کانتینر در ارومیه

کانتینر در ارومیه یا بارگنج یک جعبه فلزی و سازه ای در ابعاد متفاوت می باشد که محلی مناسب برای بارگیری کالا و خدمات و انتقال آن ها توسط هواپیما،قطار یا کشتی است.در گذشته انتقال کالاها به تعداد زیاد همیشه مشکلی برای صاحبان کسب و کارها و کارخانه دارها بوده،از طرفی دیگر تامین امنیت این کالاها در مسیر انتقال و تضمین دریافت در مقصد بدون کم و کاستی و تاخیر،جزء آمال و آرزوهای صاحبان کسب و کارها بوده است.

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی و اختراعات بشری،این مشکل تا حدود زیادی حل شده است و با اختراع انواع مختلف کانتینر ها و پیشرفت های شگرف در این حوزه که همچنان ادامه دارد،گامی مهم در صنعت بارگیری و حمل و نقل کالا برداشته است.

همچنین به دنبال پیشرفت های علم و تکنولوژی،اهداف و کاربردهای کانتینر تغییرات قابل ملاحظه ای داشته است و امروزه شاهد مفهوم توسعه یافته و کاربردی تری از کانتینرها هستیم. کانکس بنابراین با توجه به این تغییرات،جایگاه و موارد کاربردش تحت تاثیر قرار گرفته است و در حمل و نقل های دریایی و کشتیرانی بیشتر استفاده می شود.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

کانتینر در ارومیه

خصوصیات کانتینر در ارومیه

  • استحکام کافی و امنیت لازم را دارا باشند
  • به گونه ای طراحی شوند که برای بارگیری و تخلیه مناسب و سریع باشند
  • متناسب با جایگاه مورد استفاده آن ها،طراحی و پیاده سازی شوند

با نگاه به توضیحات بالا به این نتیجه می رسیم که هماهنگی مناسبی بین گنجایش کانتینر و کالاهای ارسالی وجود دارد.از طرفی دیگر طراحی کانتینرها متناسب با الزامات و شرایط  محل مورد استفاده. و همچنین کالاهایی که بارگیری می کنند،انجام می شود.(کانتینر در ارومیه)

به عنوان مثال،برخی محموله های فاسد شدنی نیاز به محیط نگهداری خاص و تجهیزات سیستمی خنک کننده دارند. و یا بعضی از محصولات در شکل و اندازه های مختلفی می باشند که بسته به شرایط  ذکر شده،کانتینری مناسب به محموله انتخاب و استفاده می کنند.

بیشتر بخوانیم : کانتینر انباری

انواع کانتینر در ارومیه

انواع و موارد زیادی از کانتینرها،با توجه به شرایط به کارگیری هر کدام در صنعت حمل و نقل وجود دارد. که در ادامه به معرفی مهم ترین و کاربردی ترین آن ها می پردازیم:

  • کانتینر 20 فوت

    کانتینر 20 فوت

    کانتینر 20 فوت

کانتینر 20 فوت یکی از متداول ترین های این نوع سازه برای انبار کالا و اجناس در صنعت حمل و نقل است. که شامل ابعاد مناسب و امکانات ضد سرقت می باشد و از کالاهای بارگیری شده محافظت کافی و لازم را انجام میدهد.این مدل کانتینر بیشتر به عنوان فروشگاه،کیوسک های خدماتی و یا سازه های مسکونی استفاده می شود.

  • کانتینر 40 فوت

کانتینر 40 فوت به دلیل ابعاد استاندارد و فضای خوبی که برای بارگیری بهینه محصولات در صنعت حمل و نقل دریایی،هوایی و زمینی در اختیار مجریان این حوزه از مشاغل قرار میدهد،پر طرفدار و همینطور پر فروش بوده است.به علت اینکه این سازه دارای فضای قابل توجهی نسبت به سایر محصولات هست. می توان محصولات را به صورت کامل و یکپارچه بارگیری نمود که در عین حال سرعت انتقال و عمل بارگذاری و سوار شدن روی جرثقیل نیز کاهش یافته و یک امتیاز مثبت به حساب می آید.

  • کانتینر سر باز

کانتینرهای سرباز یا در اصطلاح عامیانه روباز،فاقد سقف می باشند. و به کمک یک پارچه برزنتی محتویات بارگیری شده را پوشش میدهند و بیشتر برای کالاهای با ارتفاع زیاد و بلند مناسب هستند.(کانتینر در ارومیه)

  • کانتینر تانکری

    کانتینر تانکری

    کانتینر تانکری

این مدل کانتینرها دارای فضای مناسب و خوبی برای حمل و انتقال مایعات به تمام نقاط کشور می باشند.

  • کانتینر یخچالی

همانطور که از نامش مشخص است،بیشتر برای بارگیری مواد فاسد شدنی طراحی شده است. و مجهز به سیستم خنک کننده قوی و متناسب با کالاهای بارگیری شده می باشد. کانتینر اداری این محصولات برای اینکه جا به جایی هوای بیرون با داخل کانتینر را به حداقل برسانند به صورت دوجداره ساخته می شوند.

  • کانتینر عایق دار

در بعضی از کشورها که حوزه فعالیتشان بیشتر بر اساس صنعت حمل و نقل دریایی بنا نهاده شده است.بسته به شرایط محیطی موجود،نیاز به کانتینرهای با عایق بندی استاندار و مستحکم در برابر آب و طوفان و… وجود دارد.به همین دلیل با درنظر گرفتن شدت و گستردگی جایگاه مورد استفاده،نوع خاصی از عایق بندی برای آن انتخاب و در اختیار عوامل اجرایی این امر قرار می گیرد.(کانتینر در ارومیه)

  • کانتینر حمل گاز

این مدل کانتینر برای حمل گاز طراحی شده است. و به هر حال بسته به شرایط موجود باید بدنه کانتینر به گونه ای برنامه ریزی و استاندارد سازی شود. که تحمل فشار بالا را داشته باشد و به طور کامل مسائل امنیتی در آن ها رعایت بشود.

  • کانتینر تهویه دار

    کانتینر تهویه دار

    کانتینر تهویه دار

برای حمل مواد غذایی مختلفی که نیاز به محیط خنک وخاصی برای نگهداری از آن ها است.از جمله انواع میوه ها و سبزیجات کاربرد مهمی دارد.(کانتینر در ارومیه)

خرید کانتینر در ارومیه

برای اولین بار در استان آذربایجان غربی شرکت تعاونی نوآوران اروم کاروان(اروم کانکس) به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده کمپ،کانکس،کانتینر و خانه هاش پیش ساخته در استان اقدام به ساخت این محصولات نموده است. که شما می توانید با مراجعه با آن ها از خدمات و محصولات متنوع شان بهره مند شوید.

Rate this post