خرید کانتینر پلیس

کانتینر ها جعبه فلزی و سازه ای در ابعاد مختلف هستند که خرید کانتینر پلیس یکی از انواع کانتینرهای موجود در بازار است. کانتینرها برای جابجایی و حمل ونقل وسایل و کالا ها از طریق راه های دریایی توسط کشتی، راه های هوایی مانند هواپیما و تریلی کاربرد دارند.در گذشته انتقال و جابجایی کالا ها یکی از مشکلات بزرگ و سخت برای  صاحبان فروش کالا بوده است. کانتینر ها نقش اساسی در صنعت حمل و نقل کالا داشته اند. نام دیگر کانتینر پلیس همان کانکس پلیس است. این کانکس ها برای امنیت بیشتر و عملکرد سریعتر نیروهای پلیس درسطح شهر مستقر شده اند.

درمکان هایی که بدلیل شرایط راه وصعب العبور بودن نمی توان یک بنا با شیوه های سنتی ساخت می توان از کانکس ها استفاده کرد. رنگ و طرح کانتینر پلیس بگونه ای است که درنگاه اول شما متوجه وجود کانتینر پلیس می شوید. کانکس های پلیس در دو نوع ثابت و سیار بکار می روند که نوع سیار آن به راحتی قابل جابجایی و حمل و نقل است.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات کانتینر پلیس

خرید کانتینر پلیس از دو بخش مجزا تشکیل شده است. بخشی که برای اتاق افسر نگهبان است و بخش دیگر محل استراحت کارکنان پلیس. این کانکس ها می توانند از بخش دیگری به عنوان آبدارخانه نیز استفاده کنند. کانتینر پلیس باید دارای پنجره های بزرگی باشد تا اتفاقات بیرون به راحتی کنترل شود.

در داخل شهر معمولا در تقاطع های پررفت آمد یا محدوده هایی که دارای مغازه صرافی و طلافروشی هستند یا در محدوده هایی مانند فرودگاه، مدرسه، ایستگاه راه آهن و… مستقر می شوند.

مزایای کانتینر پلیسمزایای کانتینر پلیس

خرید کانینر پلیس مانند هر کانکس و کانتینری دارای مزایا و معایب است، برای مثال یکی از مزایای اصلی کانکس مدت زمان ساخت کم می باشد. اگر شما بخواهید بنایی سنتی با مصالح درست کنید، زمان زیادی را برای ساخت و گرفتن مجوز نیاز دارید. علاوه بر زمان هزینه زیادی را باید برای ساخت بنا متحمل شوید.

  • قابلیت جابجایی
  • قابلیت فروش بصورت دست دوم
  • دارای تمامی امکانات همچون خانه مسکونی
  • قابلیت بازسازی و ترمیم
  • قابل شستشو
  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • صرفه جویی در زمان
  • دید مناسب
  • امنیت سازه
  • (کانتینر پلیس)

نصب کانتینر پلیسنصب کانتینر پلیس

محل نصب کانتینر پلیس باید به گونه ای باشد که  در هنگام وقوع حادثه، نیروی انتظامی بتواند در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را برای امنیت انجام دهند. برای خریدکانتینر پلیس ما به محلی برای پارکینگ ماشین های نیروی انتظامی نیازمند هستیم. کانتینر پلیس باید به گونه ای باشد که با ماشین های دیگر تداخل نداشته باشد.

خرید کانتینر پلیس

هنگام خرید کانتینر پلیس باید به نکات زیادی همچون جنس سازه، ابعاد، امکانات، مصالح بکار رفته باید توجه کنید. معمولا برای خرید کانتینر پلیس، با حساسیت های زیادی روبه رو هستیم. برای مثال کانتینر پلیس دارای دوربین مداربسته بروی بدنه کانتینر نصب می شود. مورد بعدی محل نصب آنتن گیرنده  برای بیسیم های راه های دور می باشد.(کانکس معدن)

قیمت خرید کانتینر پلیس متفاوت است. با توجه به نوع کانکس و مصالح بکاررفته  قیمت و هزینه نهایی آن مشخص می گردد. امروزه بدلیل نوسان های موجود در بازار نمی توان قیمت  ثابتی را برای کانکس و کانتینر ها تععین کرد. برای خرید کانتینر پلیس می توانید به قسمت محصولات سایت کانتین وان مراجعه کنید، یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت کانتین وان با بیش از 4 دهه سابقه کاری در تولید و عرضه انواع کانکس و کانتینر توانسته است، گام مؤثری در صنعت کانکس بردارد.

Rate this post