خرید کانتینر اداری

خرید کانتینر اداری یکی از سریع ترین راه های دسترسی به یک محیط اداری مطلوب است ؛ برای اطلاع از مزایای استفاده از این سازه و آشنایی بیشتر با آن لطفا به مطالعه ادامه مطلب بپردازید .

کانتینر یک سازه فلزی بزرگ است که در اصل از آن برای جابه جایی کالا و بار در فاصله های دور استفاده میشود .

اما کانتینر کاربری مهم دیگری نیز دارد و آن به عنوان مواد اولیه ساخت سازه های پیش ساخته است ، (کانکس)برای این کار از کانتینرهای نو و دست دوم استفاده میکنند .

برای آن که کانتینر آماده مصارف گوناگون شود نیاز است با انجام یک سری تغییرات آماده کاربری جدید شود .

یکی از این کاربری ها کانتینر اداری است . کانتینر اداری یک سازه پیش ساخته مجهز برای استقرار و فعالیت کارمندان ، کارکنان ، مهندسان و … است .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

مزایای خرید کانتینر اداریمزایای خرید کانتینر اداری

نسبت به ساخت ، خرید و حتی گاهی اجاره یک ساختمان و یا بنای سنتی برای تشکیل دفتر و یا شرکت خرید کانتینر اداری بسیار مقرون به صرفه خواهد بود .

انتخاب کانتینر اداری به شما کمک میکند تا اندازه زیادی علاوه بر هزینه در زمان نیز صرفه جویی کنید .

چرا که این سازه ها از پیش ساخته شده هستند. و در صورت سفارش شما حداکثر ظرف مدت یک ماه آماده تحویل می باشد . همچنین کار نصب سازه نیز در مدت زمان چند ساعت قابل انجام است .

البته ممکن است با توجه به سفارشی سازی هر سازه بسته به نیاز و سلیقه مشتری درخواست یک سازه متفاوت را داشته باشد .

در این صورت نیز پس از طراحی نقشه و انجام مراحل مربوطه سازه به زودی آماده تحویل خواهد بود . لازم به ذکر است که در این حالت ممکن است این روند طولانی تر گردد .

قابلیت انتقال و جابه جایی برتری دیگر این سازه هاست . به دلیل وجود این قابلیت در سازه شما به سادگی و بدون نیاز به تخریب -و تنها با جابه جا نمودن سازه – امکان استفاده از ظرفیت های زمین سازه را خواهید داشت .

به علاوه در برخی از محیط ها ساخت یک سازه سنتی به دلیل موقت بودن اقامت در آن محل منطقی نیست . مثلا در محل ساخت یک پروژه عمرانی یا محیط اطراف یک معدن خرید کانتینر اداری بهترین تصمیم است .

کانتینر اداری امکان قرارگیری تمام لوازم و ملزومات مربوط به یک اداره را دارد . همچنین در صورت نیاز میتوانید بخش های مختلف را با استفاده از اتاق های متفاوت از یک دیگر مجزا نمایید .

امکان تعبیه سرویس بهداشتی ، آبدارخانه ، نمازخانه ، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از دیگر مزایای استفاده و خرید کانتینر اداری است .

بیشتر بخوانیم : کانکس اداری

در خرید کانتینر اداری باید به چه نکاتی توجه شود ؟در خرید کانتینر اداری باید به چه نکاتی توجه شود ؟

یکی از مهمترین مواردی که توجه به آن پیش از خرید کانتینر اداری ضروری است محل قرار گیری سازه است .

در هر محیطی و با توجه به شرایط اقلیمی آن محیط و نیز شرایط کار و نوع کار سازه باید ویژگی های مخصوص و منحصری را دارا باشد .

به علاوه باید بدانید قرار است چند نفر و به مدت چند ساعت در کانتینر اداری فعالیت داشته باشند . این مساله در تایین متراژ و مساحت مورد نیاز شما بسیار موثر است .

با وجودی که کانتینر در ابعاد استاندارد و از پیش مشخص شده وجود دارد. در صورتی که خریدار نیاز به یک فضای بزرگتر داشته باشد میشود از کانتینر دوقلو یا دوبلکس استفاده نمود .

اینکه قرار است چه افرادی و با چه عنوان شغلی در کانتینر اداری مشغول به کار شوند نیز اهمیت دارد .

برای مثال در صورتی که مدیران و مسئولان ارشد یک تیم قرار بر استفاده از کانتینر اداری دارند . نمای بیرونی و درونی سازه متفاوت خواهد بود .

همچنین بودجه مشتری نیز در خرید کانتینر اداری نقش دارد . برخی از کانتینرهای اداری به صورت اقتصادی و با نمایی ساده ساخته میشوند . (خرید کانتینر)

قرار دادن بخشی در کانتینر اداری برای انتظار مراجعه کنندگان ، تعبیه درهای مناسب برای جابه جایی ملزومات اداری -مثل میز و صندلی – از نکات دیگری است که هنگام سفارش یا خرید کانتینر اداری باید به آن توجه شود .

همانطور که پیشتر نیز ذکر شد کانتینر اداری با تغییر کاربری کانتینر معمولی ساخته میشود . کانتینر نیز به هیچ وجه مناسب حضور انسان نسیت .

به همین دلیل لازم است تا کار تغییر کاربری به دست افراد متخصص انجام شود.

buy Office container

Rate this post