خرید کانتینر رستوران

کانتینر رستوران ها را می توان به عنوان یکی از ایده آل ترین و البته بهترین تولیداتی دانست که بشر تا به این لحظه تولید نموده است. این محصولات می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن شما را صاحب یک رستوران بسیار زیبا و مجلل سازند. این همان عاملی بوده که موجب افزایش خرید کانتینر رستوران شده است.

با این وجود هنوزهم بخش زیادی از مردم اطلاعات دقیقی پیرامون این دسته از تولیدات ندارند. همین مورد باعث می شود تا در زمان ایجاد یک رستوران نتوانند آن ها را در لیست خرید خود قرار دهند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق این دسته از تولیدات را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم. بدون شک این موضوع به شما کمک می کند تا انتخاب های بسیار بهتری داشته باشید. لذا اگر به دنبال خرید کانتینر رستوران هستید، حتما ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

کانتینر رستوران چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با مولفه های مهم برای خرید کانتینر رستوران صحبت کنیم، بهتر است ابتدا مروري بر روی ماهیت این دسته از تولیدات داشته باشیم.

در حقیقت کانتینر رستوران ها را می توان مدل های توسعه یافته ای از کانتینر های معمولی دانست . این دسته از محصولات به گونه ای تولید شده اند که می توانند فضای لازم برای پخت و پز، سرو غذا، نگهداری از مواد غذایی و… را در خود داشته باشند. این بخش ها دقیقاً همان مواردی است که یک رستوران عالی بدان نیاز دارد.

نکته قابل توجه در رابطه با این محصولات، برپایی سریع و البته قیمت مناسب آنها می باشد. همین مورد هم سبب شده تا گزینه ای مناسب برای راه اندازی رستوران های فصلی یا دوره ای باشند.

انواع کانتینر رستوران

انواع کانتینر رستوران

انواع کانتینر رستوران

مهمترین فاکتور برای خرید کانتینر رستوران، انتخاب نوع آن می باشد. در حقیقت باید عنوان کنیم که این روز ها انواع مختلفی از کانتینر رستوران در بازار وجود دارد که هر کدام برای بخشی از جامعه هدف تولید شده اند کانکس رستوران.

اغلب این مدل ها می توانند نیاز یک رستوران را برآورده نمایند. به همین جهت است که بازار فروش خاص خود را دارند. ما در ادامه هر کدام را به شیوه ای ساده برای شما عزیزان شرح داده ایم.

  • کانتینر رستوران بزرگ

این دسته از کانتینر ها همانگونه که از نامشان پیداست، دارای ابعاد و اندازه های بزرگی هستند. در این دسته از تولیدات امکانات و فضای کافی برای مصرف غذا، تهیه غذا، نگهداری از مواد غذایی و… تعبیه شده است. به همین جهت می توانند گزینه مناسبی برای رستوران های دائمی باشند.

  • کانتینر رستوران متوسط

کانتینر رستوران متوسط

کانتینر رستوران متوسط

خرید کانتینر رستوران یکی از بهترین انتخاب ها در خرید کانتینر می باشد. این دسته از کانتینر رستوران ها صرفا دارای بخش هایی برای نگهداری و پخت غذا هستند. اما عموما سایه بان های نسبتا بزرگی برای آنها تعبیه می شود که می توان با قرار دادن صندلی در آنجا، محیط لازم برای صرف غذا را هم فراهم نمود. این دسته از تولیدات، قیمت کمتری داشته و بیشتر مناسب کنار خیابان ها هستند.

  • کانتینر رستوران سیار

این دسته از کانتینر رستوران ها همانگونه که از نامشان پیداست، سیار می باشند. این مدل ها صرفا بخش کوچکی برای پخت غذا دارند که نهایتا فضای لازم برای یک یا دو نفر را دارد. این دسته از تولیدات عموما مناسب دستفروش ها هستند چرا قیمت های به مراتب کمتر و قابلیت جابجایی دارند .

امکانات کانتینر رستوران ها

امکانات کانتینر رستوران ها

امکانات کانتینر رستوران ها

یکی از مهمترین مولفه هایی که موجب افزایش خرید کانتینر رستوران ها شده، سطح امکانات آن ها می باشد. در حقیقت این دسته از تولیدات دارای امکانات بسیار منحصر به فردی هستند که آن ها را برای انجام امور مختلف مناسب می کند خرید کانکس رستوران.

سینک ظرفشویی، هود، فر، گاز، سیستم تهویه، سیستم گرمایش و سرمایش، فن، یخچال و…. از جمله رایج ترین امکاناتی است که درون این تولیدات جای می گیرد. همین مورد هم سبب شده تا میزان خرید کانتینر رستوران بیشتر شود .

با این وجود باید بدانید که بسیاری از تولیدکنندگان تازه کار نمی دانند که چگونه این امکانات را درون آن ها جای دهند . این در نهایت باعث می شود تا افراد نتواند به شیوه ای مناسب از آنها استفاده کنند.

ما در گروه کانتین وان تجربه ای چندین ساله در زمینه ساخت و تولید کانتینر رستوران داریم. ما امکانات مختلف را دقیقا مطابق با نیاز مشتریان قرار می دهیم. چنانچه به دنبال خرید کانتینر رستوران و یا کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در کانتین وان تماس حاصل فرمایید.

Buy container restaurant

Rate this post