اهمیت استفاده از کانتینر 40 فوت چیست؟

کانتینر 40 فوت از وضعیت مستحکمی برخوردار است و به همین خاطر فضای ذخیره سازی مناسبی را برای محصولات فراهم می آورد. بسیاری از تاجران نمونه کانتینرهای 40 فوت را به کانتینر 20 فوت ترجیح می دهند. در واقع ابعاد بیشتر این کانتینرها باعث سهولت در حمل و نقل می شود.
کانتینر 40 فوت از مزایای و کاربردهای مختلفی برخوردار هستند. از فضای کانتینر 40 فوت برای ساماندهی محصولات، بسته بندی و ذخیره سازی مواد غذایی، اسکان موقت، ساخت فروشگاه و … استفاده می شود. ابعاد 40 فوت این کانتینر فضای لازم برای اسکان، ذخیره سازی، حمل و نقل، تخلیه، بارگیری و … را به وجود می آورد.
کانتینر 40 فوت برای تعبیه تجهیزات بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد. کانتینرهای 40 فوت امکان جا به جایی وسایل سنگین و بزرگ را فراهم می آورند. در واقع این کانتینرها، جا به جایی و حمل و نقل را با حد بالایی از محافظت و ایمنی انجام می دهند. بیشتر کاربران و تاجران از کارکرد کانتینر 40 فوت رضایت دارند.
انواع کانتینر 40 فوت
کانتینر 40 فوت به دو شکل استاندارد و کیوب عرضه می شود. نمونه کانتینرهای کیوب 40 فوت محبوب تر از کانتینرهای استاندارد می باشند. به همین خاطر بیشتر افراد تمایل دارند از کانتینرهای کیوب بهره مند شوند. کانتینرهای کیوب 40 فوت از یک فوت ارتفاع بیشتر برخوردار هستند و همین موضوع شرایط لازم برای بارگیری بهتر را فراهم می آورد. در واقع کانتینر کیوب 40 فوت دارای فضای بیشتری برای بارگیری می باشد. جالب است بدانید کانتینرهای 40 فوت کیوب علیرغم داشتن فضای بیشتر با قیمت کمتری نسبت به کانتینر 40 فوت عرضه می شوند.
تمام این ویژگی ها محبوبیت کانتینر 40 فوت کیوب را فراهم می آورد.

انواع کانتینر 40 فوت

 

 

کانتینر 40 فوت برای چه مواردی استفاده می شود؟

 

 

 

 

 

کانتینر 40 فوت برای ذخیره کردن اسناد، انبار مواد غذایی، تجهیزات و … کارایی دارد. کانتینر 40 فوت می تواند به عنوان یک کارگاه مورد استفاده قرار بگیرد. بسیاری از صاحبان مشاغل در ابتدای راه اندازی موقعیت شغلی جدید هستند. بنابراین از پس انداز و وضعیت مالی مناسبی برای راه اندازی کارگاه، تولیدی و … برخوردار نیستند. کانتینر 40 فوت با ابعاد کارا معرفی می گردد. بنابراین با این کانتینر می توانید یک کارگاه طویل در فضای کانتینر به راه بیندازید. در این صورت از بافت منسجم کارگاهی برای کنترل کار و نیروی پرسنل برخوردار هستید. همچنین از پرداخت هزینه های سنگین برای نیروی کار همچون اجاره مکان، تامین روشنایی، تجهیزات بهداشتی و … معاف خواهید شد.
خصوصی سازی در کانتینر
کانتینرهای 40 فوت با ابزار و متریال قدرتمند ساماندهی می شوند. در واقع این کانتینرها را می توان سالیان سال مورد استفاده قرار داد. اگر تمایل دارید از کانتینر 40 فوت به عنوان یک کانکس کارگاهی بهره مند شوید، بهتر است از عناصر زیبایی در کانتینر استفاده کنید. این فضاسازی می تواند محیط مناسبی برای کار پرسنل باشد و بر عمر مفید کانتینر تاثیر مثبت داشته باشد. به عنوان مثال استفاده از کفپوش، دیوارپوش، سرویس بهداشتی مجهز، سیستم روشنایی دارای هشدار و … از جمله تجهیزاتی است که برای زیبایی و استحکام بیشتر کانتینر مورد توجه قرار می گیرد.

