خرید کانتینر بزرگ

در چند دهه ی اخیر میزان خرید کانتینر بزرگ رشد چشمگیری را تجربه کرده است. این دسته از محصولات برای امور مختلفی اعم از رستوران، سکونت، ویلا، کارگاه و… مورد استفاده واقع می شوند. از طرفی دیگر مقاومت بالا ، گنجایش عالی و قیمت های ایده آل ها باعث شده تا در بسیاری از حوزه ها نفوذ نمایند. اگرچه روزبه روز بر میزان متقاضیان خرید کانتینر بزرگ افزوده می شود، اما هنوز هم بسیاری از مردم با آن ها آشنایی ندارند. ما در این مطلب قصد داریم این محصول را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد کانتینر بزرگکاربرد کانتینر بزرگ

کاربرد مهم ترین مولفه ای است که باید در حین خرید کانتینر بزرگ بدان دقت کنید. در واقع این دسته از کانتینر ها برای طیف زیادی از امور مورد استفاده واقع می شوند . ساخت سکونتگاه موقت یکی از مهم ترین کاربرد ها می باشد.

در واقع از کانتینر های بزرگ برای ساخت انواع مدل های ویلایی و مسکونی استفاده می شود. از طرفی دیگر ساخت انواع کانکس رستوران و کانکس کارگاهی نیز با استفاد از این مدل کانکس ها انجام می شود.

در واقع این حجم از کارایی به دلیل ابعاد و اندازه های نسبتا بزرگ این محصولات می باشد. این ابعاد کمک می کند تا فضای کافی برای زندگی و یا انجام امور مختلف فراهم باشد.

البته باید عنوان کرد که افزون بر موارد یاد شده، مدل های اداری و کانتر پلیس و کانتینر انباری هم ممکن است در ابعاد بزرگ ساخته شوند . اما ساخت چنین مواردی نیازمند نقشه و طرح سفارشی است. لذا نمی توان مدل های بزرگ را صرفا به یک حوزه محدود نمود. لذا اگر به دنبال خرید کانتینر بزرگ هستید، بهتر است حتما به این نکته دقت کافی داشته باشد .

مزایای کانتینر های بزرگ

کانتینرهای بزرگ می توانند طیف زیادی از مزیت ها را در ساختار خود داشته باشند . در واقع این مزیت ها باعث میشود تا مردم بیشتر به سمت خرید کانتینر بزرگ متمایل شوند .

گنجایش بالا یکی از این مزیت های منحصر به فرد می باشد . در واقع این محصولات فضای نسبتا بالایی دارند. همین فضا سبب شده تا طراحان بتوانند امکانات مختلفی را در آنها تعبیه نمایند .

مقاومت ساختاری بالا دومین مزیت منحصر به فردی است که سبب شده تا میزان خرید کانتینر بزرگ افزایش یابد . اسکلت بندی کلی این محصولات از پروفیل های محکم آهنی ساخته می شود. از طرفی دیگر در بدنه آن ها نیز از ورقه های فلزی با ضخامت حداقل سه میلی متر استفاده می شود . این فاکتور باعث می شود تا میزان مقاومت این دسته از تولیدات رشد چشمگیری داشته باشد .

افزون بر موارد فوق می توان کارایی های زیر را هم برای آن ذکر نمود :

  • قیمت مناسب
  • کارایی متنوع
  • قابلیت جابه جایی
  • دوام و عمر بالا
  • قابلیت سفارشی سازی
  • کانکس بزرگ
  • و….

البته در نظر داشته باشید که این مزیت ها زمانی شامل حال شما می شود که بتوانید مدل مناسب و با کیفیت را خریداری نمایید. انتخاب این مدل ها با کیفیت تا حد زیادی به نوع تولید کننده بستگی دارد . لذا حتما در حین خرید کانتینر بزرگ در مورد تولید کننده آن تحقیقات لازم را به عمل آورید .

خرید کانتینر بزرگ دست دومخرید کانتینر بزرگ دست دوم

عموما کانتینر های بزرگ در مقایسه با مدل های کوچکتر ، قیمت نسبتا بیشتری دارند . همین قیمت باعث شده تا برخی از  مشتریان به سمت خرید کانتینر بزرگ دست دوم روی بیاورند . اگرچه این کار می تواند مدل های ارزان تر را نصیب شما کند .

اما در حقیقت موجب زیان شما در دراز مدت می شود. در حقیقت بیشتر کانتینرهایی که به عنوان دست دوم فروخته می شوند، مشکلات مختص به خود را دارند . اغلب این مدلها دست کم چند سالی کار کرده اند. این مورد باعث می شود تا آسیب های مختلفی در ساختار آن ها نمایان شود. برخی از این آسیب ها با هزینه های گزافی تعمیر می شوند و یا اصلا قابل تعمیر نیستند.

این موضوع باعث می شود تا کانتینر شما کارایی لازم را نداشته باشد . به همین جهت ما خرید کانتینر بزرگ دست دوم را پیشنهاد نمی کنیم . اما اگر به دلیل قیمت های پایین تر ناچار به خرید چنین محصولاتی هستید ، نیاز به نگرانی نیست. گروه کانتین وان تولیدات خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند. لذا اگر به دنبال خرید کانتینر بزرگ و ارزان هستید،  بهتر است هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

Rate this post