کانتینر در تبریز

یکی از مهمترین وسایلی که کانتینر در تبریز برای حمل و نقل کالاها در ابعاد بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد کانتینرها هستند.

با استفاده از کانتینر ها می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را به راحتی از طریق راه‌های هوایی، زمینی و حتی دریایی بدون نگرانی به هر جای دنیا ارسال کنید.

معمولا کانتینرها از جنس فلزهایی با استحکام و دوام زیادی ساخته می­شوند. کانکس این محصولات طوری طراحی می­شوند که به راحتی بارگیری شده و به راحتی بار از آن‌ها تخلیه گردد.

یکی از فواید آن‌ها هماهنگی دقیق بین ابعاد بار مورد نظر و ابعاد کانتینر است. با توجه به نوع محموله مثلا اگر فاسدشدنی باشد می­توانند حتی مجهز به سیستم خنک کننده نیز باشند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانتینر در تبریز

انواع کانتینر در تبریز

انواع کانتینر در تبریز

کانتینر در تبریز با توجه به موارد استفاده‌شان به انواع مختلفی تقسیم می­شوند که در ادامه به اختصار تعدادی از آن‌ها را ذکر خواهیم کرد: کانتینرهای 20فوتی که معمول­ترین و شناخته شده­‌ترین نوع کانتینرها هستند و بیشتر به عنوان کیوسک‌های خدماتی، فروش میوه و تره بار و گاهی حتی به شکل مسکونی مورد استفاده قرار می­گیرند.

دومین نوع کانتینرها نوع 40 فوتی آن است که به علت ابعاد بزرگ و مناسب آن بیشتر برای حمل و نقل بار و صادرات کالاها از راه دریایی مورد استفاده قرار میگیرند.

تا کالای مورد نظر با حداکثر سرعت به دست مصرف کننده برسد. سومین نوع کانیترها، نوع تانکری هستند که برای حمل مایعات ساخته می­شوند. همینطور کانتینرهای اصطلاحا روباز که به علت نداشتن سقف و استفاده از یک پارچه مقاوم مثل برزنت برای حمل ونقل وسایلی با ارتفاع بالا مناسب‌اند.

از انواع دیگر کانتینرها کانتینرهای یخچالی  نوع دیگری از انواع کانتینر در تبریز هستند. کانتینر معدن که برای حمل مواد فاسد شدنی مورد استفاده قرارمی­گیرند. انواع کانتینرهای عایق دار، کانتینرهایی هستند که برای حمل مرسولات از طریق دریا ساخته می­شوند.

و در نهایت کانتینرهای حمل گاز، که با توجه به ماده‌ای که حمل می­کنند. باید توانایی تحمل فشارهای بالا را داشته باشند. همه‌ انواع کانتینرهای شرح داده شده با بهترین کیفیت در بازار کانتینر در تبریز موجود هستند.

ساخت کانتینر در تبریز

ساخت کانتینر تبریز

ساخت کانتینر تبریز

در بازار بزرگ ساخت کانتینر در تبریز با توجه به ابعاد و نوع استفاده از کانتینرها آن­ها را در ابعاد مختلفی می­سازند. که هر کدام باید دارای خصوصیات فیزیکی خاص، میزان حداکثر وزن بارگیری مشخص، تعداد درب‌های ورودی و خروجی متناسب با نوع استفاده کانتیر باشند.

با توجه به نیاز جهان امروز یعنی حمل و نقل امن و پرسرعت کالاها مردم به استفاده هرچه بیشتر از کانتینرها تشویق شده‌اند. که این موضوع می­تواند راه روشنی برای اشتغال زایی در کشور را پیش روی مسئولین بگذارد.

یکی از شهرهایی که در کشور ما در صنعت ساخت کانتینر در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته شهر تبریز است. که با ساخت کانتینرهایی کاملا مطابق سلیقه خریدار شناخته شده می­باشد.

بیشتر بخوانیم : کانتینر دو طبقه

مزایای استفاده از کانتینر در تبریز به شرح زیر است:

  • به روز شدن روش‌های انتقال کالاها و به حداقل رسیدن استفاده از روش‌های سنتی انتقال مرسولات.
  • با خرید کانتینر در تبریز واسطه‌ها به طور کامل از بین رفته و کالای شما در کمترین زمان ممکن مستقیما از محل مبدا به مقصدتان می‌رسد‌.
  • به حداقل رسیدن بخش عظیمی از هزینه‌ها که قبلا صرف بسته بندی و جابه جایی وسایل شما می­شد.
  • با کانتینر در تبریز می­­توانید محافظت هر چه بهتر از کالاهای خود در برابر شکستگی، فاسد شدن یا هر مشکل دیگری که ممکن است برای مرسوله شما پیش بیاید را تجربه کنید.
  • مهم‌ترین مزیت کانتینر در تبریز حفاظت بسیار بالا از کالای شما در برابر سارقان است.
  • امکان چیدمان منظم و آسان کالاهای شما نیز می‌تواند به نوعی مزیت محسوب شود.
  • کانتینر در تبریز با داشتن ضمانت نامه معتبر نیز شناخته می­شود.
  • همینطور خرید کانتینر با کیفیت بالا و هزینه پایین نیز می‌تواند از مزایای کانتینرتبریز تلقی شود.

این کانتینرها نیز مانند بسیاری از وسایل معایبی دارند. از جمله اینکه برای جابه جایی آن‌ها امکانات خاصی لازم بوده و به راحتی قابل حمل نیستند. از طرف دیگر به وسیله این کانتینرها فقط می­توان کالا را فرستاد یا دریافت کرد برای کانتینرها مسیر دو طرفه‌ایی در نظر گرفته نمی­شود.

با داشتن شرکت‌های زیاد سازنده کانکس و کانتینر، تبریز می­تواند یکی از پیشگامان صنعت ساخت کانتینر و کانکس تلقی شود.

یکی از این شرکت ها، شرکت آذر کانکس است که در زمینه ساخت کانتینرهای 20 فوتی و40فوتی تخصص زیادی داشته. و می­تواند کانتینر مورد نظر شما را در سریع­ترین زمان ممکن و به بهترین شکل برای شما بسازد.

همینطور با توجه به اینکه در ایران استفاده از کانتینرها بیشتر به صورت محل نگهداری مصالح یا به عبارت دیگر انباری بود. و کاربرد دریایی برای کانتینرها کمتراست.

قابلیت های کانتینر در اصفهان

این شرکت می­تواند با ایجاد شرایط خاص مانند شیبدار کردن سقف کانتینر، تعبیه نورگیر در سقف کانتینر، تغیردادن کف کانتینر چه به لحاظ استقامتی و چه به لحاظ زیبایی و همچنین یک لنگه کردن در کانتینر و قفسه بندی کردن آن و…

کانتینر مورد نیاز شما را با توجه به سلیقه‌تان بسازد. و کانتینری با کاربری بهتر و عمری طولانی­تر تحویل شما دهد. یکی دیگر از ویژگی­های قابل ذکر در مورد کانتینر در تبریز این است که می­توان کانتنرهای دست دوم آن را نیز با قیمت مناسب خرید و فروش کرد.

درنهایت برای کسانی که امنیت مرسوله، سرعت بالای انتقال، فضای کافی برای نگهداری کالا، زیبایی کانتینر، کاهش هزینه­های جابه جایی وسایل و… بسیار اهمیت دارد، استفاده از کانتینر در تبریز توصیه می­گردد.

Rate this post