کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی که یکی از انواع مهم کانکس ها است.این نوع کانکس در صنعت کانکس سازی در 2 مدل متحرک و ثابت ساخته می شود.

سازه های سرویس بهداشتی سازه ای است که در ابعاد مختلف می توان آن ها را به شکل های تک چشمه ای، یا چند چشمه ای تولید کنند و مورد استفاده قرار دهند.

از طرفی دیگر باید به موقعیت محل، فرهنگ های مختلف دقت کرد و سازه توالت را در طرح ها، ابعاد ها، (کانتینر) و مدل های گوناگون تولید کنند.

از این سازه های سرویس بهداشتی به صورت پیش ساخته می توان در مکان هایی همچون: پارک ها، مکان های گردشگری، تفریحی، سالن های ورزشی، باغ ها، اماکن مذهبی و موارد دیگر استفاده کرد.

این سازه های پیش ساخته را در بازار ها با نام های کانتین سرویس بهداشتی، توالت سیار، دستشویی سیار می شناسند. از طرفی دیگر در اکثر اوقات ا زد این سازه ها در کنار جاده ها و عوارض بین شهری استفاده می کنند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

البته داخل شهر هم به طور حتمی در بین بزرگ شهر و مکان های پر تردد شهری از این سازه به راحتی می توان استفاده کرد.

اگر می خواهید کانکس سرویس بهداشتی خود را به صورت چند کابینه بسازید در این حالت می توان ی آن ها را به صورت راهرو دار و بدون راهرو دار طراحی کنید.

برای این که در سازه های بهداشتی بتوانید فاضلاب را از توالت پیش ساخته خارج کنید م بتوانید در قسمت زیرین کانکس مورد نظر یک منبع پلاستیکی که بدان سبتیک هم گفته می شود نصب کنید و از آن استفاده کنید.

کانکس سرویس بهداشتی از امکاناتی همچون :دستشویی، لوله کشی روکار، شیر آلات مرغوب، روشویی، مخزن مایع، فن تهویه، سیم کشی برق دارا می باشند.

ویژگی های سازه پیش ساخته سرویس بهداشتیویژگی های سازه پیش ساخته سرویس بهداشتی

  • قابلیت انتقال :

یکی از مهم ترین مشخصه های کانکس توالت به حساب می آید که توسط چرخ جا به جا می‌شود و می توانید آن را به هر مکانی که م بخواهید حمل کنید.

  • بالا بودن سرعت در مواقع ساخت :

کانکس سرویس بهداشتی به صورت قطعات پیش ساخته در کارخانه های کانکس سازی ساخته می شوند. بخاطر همین برای نصب و راه اندازی آن در طی مدت زمان کوتاه صورت می گیرد.

  • سنگ ساز :

سنگ های توالت و روشویی استفاده شده در سازه آماده بهداشتی از مصالح چینی الان مستحکم و با دوام می باشد.

  • ساخت در ابعاد گوناگون :

این سازه های پیش ساخته را می توان در ابعاد های دلخواه طراحی کرد. (کانتینر مسکونی)

  • مقاوم در برابر رطوبت :

کانکس های سرویس بهداشتی طی 24 ساعته شبانه روزی با آب در تماس هستند. تمامی قسمت های این سازه از سقف سازه بر گرفته تا کفی و دیواره ها توسط عایق بندی و درزبندی مقاوم می شوند تا آب نفوذ نکند.

  • قیر پاشی :

کف سازه را قیر پاشی می کنند تا مانع نفوذ رطوبت به داخل و ورود حشرات به داخل می شود. این قیر پاشی در دو مرحله صورت می گیرد.

  • نصب سیستم اعلام حریق :

برای تامین مسئله ایمنی در این سازه ها آن را مجهز به سنسور هشدار دود و آتش طراحی می‌کنند. (کانتینر ویلایی)

  • فن تهویه هوا در سازه :

فن تهویه هوا می تواند به خوبی ادای داخل سازه را تعویض کند و هوای طبیعی را جای گزین هوای مکانیکی داخل سازه کند. فن های تهویه به دو صورت هستند فن دمنده، و فن هوا کش.

  • فن دمنده :

این فن توری کار می کند که برای عوض کردن هوا، هوای بیرون را به داخل سازه می آورد. اکثرا از این نوع فن در صنعت استفاده می شود.

  • فن هوا کش:

این نوع فن هم به فن تخلیه معروف است. عمده ترین کاربرد آن در سرویس بهداشتی ها می باشد که از این نوع فن در توالت های یپش ساخته استفاده می شود.

