. کانکس ها در هنگام خرید از نظر وضعیت درب، پنجره، اتصالات، سیستم روشنایی، پریزها، کلید برق، سرویس بهداشتی، کفپوش، دیوارپوش، نوع مصالح و … مورد بررسی واقع می شوند.
کانکس هایی که برای خرید انتخاب می کنید، باید از وضعیت استاندارد برخوردار باشند. یعنی کلیه استانداردها و نکات مقاومتی برای ساخت و طراحی کانکس مورد توجه قرار گرفته باشد. خرید کانکس دست دوم را از شهر تهران انجام دهید. توجه داشته باشید که شما باید هزینه حمل کانکس را پرداخت کنید. بنابراین مسافت های طولانی برای حمل کانکس می تواند مبلغ نهایی خرید کانکس را با خرید کانکس جدید برابر کند.
برای مقاوم سازی بیشتر کانکس کارکرده می توانید آن را رنگ بزنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از ایده های زیباسازی و تعمیرات کانکس بهره مند شوید. این ایده های نوسازی، کانکس های کارکرده را به شکل متفاوتی طراحی می کنند.
نگهداری از کانکس ها نیز اهمیت زیادی دارد. ممکن است چند سال بعد تصمیم به فروش کانکس بگیرید. کانکس های با کیفیت و سالم همچنان به قیمت مناسب خریداری می شوند.