کانکس در بندرعباس

مجموعه کانتین وان یکی از مهم ترین شرکت های تولید کانکس در بندرعباس به حساب می آید. این شرکت بیش از دو دهه تجربه موفقیت آمیز در زمینه طراحی وساخت کانکس داشته است. به همین دلیل تعداد نمایندگی های زیادی در سطح استان دارد. یکی از نمایندگی های مجموعه کانتین وان در جنوب کشور می باشد. تعداد زیادی از شهر های جنوبی کشور به ویژه بندرعباس، اهواز، بوشهر و…. خدمات زیادی را به شهروندان این مناطق ارائه می دهند. کانتینر در این مقاله قصد داریم تا خدمات کانکس در بندرعباس را به شما معرفی کنیم و شما را با ویژگی ها و مزایای این شرکت آشنا کنیم.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های مجموعه کانتین وان در بندرعباس 

قابلیت نصب در مناطق صعب العبور تغییر در طراحی کانکس
قابلیت بومی سازی امکان خرید اینترنتی و حضوری
  1.  قابلیت نصب در مناطق صعب العبورقابلیت نصب در مناطق صعب العبور

یکی از مهم ترین ویژگی های کانکس در بندرعباس، قابلیت نصب کانکس در مناطق صعب العبور می باشد. بسیاری از مناطق کشور به گونه ای هستند که مجوز ساخت و ساز ندارند و ساخت و ساز در آن به سختی اتفاق می افتد. به علاوه برخی از مناطق ممکن است شرایط دشواری برای ساخت یک سازه سیمانی داشته باشند. کانکس اداری اساسا ممکن است که ساخت سازه های بتنی و سیمانی در این مناطق خطرآفرین باشد. به همین دلیل عمدتا در این مناطق از کانکس استفاده می شود. ساخت کانکس در این مناطق با خطرات و دشواری های کمتی رو به رو است و زمان ساخت این سازه به طور کل بسیار کمتر از ساخت سازه های سیمانی می باشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که کانکس در این مناطق نصب شود.

  1. تغییر در طراحی کانکس

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های کانکس در بندرعباس، تغییر در طراحی کانکس است. بسیاری از طراحان و ایده پردازان کانکس در بندرعباس،  اقدام به طراحی و جای گذاری اشیا و امکانات داخل کانکس می کنند. هر چند که طراحی توسط تیم خبره و مطابق با اصول زیبایی شناسی صورت می گیرد، اما ممکن است که در هر حال این طراحی مطابق با سلیقه و نظرات شخصی فرد خریدار نباشد. در این شرایط از کانکس سفارشی استفاده خواهد شد. استفاده از کانکس سفارشی سبب می شود تا افراد بتوانند کانکس را مطابق با سلیقه و نظر شخصی خود خریداری کنند. در این شرایط خریداران می توانند تمام مواردی را که مدنظر دارند، در کانکس لحاظ کنند. به همین دلیل از کانکس سفارشی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانیم : کانتینر پلیس

  1. قابلیت بومی سازیقابلیت بومی سازی

یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های بسیار مهم کانکس بندر عباس، قابلیت بومی سازی کانکس است. شما می توانید جنس سازه را مطابق با محیط جغرافیایی خود سفارش دهید. معمولا جنس این سازه ها چوبی و فلزی می باشد و با آلیاژ و عناصری خاص ساخته می شوند. شما می توانید به محیطی که قصد دارید تا کانکس در آن نصب شود دقت کنید و کانکس را در آن نصب کنید. این قابلیت کانکس در بندرعباس در نوع خود بسیار منحصر به فرد به شمار می رود.

  1. امکان خرید اینترنتی و حضوری

در کانکس در بندرعباس، امکان خرید به هر دو روش مهیا است. برای راحتی کار شما شرایط و تدابیر خاصی مدنظر گرفته شده است. شما می توانید سازه را به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید. خرید کانکس به هر دو روش کار بسیار ساده ای است. در خرید حضوری می توانید به صورت حضوری به محل کارخانه کانکس در بندرعباس تشریف بیارید و از کانکس ها بازدید کنید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی کانکس را خریداری کنید. شما به سایت مراجعه می کنید و مشخصات سازه را مطالعه می فرمائید. در صورت انتخاب، می توانید کانتینر را با قیمتی مناسب خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

تعمیرات کانکس در بندرعباستعمیرات کانکس در بندرعباس

تعمیرات کانکس در بندرعباس یا بهترین روش و تجهیزات صورت می گیرد. اگر کانکس آسیب جدی ندیده باشد، شما می توانید با تعمیرکاران شرکت تماس بگیرید و اقدام به تعمیر کانکس در محل کنید. همچنین می توانید در صورت مشاهده آسیب جدی، با تعمیرکاران شرکت تماس بگیرید تا خود را به محل نصب کانکس برسانند و کانکس را به کارگاه منتقل کنند.

Rate this post