کف سازه سرویس بهداشتی

کف سازه های سرویس بهداشتی از نوع ورقه گالوانیزه است و از سرامیک و چینی برای پوشش کف سازه استفاده می کنند. نوع دیگر کفی سازه از کف سرامیک و رزینی پوشیده می‌شود. در حالت سوم هم کف سازه به صورت یک پارچه و قالبی شکل از نوع استیل نگیر پوشیده می شود. (کانتینر اداری)

سازه های سرویس بهداشتی از انواع و مدل های متنوعی بر خوردار می باشند. نوع اول سرویس بهداشتی تک چشمه.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمهکانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

همان طور که می دانید هر سازه دارای یک چشمه می باشند که به این چشمه ها کابین هم گفته می شود. اینو نوع از سازه ها به صورت یک کانکس در ابعاد کوچک می باشد.در برخی مواقع هم می توان این توالت را به صورت مشترک با حمام هم طراحی کرد.

از این نوع کانکس بیشتر در پروژه های عمرانی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه ها دارای دو دسته سبک و سنگین هستند.

  • خصوصیات سازه بهداشتی تک چشمه سبک :

شاسی این توالت ها از پروفیل های آهنی می باشند که دارای ابعاد 8*8 سانتی متر است. اسکلت این مدل سازه با طول و عرض 4 سانتی متری می باشد مانند شاسی پروفیل های آهنی.

پوشش خارجی کانکس از ورقه های گالوانیزه است که در اتر تخریب دچار آسیب دیدگی و زنگ زدگی نشود. پوشش داخلی سازه دارای عایقی از جنس پلی استایرن است که ضخامت آن 4 سانتی متر می باشد.

جنس دیواره داخلی سازه از پی وی سی است. و جنس کفی هم همان طور که گفته شد از نوع فایبر سرامیک است.

مهم ترین ویژگی های فایبر سرامیک

  • وزن سبک
  • دمای بالای 1649
  • جذب انرژی
  • سیم کشی برق به صورت رو کار
  • استفاده از فیوز مینیاتوری
  • پشم سرامیک جهت مقاومت حرارتی بالا
  • (کانتینر انباری)

 

  • خصوصیات سازه بهداشتی تک چشمه سنگین :

ابعاد شاسی در 8*8 سانتی متر می باشد که از جنس پروفیل های آهنی است. اسکلت سازه ماند پروفیل های آهنی دارای ضخامت 2 میلی متری می باشند که با طول و عرض 4 سانتی متری است.

پوشش خارجی سازه از ورقه های گالوانیزه که جنس پلی استایرن است یکی از مهم ترین عایق آن است. ضخامت آن هم حدود 4 سانتی متر است. پوشش بدنه داخلی سازه بهداشتی از نوع پی وی سی است.

کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

این سازه با نوع سازه  تک چشمه ای مشابه است. البته به موقعیت و شرایط بستگی دارد و می توان هم به صورت راهرو دار و هم به صورت بدون راهرو باشد.

کانکس سرویس بهداشتی چهار چشمهکانکس سرویس بهداشتی چهار چشمه

این سازه از زیر مجموعه کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه ای است. ساخت این نوع کانکس توالت از جمله مصالح به کار رفته شده و هزینه به صرفه تر است. این نوع توالت ها بیشتر برای مکان هایی که دارای جمعیت زیاد هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانیم : کانکس پیش ساخته

کانکس سرویس بهداشتی شش چشمه

جنس این نوع از سازه های بهداشتی از ورقه های گالوانیزه، ساندویچ پانل و هم جنس درب و پنجره ها از نوع یو پی وی سی می باشند.

در نوع بدون راهرو سازه بهداشتی شش چشمه  درب ورودی سازه به داخل سرویس بهداشتی باز می شود و در این حالت هر شش سازه دارای یک روشویی جدا گانه می باشند.

سازه های شش چشمه ای از نوع تیر آهن هایی با شماره 14 الی 18 می باشد. اسکلت بدنه توالت از پروفیل های آهنی در ابعاد های 40*40 و 40*80 موجود می باشند.

کف سازه از جنس فایبر گلاس است. پوشش قسمت کف از نوع تخته های چند لایه است که با صورت ضد آب طراحی می شوند. جنس در و پنجره های سازه هم از آلومینیوم است.

کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

بدنه این سازه از ورق های ساندویچ پانل ساخته شده و در بخش صنعت کاربرد دارد. شاسی کانکس بهداشتی ساندویچ  پانل از جنس پروفیل آهنی در ابعاد 8*8 سانتی متر می باشد.

اسکلت سازه از نوع پروفیل آهنی در ابعاد 4*4 سانتی متر است. جنس بدنه و سقف سازه از نوع ساندویچ پانل است که عایق پلی اروتان مهم ترین عایق آن به حساب می آید.

خرید کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی و خرید کانکس سرویس بهداشتی انتخاب بسیاری افراد در دستیابی به یک یا چند سرویس بهداشتی است .

در ادامه به بررسی انواع کانکس سرویس بهداشتی و مزایای خرید آن خواهیم پرداخت .

