کانکس در لرستان

لرستان را می توان جزو استان هایی دانست که در چند سال اخیر تقاضای زیادی برای کانکس داشته است. در  واقع این استان روند روبه توسعه ای را طی می کند . همین مورد هم سبب شده است تا تقاضای زیادی برای خرید کانکس در لرستان ایجاد شود. در حقیقت کانکس ها با تکیه بر ویژگی های خود ، می توانند امکانات و البته مزیت های بسیار زیادی را به مشتریان ارائه دهند. همین مورد باعث شده تا در مناطق در حال توسعه طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند.

البته در این بین کم نیستند افرادی که هیچ گونه آشنایی با کانکس ها ندارند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا مروری بر این محصولات داشته باشیم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانکس در لرستان هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید کانتینر در لرستان.

ابعاد کانکس

ابعاد را می توان به عنوان یکی از مهم ترین مولفه هایی دانست که موجب محبوبیت کانکس در لرستان شده است . در واقع این محصولات گستره بسیار زیادی از ابعاد را دارند . به همین جهت است که در طیف های مختلفی از ابعاد ساخته می شوند. در قدم اول باید بدانید که این باد ار تباط مستقیمی با نوع کانکس دارد. برای مثال کانکس های سرویس بهداشتی عموما ابعاد زیادی دارند.

در مقابل مدل های ویلایی عموما بزرگ هستند. البته باید بدانید که کانکس ها را می توان در ابعاد و اندازه دلخواه هم تولید نمود. بدین منظور کافی است تا ابعاد و یا طرح دلخواه خود را به تولید کننده سفارش دهید. لازم است بدانید که نمی توان هر ابعادی را هم روی کانکس ها اعمال نمود . به طور کلی نمی توان کانکس هایی با مساحت کمتر از ۳ متر مربع و یا بزرگتر از ۲۰۰ متر مربع را تولید نمود. از طرفی دیگر ارتفاع نیز باید بین ۱۰ الی ۴۰ فوت باشد. اما همین میزان هم برای ساخت هر نوع کانکسی مناسب است.

 

بیشتر بخوانید: انواع کانتینر 

 

انواع کانکس در لرستان

انواع کانکس در لرستان

انواع کانکس در لرستان

همانگونه که ذکر کردیم ، کانکس ها تنوع بسیار بالایی دارند . عموما هر زمانی که نیاز به یک سرپناه امن باشد ، می توان روی کانکس ها حساب باز کرد . همین مورد هم سبب شده تا انواع مختلفی از کانکس در لرستان تولید شود. از جمله آنها می توان به مدل های مسکونی ، ویلایی، اداری، انباری، مسکونی ، سرویس بهداشتی، نگهبانی، پلیس،  کاروان و… اشاره نمود .

لازم به ذکر است که هر یک از مدل های فوق می تواند چندین زیر مجموعه داشته باشد . از طرفی دیگر هر یک از این مدل ها نیز به سبک و دستور خاصی توسعه یافته اند. لذا تماما برای حوزه تخصصی خود کاربرد دارند .

مزایای کانکس ها

همانگونه که در ابتدای متن هم اشاره کردیم ، کانکس ها دارای مزیت های منحصر به فردی هستند . در واقع همین مزیت ها دلیل اصلی نفوذ کانکس در لرستان بوده است. ما در ادامه برخی از آنها را به صورت موردی خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم.

  1. مقاومت بالا
  2. قابلیت حمل و نقل
  3. امکانات مختلف
  4. قیمت مناسب
  5. برپایی سریع
  6. تنوع بالا
  7. وزن ایده آل
  8. و…

این موارد را می توان شاخص ترین مزایایی دانست که در اغلب کانکس ها دیده می شود . لازم به ذکر است که گستره مزایای این محصولات در برخی از مدل ها بسیار بیشتر است. برای مثال مدل های اداری و یا مسکونی می توانند ضد حریق و یا ضد سرقت هم باشند .

تولید کننده کانکس در لرستان

تولید کننده کانکس در لرستان

تولید کننده کانکس در لرستان

نوع تولید کننده از مهمترین دلایلی بوده که بر نفوذ کانکس در لرستان تاثیر زیادی داشته است . در حقیقت به دنبال افزایش تقاضا در این استان ، طیف زیادی از کارگاه ها نیز شروع به تولید کانکس نمودند کانکس در چهار محال بختیاری.

اگرچه این امر تا حدی برای پاسخگویی به تقاضای موجود مناسب بود ، اما متاسفانه بسیاری از این تولیدکنندگان ، تجربه لازم را نداشتند. به همین جهت محصولات تولیدی آن ها نیز نمی توانست مشتریان را راضی کند. گروه کانتین وان جزو قدیمی ترین  و البته مطرح ترین تولید کنندگان کانکس در لرستان می باشد .

ما قادر به تولید تمام مدل های کانکس هستیم .

از طرفی دیگر ما برای تک تک تولیداتمان هم گارانتی و ضمانت نامه چندین ساله ارائه می کنیم.چنانچه تمایل دارید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

bit.ly

Rate this post