کانتینر در یزد

اگر جزو ساکنین استان یزد باشید، بدون شک طی سال های اخیر شاهد محبوبیت روزافزون کانتینر در یزد بوده اید. در واقع این دسته از تولیدات می توانند در ساده ترین وجه ممکن به عنوان یک سرپناه امن برای انسان عمل نمایند کانکس در یزد.

به همین جهت است که در طی سال های گذشته برای امور مختلفی نظیر ایجاد کارگاه، ایجاد رستوران، انبار کردن وسایل، سکونت و… مورد استفاده قرار گرفته اند. با وجود این حجم از کاربرد، اما متاسفانه بخش زیادی از مردم همچنان با شنیدن نام کانتینر به یاد مدل های باری آن می افتند. حال اینکه طی این سال ها کانتینر ها به شدت توسعه پیدا کرده و مدل های مختلفی از آن ها وارد بازار شده است. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق این موضوعات را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

مزایای کانتینر ها

کانتینر در یزد مزایای زیادی دارد کانتینر ها را می توان جزو مهم ترین مولفه های دانست که باعث محبوبیت این محصولات  در بین مردم شده است. در واقع این دسته از تولیدات بر اساس نیاز عامه مردم تولید شده اند. به همین جهت است که مزیت های بسیار منحصر به فردی را هم در ساختار خود دارند. ما در ادامه برخی از این مزیت ها را به اختصار برای شما شرح داده ایم.

 

بیشتر بدانید: انواع کانتینر

 

  • برپایی سریع

 

برپایی سریع

برپایی سریع

برپایی سریع را می توان به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهایی دانست که موجب نفوذ کانتینر در یزد شده است. در واقع  شما می توانید کانتینر ها را تنها در مدت زمان چند ساعت یا چند روز برپا کنید. حال اینکه خانه های مسکونی به زمانی بین چند هفته تا چند ماه نیاز دارند.

  • قابلیت جابه جایی

بیشتر مدل های کانکس قابلیت جابجایی دارند. به عبارتی شما می توانید بعد از برپایی، آن ها را به ناحیه ای دیگر انتقال دهید. به همین جهت است که گزینه ای بسیار ایده آل برای کسب و کار های فصلی هستند.

  • تنوع بالا

 

تنوع بالا

تنوع بالا

تنوع بالا را می توان جزو مهم ترین شاخص هایی دانست که نفوذ کانتینر در یزد را بیشتر کرده است. در حقیقت این روز ها انواع مختلفی از کانتینر در یزد وجود دارد که هر کدام از آن ها برای امر خاصی تولید شده اند. همین مورد هم سبب شده تا تمام کسب و کار ها بتوانند متناسب با نیاز خود یک گزینه مناسب داشته باشند.

قیمت کانتینر در یزد

قیمت را می توان به عنوان یکی دیگر از مهم ترین مولفه هایی در نظر گرفت که این روز ها طیف زیادی از مشتریان به آن توجه می کنند. در واقع قیمت مهم ترین فاکتوری است که مشتریان در زمان خرید آن را جویا می شوند. با این وجود نمی توان قیمت دقیقی را برای کانتینرها تعیین کرد.

این قیمت متناسب با نوع کانتینر، امکانات، ابعاد، متریال به کار رفته و حتی نوع تولید کننده تغییر می کند. با این وجود می توان گفت که قیمت این محصولات از ۱.۷ میلیون تومان به ازای هر متر مربع شروع شده و تا قیمت های بیشتر هم ادامه پیدا می کنند.

تولید کننده کانتینر در یزد

 

تولید کننده کانتینر در یزد

تولید کننده کانتینر در یزد

همانگونه که اشاره کردیم، نوع تولید کننده هم به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور ها در تعیین قیمت کانتینر در یزد قلمداد می شود. در واقع با افزایش تقاضا جهت خرید کانتینر در یزد، تعداد زیادی از کارگاه ها هم به سمت تولید این محصولات رفتند.

اما بسیاری از آنها اطلاعات کافی در رابطه با این تولیدات نداشتند. همین مورد سبب شد تا نتوانند به شیوه ای مناسب استاندارد های را پیاده نمایند. افزون بر این موارد بخش زیادی از این تولیدکنندگان صرفا در پی ایجاد قیمت های رقابتی هستد. به همین جهن هم کیفیت را تا حد ممکن پایین آورده اند کانتینر رستوران.

گروه کانتین وان جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانتینر در یزد می باشد. گروه ما نه تنها رقابتی ترین قیمت ها را ارائه می دهد، بلکه استاندارد های بین المللی را هم اعمال می کند. ما برای تک تک تولیداتمان، گارانتی و ضمانت نامه چند ساله عرضه می کنیم  تا مشتریان آسوده خاطر باشند. برای کسب اطلاعت تکمیلی در این زمینه، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانتین وان تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

bit.ly

Rate this post