همانطور که میدانید کانکس ها سازه های پیش ساخته ای هستند که برای کارهای متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند. و امروزه کاربری های متنوعی پیدا کرده اند .

نیاز به سرویس بهداشتی مساله ای غیر قابل انکار است. (کانتینر) و میتوان گفت وجود سرویس بهداشتی در هر مکانی که انسان ها حضور دارند واجب است .

با وجود غیر قابل انکار بودن این نیاز ، امکان ساخت سرویس بهداشتی در هر محلی وجود ندارد .

کانکس های سرویس بهداشتی تا اندازه زیادی این مشکل را حل کرده اند. و برای استفاده موقت و یا دائم انسان در محیط های مختلف جای خود را پیدا کرده اند .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

مزایای خرید کانتینر سرویس بهداشتیمزایای خرید کانتینر سرویس بهداشتی

اشاره شد که علی رغم نیاز به سرویس بهداشتی در برخی از محیط ها امکان ساخت سرویس بهداشتی وجود ندارد .

یا در صورت وجود این امکان ساخت آن بسیار زمان بر بوده و بودجه زیادی را طلب میکند .

خرید کانکس سرویس بهداشتی نسبت به ساخت سرویس بهداشتی به صورت سنتی بسیار مقرون به صرفه تر است .

به علاوه سفارش ، ساخت ، انتقال و نصب کانکس سرویس بهداشتی زمان کمی را طلب میکند. و باعث میشود تا افراد بسیار زودتر به سازه مورد نظر خود برسند .

امکان جابه جایی برتری دیگر کانکس سرویس بهداشتی است . این سازه حتی در نوع ثابت و متحرک قابل سفارش است .

مزایای یاد شده باعث شده اند تا در برخی مواقع علی رغم امکان ساخت سرویس بهداشتی ، تهیه و خرید کانکس سرویس بهداشتی ارجح باشد .

به علاوه امکان فروش این سازه در صورت رفع نیاز وجود دارد و باعث میشود تا بخشی از هزینه های اولیه بازگردد .

کانکس سرویس بهداشتی از مقاومت بالایی برخوردار است . این مساله باعث شده است در مکان های زلزله زده که همچنان امکان پس لرزه وجود دارد برای مرتفع کردن نیاز آسیب دیدگان از زلزله و امداد گران استفاده از کانکس سرویس بهداشتی بهترین راه باشد .

همچنین با وجود امکان ذخیره سازی میتوان از کانکس سرویس بهداشتی در مواقع این چنینی با سرعت و سادگی استفاده نمود .

بیشتر بخوانیم : کانتینر سرویس بهداشتی

انواع کانکس سرویس بهداشتیانواع کانکس سرویس بهداشتی

پیش از خرید کانکس سرویس بهداشتی لازم است با انواع آن آشنا شوید تا سازه ای متناسب با نیازتان و بودجه ای که در نظر دارید تهیه نمایید .

واحد شمارش سرویس بهداشتی چشمه است. و یکی از دسته بندی های آن را هم همین موضوع مشخص میکند .

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه : همانطور که از نام این سازه مشخص است. یک کیوسک کوچک میباشد که در آن یک سرویس توالت یا یک سرویس حمام تعبیه شده است .

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه میتواند شامل حمام و توالت به صورت مشترک نیز باشد .

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه : کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه دارای چند سوریس توالت یا حمام و یا هر دو است .

استفاده از این سازه بسیار متداول است و در بسیاری از اماکن به چشم میخورد .

بسته به سفارش و نظر خریدار ، کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه میتواند دارای راهرو هم باشد .

موارد قابل توجه در خرید کانکس سرویس بهداشتیموارد قابل توجه در خرید کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی امکاناتی مثل لوله کشی آب و سیم کشی برق را داراست. با وجود این امکانات لازم است فکری برای تهیه زیر ساخت های لازم از جمله تهیه آب و حفر چاه برای تخلیه فاضلاب نیز شود .

عموما کف کانکس سرویس بهداشتی از جنس سرامیک بوده و دیواره های آن هم از جنس پی وی قابل شستشو است تا مشکلی جهت نظافت پیش نیاید . (خرید کانتینر اداری)

در خرید کانکس سرویس بهداشتی توجه کنید که سازه حتما دارای فن باشد. تا تهویه هوای فضای داخلی کانکس سرویس بهداشتی به درستی انجام شود .

در کانکس سرویس بهداشتی امکان تعبیه و قرار دادن مواردی مثل روشویی ، آینه ، سرویس حمام و توالت نیز وجود دارد .

این مساله سبب شباهت هرچه بیشتر کانکس سرویس بهداشتی به یک سرویس بهداشتی سنتی خواهد شد .

یکی از موارد قابل توجه پیش از خرید کانکس سرویس بهداشتی  محل قرار گیری سازه و نیز شرایط اقلیمی محیطی است که کانکس سرویس بهداشتی در آن واقع میشود .

