کانکس در چهار محال بختیاری

استان چهار محال بختیاری را می توان جزو مناطقی دانست که کشاورزی و باغداری در آن رواج بالایی دارد. از طرفی دیگر میزان ساخت و ساز و پروژه های صنعتی هم در آن رشد چشمگیری داشته است. همین مورد سبب شده تا میزان تقاضا برای کانکس در چهار محال بختیاری افزایش یابد. بیشتر متقاضیان این استان به دنبال خرید مدل های مسکونی، نگهبانی و یا کارگاهی هستند. البته افزون بر این موارد، مدل هایی همچون انباری، رستوران و… نیز در این استان متقاضیان ویژه خود را دارند.

با وجود این تقاضا، اما متاسفانه بسیاری از مردم با ماهیت این محصولات آشنایی لازم را ندارند. ما در این مقاله کوشیده ایم تا به خوبی جنبه های مختلف این محصول و انواع آن را خدمت شما عزیزان شرح دهیم. لذا اگر به دنبال خرید کانکس در چهار محال بختیاری هستید، حتما ما را تا انتهای آن متن همراهی کنید کانتینر در چهار محال بختیاری.

کانکس چیست ؟

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ انواع کانکس در چهار محال بختیاری برویم، ابتدا بهتر است با ماهیت این محصول آشنا شوید. چراکه این موضوع می تواند درک شما از مقاله ی حاضر را افزایش دهد. به طور کلی می توان گفت کانکس ها جعبه های فلزی هستند که از آن ها برای انجام امور خاصی استفاده می شود. تولید کنندگان تغییرات مختلفی را در بطن داخلی این محصولات ایجاد می کنند. همین مورد سبب می شود تا برای انجام امور مختلفی مناسب باشند.

برای مثال ایجاد درب های داخلی ، سیم کشی، لوله کشی ، قرار دادن کابینت، کمد و سایر امکانات رفاهی در آن باعث می شود تا کانکس های مسکونی و یا ویلایی بوجود آید. این کانکس ها گزینه ای بسیار مناسب برای زندگی و سکونت هستند. همین مورد باعث شده تا بسیاری از متقاضیان خرید کانکس در چهارمحال بختیاری به دنبال خرید چنین محصولی باشند. البته باید خاطر نشان کرد که این تنها مدل موجود نیست. بلکه طیف زیادی از محصولات مشابه وجود دارد. ما در ادامه انواع آن را برای شما عزیان ذکر کرده ایم.

انواع  کانکس در چهار محال بختیاری

انواع کانکس در چهار محال بختیاری

انواع کانکس در چهار محال بختیاری

استان چهار محال بختیاری به دلیل نوع شرایط جغرافیایی و البته صنعتی که دارد، نیازمند انواع مختلفی از کانکس ها می باشد. اما به طور کلی طیف مشخصی از کانکس ها در آن تقاضای بیشتری دارند. ما در ادامه برخی از محبوب ترین مدل های  کانکس در چهار محال بختیاری را برای شما ذکر کرده ایم.

کانکس ویلایی

این دسته از کانکس ویلایی را می توان جزو مدل های پرطرفدار کانکس در چهار محال بختیاری دانست. در این محصولات تمام امکانت لازم برای زندگی تعبیه شده است. سیستم تهویه ، لوله کشی ، سیم کشی، کابینت ، بخش پذیرایی، بخش استراحت و… تنها قسمتی از بخش های موجود در این کانکس ها می باشد. به همین جهت است که بسیاری از باغدار ها و کشاورزان از این محصول در باغ و یا ویلاهای خود استفاده می کنند.

کانکس نگهبانی

کانکس های نگهبانی یک محصول منحصر به فرد برای پروژه های صنعتی و مسکونی هستند. این دسته از محصولات فضا و امکانات لازم برای زندگی یک نفر را دارند. به همین جهت نگهبان های پروژه ها می توانند در آن سکونت داشته باشند. از طرفی دیگر بعد از اتمام پروژه می توان آن را به محل دیگری انتقال داد. همین مورد باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید کانکس در چهارمحال بختیاری افزایش یابد.

کانکس کارگاهی

این دسته از کانکس ها نیز محبوبیت بالایی دارند. این محصولات دارای گنجایش بالایی هستند. از طرفی دیگر مقاومت ساختاری آن ها نیز بسیار بی نظیر می باشد. همین مورد باعث شده تا افراد بتوانند کارگاه های کوچک را درون آن احداث نمایند. مزیت منحصر به فرد دیگر در رابطه با این محصول ، هزینه پایین و قابلیت جابه جایی است. این مورد باعث می شود تا در هزینه و زمان افراد صرفه جویی شود کانکس کارگاهی.

البته باید خاطر نشان کرد که این سه مدل تنها محصولات رایج و محبوب در این استان نیستند. مدل های دیگری همچون مسکونی، انباری ، رستوران و… نیز محبوبیت بالایی دارند. به همین جهت می توان گفت که مدل های مختلفی از کانکس در چهار محال بختیاری یافت می شود.

ویژگی کانکس ها در چهار محال بختیاری

ویژگی کانکس ها

ویژگی کانکس ها

کانکس ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیری هستند . مقاومت بالا یکی از این ویژگی های منحصر به فرد است . در موقع بیشتر کانکس ها دارای اسکلت بندی محکم از جنس پروفیل های آهن هستند. از طرفی دیگر بدنه آن ها از ورقه هایی با ضخامت حداقل سه میلی متر ساخته می شود. بکارگیری عایق بندی ها و متریال های دیگر در ساختار این محصولات باعث می شود تا بتوانند در برابر آسیب های مقاوم باشند.

قابلیت جابه جایی یکی دیگر از این ویژگی های منحصر به فرد می باشد. در واقع شما می توانید کانکس ها را در هر نقطه ای برپا نمایید و یا بعد از مدت زمان مشخصی آن را به ناحیه دیگری منتقل نمایید. این در حالی است که بنا های مسکونی چنین ویژگی را دارند .

قیمت مناسب سومین مولفه ای است که در کانکس ها دیده می شود. در واقع قیمت  تمامشده یک کانکس به مراتب کمتر از بنایی مسکونی با همان ابعاد و امکانات می باشد. این در حالی است که شما می توانید آنها را هم جابه جا نمایید. مجموع این ویژگی ها سبب شده است تا میزان تقاضا برای خرید  کانکس در چهار محال بختیاری روز به روز بیشتر شود. گروه کانتین وان جزو معتبر گروه های است که توانسته پاسخگوی بخشی از این تقاضا باشد . چنانچه شما هم به دنبال خرید این محصولات هستید، بهتر است هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

bit.ly

Rate this post