کانکس در بوشهر

مجموعه کانتین وان یکی از مهم ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع کانکس در بوشهر به حساب می آید. این شرکت نمایندگی های زیادی در جنوب کشور دارد. این نمایندگی ها در استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان و… می باشند. در این مقاله قصد داریم تا یکی از نمایندگی هایی که مدتی است شروع به فعلیت کرده است را به شما معرفی کنیم. کانکس در بوشهر بی شک یکی از بهترین شرکت های کانکس سازی در این استان به شمار می رود. در ادامه شما را با راه های خرید و فروش انواع کانکس در استان بوشهر آشنا خواهیم کرد. به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از آن جدول زیر را به دقت مطالعه کنید و با قابلیت های متنوع کانکس آشنا شوید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

مقاومت در برابر زلزله قابلیت جا به جایی
ساخت کانکس در اندازه های استاندارد قابلیت تغییر کاربری
  1. مقاومت در برابر زلزله

کانتینر بوشهر اقدام به ساخت انواع کانکس می کند. کانتینر همان طور که می دانید از جمله وسایلی که در مواقع زلزله از آن استفاده می شود، کانکس می باشد. کانکس مقاومت بسیار بالایی در برابر حوادث دارد. این سازه از مصالح بسیار سبک و کم حجم ساخته شده است. به همین دلیل اگر آوار روی کانکس سقوط کند، مشکل زیادی به وجود نمی آید چون مصالح کانکس بسیار سبک و کم حجم می باشند. لازم به ذکر است به این نکته اشاره کنیم که کانکس در بوشهر سعی دارد تا با به کارگیری تکنیک های درست، مقاومت سازه های خود را افزایش دهد. این مقاومت نقش بسیار اساسی در انتخاب خریداران دارد.

  1. قابلیت جا به جاییقابلیت جا به جایی

یکی از مهم ترین ویژگی های کانکس در مجموعه کانتین وان، قابلیت جا به جایی کانکس است. این سازه به گونه ای ساخته می شود که بتوان به راحتی این سازه را از جایی به جای دیگر منتقل کرد. کانکس معدن شما می توانید این سازه را در هر جایی که می خواهید نصب کنید. بسیاری از کانکس ها این قابلیت را دارند که توسط ماشین ها ی حمل و نقل جا به جا شوند. اگر بعد از مدتی از محیطی که کانکس در آن نصب شده بود، احساس نارضایتی داشتید، می توانید این سازه را به راحتی در جای دیگری قرار دهید. نصب این سازه در موقعت جدید، با رعایت اصول و قوانین خاص صورت می گیرد.

  1. ساخت کانکس در اندازه های استاندارد

کانکس یک وسیله ای است که در سطح جهان از یک قاعده ثابت تبعیت می کند. به عبارتی هر شرکت و سازمانی نمی تواند در قواعد آن تغییرات زیادی ایجاد کند و آن را به شیوه ای دیگر بسازد. به همین دلیل کانکس در اندازه های استاندارد ساخته می شود. معمولا اندازه های این سازه در تمام مناطق دنیا یکی است و تفاوت های زیادی با یکدیگر ندارند. می توان به این نکته اشاره کرد که کانکس برای حمل و نقل راحت تر نیز در اندازه های کاملا استادارد ساخته می شود تا در هنگام حمل و نقل در جاده، با مشکل و محدودیت خاصی مواجه نشوند.

  1. قابلیت تغییر کاربریقابلیت تغییر کاربری

یکی از ویژگی های بسیار مهم کانکس در بوشهر، قابلیت تغییر کاربری کانکس است. البته کاربری کانکس به راحتی تغییر نمی کند. لازم است که بازسازی و تعمیرات بسیار اساسی روی سازه اعمال شود. شما نمی توانید به تنهایی کاربری کانکس را تغییر دهید. لازمه انجام این کار، دسترسی به ابزار و تجهیزات مدرن است.

بیشتر بخوانیم : کانکس دو طبقه

فروش کانکس در بوشهر

کانکس در بوشهر سازه های خود را با قیمتی بسیار مناسب می فروشد. قیمت این سازه ها به نسبت سایر سازه ها بسیار مناسب تر می باشد. علاوه بر آن کانکس  مزایایی دارند که سازه های دیگر مزایا را ندارند ضمن تمام این موارد شرکت کانکس در بوشهر، برای مشتریان خود امکانات بسیار ویژه ای در نظر گرفته است.

از جمله این امکانات و خدمات شرکت، مشاوره در خرید است. کارشناسان شرکت، شما را با مشخصات کانکس مدنظر به لحاظ فنی و موقعیتی آشنا می کنند.

در این شرایط شما می توانید از مشخصات سازه آگاه شده و کانکس را متناسب با این ویژگی ها خریداری کنید. در غیر این صورت ممکن است در هنگام خرید کانکس با محدودیت و چالش های زیادی مواجه شوید. اساسا یکی از ملزومات خرید کانکس، آشنایی با  اجزای آن و جنس سازه می باشد. اگر شما نسبت به این موارد آشنایی نداشته باشید، ممکن است رضایت کافی از خرید خود را نداشته باشید. در این شرایط به شما پیشنهاد می کنیم که از مشاوره های کارشناسان کانکس در بوشهر استفاده کنید.

Rate this post