کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته به کانکس هایی می گویند که همیشه اماده بارگیری میباشند.ابعاد این کانکس ها به طور مختلف تولید میشوند و در رنگ و طرح های متفاوتی هستند.کانکس های پیش ساخته در ابعاد های استانداردی تولید و اماده حمل هستند.ابعاد های این سازه ها ی اماده 4 متری 6متری 8 متری الی 12 متری میباشند.

کانکس های اماده کانس هایی اند که بسیار پر کاربردی است و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب میکند .زیرا این سازه ها در زمان کمتری به دست خریدار ها میرسد.کانکس های اماده یا همان پیش ساخته انواع مختلفی دارند و هر کدام با امکانات و ابعاد های مختلفی ساخته میشوند.

انواع این سازه های پیش ساخته :کانکس اماده کارگاهی . کانکس اماده ویلایی . کانکس اماده اداره ای . کانکس اماده نگهبانی . کتنکس اماده فروش گاهی و کانکس مسکونی .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

کانکس پیش ساخته کارگاهیکانکس پیش ساخته کارگاهی

از این سازه در پروژه های عمرانی و کار اگاهی که اکثرا زمان محدودی دارند ساخته میشوند .همین طور از کانکس اماده کارگاهی معمولا برای استارحت کردن و مستقر شدن کار گران و مهندسان هم استفاده میشود.

از این کانکس در پروژه های عمرانی برای اسکان مدیران  پروژه ها و تکنسین ها  ارتش و سپاه نیروی انتظامی  امداد جاده ای  جنگلبانی و دیگر عوامل اجرایی در محل اجرای پروژه ها استفاده میکنند.بخاطر همین هم باید کانکس تجهیز کارگاهی شراط مناسبی را برای این افراد فراهم سازد.

کانکس های پیش ساخته کارگاهی بخاطر این که محل استقرار کارگران است . از جنس ساندویچ پانل طراحی میکنند تا اتلاف انرژی از دیواره های این سازه به حداقلی برسد. همینطور در مکان هایی که امکان ساختن کمپ ها وجود ندارد میتوانند از این سازه های پیش ساخته و یا دیوار های پیش ساخته استفاده کنند که بهترین گزینه به حساب می  اید.

سازه های پیش ساخته یک کانکس کارگتهی متحرک است و به راحتی میتوانند پس از به پایان رسیدن پرژه ها انها را جا به  جا کنند و مکان اسکان خود را تغییر دهند.اکثرا امروزه از این سازه بیشتر در عسلویه استفاده میشود.

بیشتر بخوانید : ساندویچ پانل

تنوع در کانکس پیش ساخته کارگاهی

کانکس اماده کار گاهی از طرح و رنگ های شادی ساخته میشوند و باعث زیبایی نما و باعث افزایش روحیه کارگران میشود.

کانکس اماده کارگاهی دارای مزایایی است .این کانکس بسیار مقاوم بوده در برابر زلزله دوام می اورد .نصب و ساخت سریع ئ اسان ان باعث میشود که علاقه مندان زیادی را به سوی خود جلب کند.از این کانکس استفاده های مختلفی میکنند.و همچنین دارای ابعاد متنوع هستند.

این سازه ها دارای نمای داخلی و ظاهری متنوعی دارد و با کمترین هزینه میتوانید ان را جا به جا کنید و از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید.حتی میتوانی بعد از استفاده از این سازه ان را بفروشید.

کانکس های اماده کارگاهی دارای امکاناتی است .مثلا داخل این کانکس ها سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف نصب شده است.دارای اشپزخانه  سرویس بهداشتی و همینطور حمام  منبع اب و تخت های مناسب استراحت کردن کارگران وجود دارد.همچنین دارای قفسه بندی و کابینت بندی است و کپسول اتش نشانی هم درونش نصب شده است.

بیشتر بخوانید : کانکس کوچک

کانکس پیش ساخته ویلاییکانکس پیش ساخته ویلایی

کانکس های پیش ساخته ویلایی از جمله کانکس هایی است . که به صورت اماده در کار خانه جات وجود دارد و اماده حمل هستند.این کانکس ها نوعی سازه های مسکونی هم به حساب می ایند و همه امکاناتی که درون خانه ها وجود دارد را هم داراست.و هیچ کمبودی ندارد .

این امکانات شامل سرویس بهداشتی ، حمام ، اتاق خواب که دارای کمد دیواری هایی از جنس ام دی اف و همچنین داشتن اشپزخانه همراه با سینگ و هود و گازو …اتاق پذیرایی و نشیمن را بر خوردار است.

سرویس بهداشتی هایش دارای امکاناتی همچون داشتن ایینه ، توالت ایرانی و فرنگی ، رو شویی ، مخزن مایع ، فن هوا کش ، و همچنین شیر الات درجه یک.امکانات حمامش هم دارای دوش های ثابت و یا متحرک ، شیر الات اهرمی ، ایینه ، و هواکش .