فروش کانکس سرویس بهداشتی

فروش کانکس سرویس بهداشتی ، یکی از محصولات پرفروش شرکت کانتین می باشد. کانکس سرویس بهداشتی بدلیل بهداشت فردی و اجتماعی، در هرمکانی مانند جاده ها، رستوران، ملکهای شخصی، باغ و… آن ها را مشاهده می کنیم. کانکس های سرویس بهداشتی معمولا دارای امکاناتی مانند روشویی، رختکن، دوش و … را نیز می توانند دارا باشند. این نوع کانکس ها ابعاد مختلفی دارند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی کانکس سرویس بهداشتیویژگی کانکس سرویس بهداشتی

به هرواحد سرویس بهداشتی،چشمه می گویند و در زبان فارسی بجای چشمه کابین هم رایج است.

کانکس های سرویس بهداشته همیشه بصورت مستقل و جدا ساخته می شوند یا به کانکس اصلی می چسبد. این نوع کانکس شامل روشویی، تولات ایرانی و فرنگی، حمام و… را دارا می باشد.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

فروش کانکس سرویس بهداشتی در شرکت کانتین، انواع کانکس را در کاربری های متفاوت دارا می باشد، که در ادامه انواع کانکس سرویس بهداشتی را برای شما توضیح می دهیم.(کانتینر)

  • کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

این نوع کانکس معمولا بصورت یک اتاقک کوچک است و درب سرویس بهداشتی رو به داخل باز می شود. این نوع کانکس ها بسته به سلیقه و نیاز شما می تواند دارای دوش، توالت فرنگی و حمام نیز باشد. این نوع کانکس ها بدلیل ابعاد کوچک و قیمت مناسب بسیار پرفروش است.

سرویس بهداشتی تک چشمه می تواند دارای امکاناتی همچون سیفون، روشویی، جادستمالی، شیرتوالت، برق کشی، فن برای تهویه هوا و… را دارا باشد.

  • کانکس سرویس بهداشتی چندچشمه

سرویس بهداشتی چندچشمه برای مکان هایی است که نیاز به سرویس بهداشتی بزرگ تر دارند، مثل رستوران ها و کارخانه جات. این نوع سرویس بهداشتی بصورت مجزا دارای چندین چشمه است.

  • کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار

سرویس بهداشتی راهروداردارای چندین چشمه است، درب ورودی به داخل خود سرویس بهداشتی باز نمی شود بلکه به داخل راهرویی باز می شود که در راهرو می تواند روشویی و آینه قراربگیرد.

  • کانکس سرویس بهداشتی بدون راهرو

این نوع کانکس بجای اینکه درب به راهرو باز شود، به داخل خود سرویس بهداشتی باز می شود و بدون راهرو است.

  • کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل
  • کانکس سرویس بهداشتی سیار
  • کانکس سرویس بهداشتی ویژه معلولین

بیشتر بخوانیم : کانتینر سرویس بهداشتی

قیمت کانکس سرویس بهداشتیقیمت کانکس سرویس بهداشتی

فروش کانکس سرویس بهداشتی درشرکت کانتین، که این شرکت توانسته با مواد اولیه مرغوب، گام موثری در صنعت کانکس بردارد. مانند هر کانکس دیگری، قیمت کانکس به مواد اولیه، مصالح بکار رفته، اسکلت کانکس، امکانات آن و… بستگی دارد. امروزه بدلیل نوسانات وتورم موجود در بازار باعث می شود قیمت های متفاوتی برای کانکس شامل شود. کانکس های سرویس بهداشتی بدلیل ابعاد کوچک آن، قیمت پایین تری نسبت به کانکس های ویلایی و مسکونی دارد.

هیچوقت بخاطر ارزان قیمت بودن کانکس آن را نخرید، چون قیمت کانکس مهم نیست، بلکه دوام و طول عمر کانکس بسیار مهم تر از قیمت آن است. برای اطلاع از قیمت کانکس به قسمت محصولات کانکس مراجعه کنید یا با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید.

خرید کانکس سرویس بهداشتی

برای خرید کانکس اول باید کاربرد و مشخصات آن را تعیین کنید، مثلا تعدادچشمه، ابعاد کانکس،  امکاناتی مانند روشویی، توالت فرنگی و… را دارا باشد. شما می توانید به راحتی از طریق سایت شرکت کانتین، مطابق با سلیقه و ابعاد دلخواه، ثبت سفارش کنید.

فروش کانکس سرویس بهداشتی در شرکت کانتین با بیش از 4 دهه فعالیت در حوزه تولید و عرضه کانکس توانسته انواع کانس سرویس بهداشتی، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس ویلایی و… را تولید کند. این شرکت  با استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت کانکس کسب کند.

buy bathroom conex

Rate this post