کانکس در قزوین

کانکس در قزوین ساختمان هایی در ابعاد کوچک و سیار هستند که توسط تولید کنند گان بزرگ و کوچک کانکس ، تولید می شوند.کانکس امروزه ، سازه ای با اهمیت و پر کار برد در زندگی بشر است .

تولید کنندگان کانکس امروزه ، به دلیل بازار رقابتی که میان آن ها وجود دارد ، هر کدام سعی به تولید محصول بهتری را دارند .

تولید کنندگان کانکس ها ، سعی بر این دارند که کانکس خود را از نظر کیفیت ، مواد مورد استفاده در تولید کانکس ، انواع کانکس ها و تنوع آن ها و … موارد بسیار دیگر ،بهتر کنند . کانکس ها ، اکنون نسبت به گذشته ، به انواع مختلفی رسیده اند و تنوع شان بسیار شده است .(کانکس در قزوین)

این تنوع کالایی در نوع کانکس ها به خریدار یک کانکس این امکان را خواهد داد. کانتینر که با توجه به ملاک های مورد نظر خود ، مناسب ترین کانکس را تهیه نماید . همچنین این امکان را نیز در نظر بگیرید ، که یک کانکس معمولی و عادی ، قابلیت تغییر یافتن و نصب ویژگی های جدید را در خود دارا می باشد .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

کانکس کاروان چیست ؟

کانکس کاروان چیست ؟

کانکس کاروان چیست ؟

اگر در مقاله های گوناگون موجود درباره کانکس جست و جو کنید و یا این که از افراد متخصص در زمینه کانکس ها سوال بپرسید ، قطعا نام سازه پیش ساخته را خواهید شنید . کانکس سازه ای از پیش ساخته شده است که برای کاربردی که توسط نوع آن مشخص شده است ، استفاده می گردد .

کانکس کاروانی هم ، در واقع نوعی سازه از پیش ساخته شده متحرک می باشد که شما قادر به زندگی در آن هستید . کانکس های کاروانی از چندین جهت ، لطف بزرگی به بشریت هستند .(کانکس در قزوین)

هنگامی که ناحیه مسکونی توسط عوامل تخریب کننده انسانی و یا عوامل مخرب طبیعی ، چون زلزله ، سیل و … غیر قابل سکونت شود ، کانکس کاروانی یا کانکس مسکونی ،بهترین گزینه است .

خرید کانکس کاروانی در قزوین

کانکس کاروانی می تواند ، در چنین موقعیت هایی ،التیامی باشد و برای مدتی محل مناسبی برای زندگی شما گردد . امروزه و با شرایط امروزی ، خیلی ها به دنبال مسافرت و تفریح می باشند .

برای مسافرت های طولانی به سر تا سر جهان و یا به سر تا سر کشور ، اول از همه نیاز به چیز های زیادی می باشد . هنگانی که در مسافرت های طولانی به سر می برید ، مطمعنا موقعیت های سختی برای تان پیش می آید که نیاز به مکانی برای استراحت و یا نظافت ، یا خیلی چیز های دیگر خوهید داشت .

کانکس کاروانی در واقع یک خانه سیار است .که می تواند شما را در چنین شرایطی نجات دهد . کانکس آماده در واقع با استفاده از این کانکس ، شما زندگی و خانه خود را هم با خود تان جا به جا می کنید .

شما می توانید یک کانکس کاروانی را به طور کاملا آماده ، با عنوان کانکس آماده دریافت کنید . یک کانکس کاروانی آماده بایستی تمام آن چه در یک خانه مسکونی وجود دارد را به صورت کوچک و جمع جور ، در خود جای داده باشد .

اگر شما تمایلی به کانکس های کاروانی آماده ندارید و حس می کنید باب میل و سلیقه شما نیست ، قادر به انجام کار دیگری هم می باشید .(کانکس در قزوین)

می توانید ، کانکس معمولی و ساده ای را خریداری کرده و باب میل و سلیقه خود تان ، طراحی و آماده کنید . در این مورد ، شما قادر به انجام هر آن چه می خواهید ، با توجه به شرایط یک کانکس ، می باشید .