اشپز خانه ای سازه های پیش ساخته دارا امکاناتی مانند سیستم های گرمایشی و سرمایشی  کابینت  سینک و همین طور ابچکان از جنس استیل و شیر الات اهرمی .هود و فضاهایی برای نصب لباسشویی گاز یخچال وجود دارد.

کانکس پیش ساخته اداری

کانکس اداری سازه پیش ساخته ای است که برای دفتر و یا اتاق های مهندسین و مدیران پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرد.کانکس دفتری یا همان اداری انواع مختلفی دارد که به چند نوع کانکس اداری سالنی کانکس اداری دو اتاقه سه اتاقه و همینطور چند اتاقه وجود دارد .

کنکس های اماده اداری هم به چند دسته ی کانکس اداری ساده .کانکس دفترفروش.کانکس اتاق جلسات .کانکس اتاق مهمان .کانکس ادارس لوکس تقسیم میشوند.این سازه های پیش ساخته هم از مزیت های زیادی بر خوردار اند و مهم ترین این مزیت ها این است که یک فضای اداری مناسبی را برای شما ایجاد میکند و هر جایی که شما بخواهید در انجا قرار میگیرد.

کانکس های اماده اداری دارای درب های ضد سرقت میباشند و بر خی از انها هم از درب های کشویی همراه با شیشه های سکوریت ساخته میشوند.شاسی این سازه به صورت دور کلاف است و از تیر اهن های شماره 16 ساخته میشوند .کف این سازه ها ضد اب است و از طرح هایی به صورت پارکت و یابر خی مواقع از سرامیک همراه با ملات و سیمان و ماسه پوشیده میشوند.

این سازه پیش ساخته دارا ی امکانات تاسیسات برقی .نور پردازی بیرونی .سیستم های گرمایشی و سرمایشی داخلی سروی سبهداشتی و همین طور ابدار خانه بر خورار است.

کانکس پیش ساخته نگهبانیکانکس پیش ساخته نگهبانی

کانکس اماده نگهبانی معمولا از طرفداران زیادی بر خوردار است .از این کانکس میتوانند در ورودی مجتمع های مسکونی .مجتمع های تجاری .دانشگاه ها .بیمارستان ها در بر خی مواقع هم در اداره جات ها میتوانند استفاده کنند.

کانکس نگهبانی اماده در طرح و رمگ ها و ابعاد های کوچک طراحی و ساخته میشوند .این کانکس ها از پنجره هایی با ابعاد بزرگی ساخته شده اند تا بتوانند به خوبه دور و اطراف را از دورن سازه ببینند .این سازه دارای ابعاد هایی مانند یک متری چهار متری و شش متری میباشند و مساحت این سازه ها به تعداد پرسنل هایی که درون ان مستقر میشوند بستگی دارد.

این سازه دارای نمای ظاهری خوبی است و در برابر زلزله بسیار مقاوم و متسحکم است.و همین طور حمل و نقل راحتی هم دارد.

بیشتر بخوانید : کانکس معدن

کانکس پیش ساخته فروشگاهی

کانکس پیش ساخته فروشگاهی

این سازه های پیش ساخته هم مانند سازه های دیگر در کار خانه جات ها و مراکز تولید کانکس به صورت اماده  وجود دارند.کانکس فروش گاهی اماده در اشکال و ابعاد و متریال های مختلفی ساخته میشوند .این نوع سازه ها به صورت ثابت و سیار تولید میشوند .

در این کانکس ها میتوانید اجناس و کالاهای خود را برای مشتریان به عرضه بگذارید .که اکثرا در کنار جاده ها و بازار ها بیشتر استفاده میشوند.

سازه فروشگاهی دارای شیشه های سکوریت .کرکره های اتوماتیک.استفاده از درب و پنجره های دو جداره یو پی  وی سی و اچ دی اف و همچنین درب های اتوماتیک ضد سرقت ساخته شده.این سازه در برابر زلزله بسیار مقاوم است و از امنیت بالایی بر خوردار است.

بیشتر بخوانید : کانکس در مرکزی

جمع بندی نهایی

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که از سوپر مارکت و یا فروشگاه دور هستید، می توانید با خرید این نوع سازه های فروشگاهی هم برای خود شغل مناسبی ایجاد کنید و هم در منطقه خود یک فروشگاه ایجاد کنید.

با بررسی مزیت های یک سازه فروشگاهی متوجه شدیم گاها استفاده از این کانکس ها بسیار مفید است. شما می توانی یک فروشگاه با قابلیت جا به جایی احداث کنید.

بیشتر بخوانید : ساندویچ پانل

فروش کانکس پیش ساخته

این روز ها بازار فروش کانکس پیش ساخته داغ تر از هر دوران دیگری است. در واقع این دسته از تولیدات می توانند بهترین و البته سریعترین انتخاب ممکن برای افرادی باشند که میخواهند یک کانتینر را خریداری نمایند.

