خرید کانتینر ویلایی

کانتینر ویلایی یکی از انواع محبوب سازه های پیش ساخته است ، برای انتخاب دقیق تر و خرید کانتینر ویلایی در ادامه با ما همراه باشید .

کانتینر به جعبه فلزی بزرگی اطلاق میشود که در اندازه های استاندارد موجود است و از آن برای جابه جایی کالا در مسیرهای دریایی ، زمینی و هوایی استفاده میشود .

استفاده از این سازه در صنعت حمل و نقل سبب شده است تا سرعت ، دقت و امنیت بیشتری شامل حال کالاها شود .

در ساخت کانتینر ویلایی متریال ابتدایی استفاده شده همین کانتینرها هستند ،(کانکس) کانتینری که برای این کار استفاده میشود میتواند دست دوم و یا نو باشد .

انتخاب نوع کانتینر به سلیقه و انتخاب مشتری بستگی دارد ، البته که نو و یا دست دوم بودن کانتینر در قیمت نهایی کانتینر ویلایی موثر است .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

مزایای خرید کانتینر ویلاییمزایای خرید کانتینر ویلایی

کانتینر ویلایی عموما برای اقامت موقت در نظر گرفته میشود و در اماکن تفریحی و استراحتگاه های بین شهری بیشتر به چشم میخورد .

با خرید کانتینر ویلایی شما یک ویلا خواهید داشت که میتوانید از آن در محیط های جنگلی ، کوهستانی ، ساحلی ، شهری و… استفاده نمایید . مزیت دیگری که افراد را نسبت به خرید این سازه مشتاق مینماید هزینه بسیار پایین آن در مقایسه با خرید سازه های سنتی است .

با این انتخاب شما تا اندازه زیادی در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد . به علاوه خرید کانتینر ویلایی سبب میشود تا هر چه سریع تر به یک سازه برای اقامت دست یابید .

بسیاری از افراد تصور میکنند که کانتینرها نمای بیرونی و حتی داخلی زیبایی ندارند. اما با مشاهده جدیدترین کانتینرهای ویلایی ساخته شده این تصور از بین خواهد رفت . زیرا امروزه و با پیشرفت معماری و افزایش خلاقیت در تغییر کاربری کانتینر نمای بیرونی کانتینر ویلایی چیزی کم از سازه های سنتی که به صورت متداول ساخته میشود ندارد .

امکان تعبیه سرویس بهداشتی و آشپزخانه مزیت مهم دیگریست که سازه را هرچه بیشتر به یک سازه سنتی شبیه میکند. و امکانات لازم را جهت حضور در کانتینر ویلایی برای انسان فراهم مینماید .

توجه کنید که استفاده از کانتینر ویلایی برای اقامت موقت توصیه میشود. و برای حضور دائم چندان مناسب نیست .

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد کانتینرها دارای ابعاد استانداردی هستند. و ممکن است در صورتی که قصد استفاده از کانتینر را برای سکونت گاه دارید با محدودیت فضا مواجه شوید .

این مشکل نیز با استفاده از کانتینرهای دوقلو و یا دوبلکس نمودن کانتینر ویلایی به سادگی قابل حل است . با این کار شما به یک فضا با ابعاد مناسب دست خواهید یافت .

بیشتر بخوانیم : کانکس ویلایی

نکات قابل توجه در خرید کانتینر ویلایینکات قابل توجه در خرید کانتینر ویلایی

همانطور که میدانید کانتینر ویلایی با تغییر کاربری کانتینر ساخته میشود . در این تغییر کاربری توجه به نکاتی از جمله عایق سازی مناسب کانتینر ، تعبیه در ، پنجره و امکانات مربوط به حضور انسان و … بسیار حائز اهمیت است .

پس خرید کانتینر ویلایی از یک مرجع و شرکت قابل اعتماد و با تجربه بسیار مهم است. تا از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری به عمل آید .

پیش از اقدام به خرید و یا سفارش ساخت کانتینر باید بدانید سازه قرار است در چه محیطی قرار بگیرد .

این مساله از بسیاری جهات اهمیت دارد . اول اینکه هر محیطی و با هر شرایط اقلیمی نیازمند شرایط ویژه ای است . مسلما سازه ای که برای مناطق کویری و بیابانی ساخته شده است. به هیچ عنوان مناسب قرار گیری در محیط های کوهستانی و ساحلی نیست . (کانتینر پیش ساخته)

در ضمن باید بدانید سازه قرار است در چه قسمتی از زمین قرار بگیرد . از آن جایی که سازه باید به وسیله ماشین های سنگین تا محل نصب حمل شود. باید امکان این حمل و نقل وجود داشته باشد .

توصیه میشود اقدامات مربوط به اخذ مجوز را از شهرداری و یا مراجع ذی صلاح انجام دهید. تا در روند کارتان خللی ایجاد نشود . در کانتینر ویلایی زیرساخت های لازم مربوط به آب و برق وجود دارد و شما با استفاده از این زیر ساخت ها مشکلی در استفاده از لوازم برقی و آب نخواهید داشت .

اما یکی از این زیر ساخت ها مربوط به چاه فاضلاب و منبع آب است. که باید در زمین تعبیه شود . همچنین با وجود سیم کشی های مربوط به برق شما امکان نصب دوربین مداربسته را برای تامین هرچه بیشتر امنیت خواهید داشت .

Buy a villa container

Rate this post