فواید و مزایای کانکس های کاروانی و یا مسافرتی :

فواید و مزایای کانکس های کاروانی و یا مسافرتی

فواید و مزایای کانکس های کاروانی و یا مسافرتی

هنگامی که حرف از فواید و مزایای کانکس های کاروانی یا مسافرتی می شود . نیازی به ذکر تک تک دلایل نیست . هر آن چه نیاز به گفتن است را با فکر کردن به یک کانکس مسافرتی ، در می یابیم . کانکس های مسافرتی ، چرخ دار ، مفهومی از زندگی در سفر می باشند .(کانکس در قزوین)

از جمله فواید ، کانکس های کاروانی یا مسافرتی ، عبارت اند از :

  1. کانکس های کاروانی با ویژگی چرخ دار بودن شان ، این امکان را به شما می دهند . که آن را به هر کجایی که می خواهید ، ببرید و جا به جا کنید. این جا به جایی بدون به هم ریختن زندگی داخل کاروان تان صورت می گیرد .
  2. شما قادر به اسکان در کانکس کاروانی خود ، به صورت ثابت و غیر متحرک در مکانی معین هستید . همچنین این امکان را دارید که پس از رسیدن به مقصد تان در سفری که هستید . در همان مکان ایست و اسکان کنید و استراحت فرمایید .
  3. کانکس کاروانی و یا مسکونی را یک خانه تصور کنید . می دانیم که مدت زمان ساخت یک خانه خیلی طول خواهد کشید و هم چنان نیاز به صرف هزینه بالا و تهیه مصالح ساختمانی دارد . ساخت یک کانکس کاروانی نسبت به یک خانه مسکونی ، زمان کم تری می برد و نیاز به صرف هزینه پایین تری نسبت به خانه دارد .
  4. کانکس های کاروانی علاوه بر مسافرت نقش بسیار مفید و خوبی در بخش پزشکی ایفا می کنند . پزشکان با استفاده از کانکس های کاروانی به نقاط دور افتاده خدمات رسانی می کنند . از آن جایی که کانکس کاروانی شبیه خانه می باشد هم امکان جا به جایی را به آن ها خواهد داد . هم استراحت کردن و هم خدمات رسانی .
  5. (خرید کانکس ویلایی)

مشخصه های یک کانکس کاروان

مشخصه های یک کانکس کاروان

مشخصه های یک کانکس کاروان

یک کانکس کاروانی دارای بخش ها و اجزای گوناگونی است. که آن را تبدیل به یک کاروان مسافرتی کرده است . این مشخصه ها عبارت اند از :

  1. محور های کانکس ، که ممکن است یکی بوده و یا دو تا باشند .
  2. اجزای جانبی کانکس ، چون درب و پنجره ها و دست گیره درب و تهویه هوا و … چیز هایی از این قبیل که در بدنه تمامی کانکس ها تعبیه می شوند .(کانکس در قزوین)
  3. لوازم جانبی کانکس کاروانی ، چون کابینت های تا شونده و جمع و جور ، اجاق گاز ، تخت و … که کانکس مسافرتی را به محلی برای زندگی تبدیل خواهد کرد .
  4. لنگر و یا قلاب کانکس که ، محل اتصال کاروان تان به دستگاه و یا ماشینی که آن را حمل می کند می باشد . در واقع این قلاب کانکس را به نیروی محرک آن متصل خواهد کرد .
  5. سیستم ترمز دار کانکس کاروانی ، این کانکس به دلیل چرخ دار بودن آن ، نیاز به ترمز هم دارد . اگر ترمز در سیستم چرخ های کانکس وجود نداشته باشد . با توقف، ماشین یا در واقع نیروی محرک کانکس با آن بر خورد خواهد کرد . سیستم ترمز کانکس از بروز حوادث نا خوشایند ، به روش خیلی ساده ای ، جلو گیری می کند .
3/5 - (2 امتیاز)