پوشش سقف، دیواره و بدنه در کانتینر 40 فوت با ورق های فولادی پوشش داده می شود. البته بحث خصوصی سازی برای کانتینر 40 فوت همچنان باز ست. بنابراین در صورت تمایل می توانید کانتینرها را در طرح، ابعاد و شکل مورد نظر خود سفارش دهید. در این صورت کارایی کانتینر برای محیط مسکونی، شغلی، حمل و نقل، ذخیره سازی و … افزایش می یابد.
عایق بندی در کانتینر
بسیاری از انبارهای غذایی برای نگهداری مواد خشک از کانتینر کمک می گیرند. در واقع کانتینرهای عایق بندی شما گزینه خوبی برای نگهداری مواد هستند. بیشترین حد عایق بندی برای کانتینر در قسمت درب کانتینر انجام شده است. هر چند که امکان انجام عایق بندی در کلیه بدنه کانتینر 40 فوت وجود دارد. کلیه این ویژگی ها برای عملکرد بهتر کانتینر مورد توجه قرار می گیرد. عایق بندی کانتینر در قسمت سقف، دیواره، بدنه، درب، کفپوش و … انجام می شود. فضای داخلی کانتینرها کمتر به شکل تزیین شده و جذاب نمایان می گردد. کانتینرهایی که برای فروش محصولات، برپایی نمایشگاه، سکونت، شغل و … مورد استفاده قرار می گیرند، نیاز به طراحی داخلی دارند. این طراحی از نظر زیبایی و استحکام کانتینر مدنظر قرار می گیرد.

عایق بندی کانتینر 40 فوت
کانتینرها بعد از ساخته شدن برای عایق بندی مورد توجه قرار می گیرند. عایق بندی از ملزومات کانتینر 40 فوت است. به همین خاطر نمی توان آن را نادید گرفت. در واقع هیچ تاجر و کارفرمایی حاضر نمی شود بدون عایق بندی از حمل بار با کانتینر استفاده کند. در چنین شرایطی بیش از 50 درصد محصولات تحت تنش های مختلف محیطی از بین خواهند رفت. بعد از عایق بندی، فضای محدودتری از حجم کانتینر 40 فوت نمایان می گردد. ابعاد واقعی کانتینر 40 فوت بعد از عایق بندی استاندارد قابل تخمین می باشند.
کانتینر 40 فوت با سازه های سبک شکل گرفته است. برای حمل و نقل و جا به جایی کانتینر از جرثقیل استفاده می شود. این نوع حمل و نقل در هنگام بارگیری یا تخلیه کشتی های باربری بسیار دیده می شود.
قیمت کانتینر 40 فوت
کانتینر 40 فوت از قیمت بیشتری نسبت به دیگر کانتینرها برخوردار است. حتی کانتینر 40 فوت کیوب نیز از کانتینر 40 فوت ارزان تر است. در واقع این موضوع نشان می دهد که شما تنها زمانی می توانید از خرید کانتینر 40 فوت مطمئن باشید که از ارزشمندی اجناس و محصولات خود اطمینان داشته باشید. اجناس گران قیمت، حساس و مهم در تجارت های داخلی و خارجی باید با رعایت استانداردها و قوانین حمل شوند. ضمن اینکه حد بالایی از مقاومت و استحکام برای حمل بار مدنظر قرار بگیرد.

قیمت کانتینر 40 فوت
کانتینرها باید کاربردی باشند. برای خرید کانتینر ابتدا نیاز و هدف خود را از انتخاب کانتینر مشخص کنید. در این صورت متوجه می شوید چه اندازه و ابعادی برای برطرف کردن نیاز شما مناسب خواهد بود. مشاوران کانکس وان می توانند برای خرید کانتینرهای مختلف و تخمین قیمت کانتینر شما را راهنمایی کنند. این مشاوران از تخصص لازم در زمینه طراحی، فروش و ساخت کانتینر برخوردار هستند. اگر کانتینر مورد نظر شما دارای ویژگی های اختصاصی است، بهتر است سفارش کانتینر را امتحان کنید. در این سفارش می توان ابعاد، رنگ، متریال مورد استفاده، وضعیت عایق بندی، سقف، کفپوش، دیواره، دیوارپوش، تجهیزات و … را مشخص کنید.

کانتینر 40 فوت