مزایای منحصر به فرد این تولیدات و البته تنوع بالای آنها سبب شده تا تقاضای زیادی برایشان ایجاد شود . البته متناسب با این تقاضا هم تعداد زیادی عرضه کننده اقدام به فروش این کانکس کرده اند. این موضوع باعث شده تا بازار آن به توازن مناسبی برسد.

متاسفانه بخش زیادی از فعالان این بازار اطلاعات درستی پیرامون این تولیدات ندارند. همین باعث می شود تا در پروسه خرید یا فروش کانکس پیش ساخته دچار اشتباهات بسیاری شوند. به همین جهت است که ما تصمیم گرفته ایم تا مروری واضح و دقیق بر این محصولات داشته و نکات مهم برای فروش آن ها را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید.

نکات موثر بر روی فروش کانکس پیش ساخته

نکات موثر بر روی فروش کانکس پیش ساخته

نکات موثر بر روی فروش کانکس پیش ساخته

همانگونه که اشاره کردیم، این روزها بخش زیادی از مردم این محصولات را خریداری کرده اند. بدیهی است که در این بین افرادی هم وجود دارند که از خرید خود ناراضی بوده و یا دیگر نیازی به‌ آن ندارند. به همین جهت است که نسبت به فروش کانکس پیش ساخته اقدام می کنند. فروش این محصولات دارای نکات و البته جزئیات مختلفی است که اگر رعایت نشود‌، من است شما را متوجه ضرر های مختلفی سازد.

اغلب افراد برای فروش این کانکس خود تنها کسری از قیمت اولیه را پیشنهاد می دهند. اگرچه این موضوع می تواند در بسیاری از موارد صادق باشد، اما در زمینه های زیادی هم عمل نمی کند. برای مثال کانکس مورد نظر شما ممکن است در اثر نوسانات قیمتی رشد کرده باشد. از طرفی ممکن است شما کانکس بی کیفیتی را با قیمت گزافی خریده باشید و نتوانید با قیمت مورد نظر بفروشید.

شما با لحاظ کردن فاکتورها اساسی، می توانید این تولیدات را به فروش برساند . مهمترین فاکتور، ابعاد و اندازه کانتینر می باشد. بدیهی است که هر اندازه ابعاد و اندازه بیشتر باشد، باید قیمت بیشتری را برای کانکس خود تعیین کنید.

دومین فاکتور، مقاومت بدنه است. بدنه های فلزی مقاومت بالاتری دارند و به همین جهت نسبت به ساندویچ پانل یا مدل های چوبی قیمت های بیشتری را دارند . امکانات موجود هم فاکتور دیگری است که بر روی این قیمت گذاری، تاثیر دارد. هر اندازه که میزان امکانات بیشتر باشد، قیمت نهایی هم بیشتر می شود. لذا اگر به دنبال فروش کانکس پیش ساخته خود هستید، حتما این نکات را در نظر داشته باشید.

بسترهای موجود برای فروش کانکس پیش ساخته

بسترهای موجود برای فروش کانکس پیش ساخته

بسترهای موجود برای فروش کانکس پیش ساخته

برای اینکه بخواهید نسبت به فروش کانکس پیش ساخته خود اقدام کنید‌، راه های متفاوتی در پیش دارید. هر یک از این راه ها به نحوی می توانند شانس شما را افزایش دهند که این در نوع خود یک امتیاز بسیار منحصر به فرد است.

نخستین راهکار استفاده از وبگاه های نیازمندی است. این روز ها تعداد این وبگاه ها بسیار زیاد بوده و افراد می توانند از شیوه های مختلفی نسبت به انتشار آگهی خود در آن ها اقدام نمایند.

شما می توانید به سادگی کانکس خود را در آن ها آگهی کرده و منتظر تماس مشتریان باشید. این روش ارتباط شما با مخاطب نهایی را برقرار می کند و ممکن است باعث شود تا بتوانید محصول تان را با قیمت مناسب تری هم بفروشید.

دومین راهکار مراجعه به فروشنده های این محصولات است. در حقیقت همان فروشنده هایی که مدل های تازه را می فروشند‌، مدل های دست دوم را هم خریداری می کنند . به همین جهت با مراجعه به آن ها‌، می توانید کانکس پیش ساخته خود را با سرعت بیشتری بفروشید. (کانکس در همدان )

اغلب این افراد کانکس شما را خریداری می کنند. اگرچه آن ها قیمت های به مراتب کمتری را می پردازند اما در پروسه فروش سرعت بیشتری دارد.

سومین راهکار فروش سازه پیش ساخته، ارتباط  مستقیم با جامعه هدف است. برای مثال اگر شما یک کانکس پیش ساخته رستوران دارید‌، به احتمال زیاد سرآشپزها می توانند جامعه هدف شما باشند . لذا اگر به‌ آن ها پیام دهید، شانس بیشتری برای فروش تولیدات خود دارید. امتحان هر یک از این روش ها می تواند شانس فروش سازه پیش ساخته شما را افزایش دهد.

b2n

zaya

rizy

Sale of prefabricated conex

Rate this post