کانکس در اردبیل

کانکس در اردبیل مهمترین کاربرد در مورد مسکن موقت بود . اما بعداً برنامه های دیگری اضافه شد که منجر به رشد این تجارت و تعاملات آن با شهروندان شد.

از مهمترین این موارد به عنوان کیوسک خدمات شهری ، خانه های کانکس  و روزنامه ها یا کیوسک های تلفن عمومی استفاده می شد. که خدمات گسترده ای را به مردم ارائه می دادند.

بعداً ، برنامه های ساختمانی دائمی مانند ویلا و خانه های سیار در ساخت کارخانه های پیش ساخته دخیل بودند. کانتینر و هجوم مشتریان به گسترش املاک واجد شرایط در سراسر جهان ، از جمله ایران منجر شد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

تولید و ساخت کانکس در اردبیلتولید و ساخت کانکس اردبیل

سبک ها و روش های مختلفی برای ساخت کانکس در اردبیل وجود دارد. و این تنوع سبک ها به دلیل تنوع گسترده گزینه های موجود برای انتخاب مواد طبیعی است . اما آنچه در بیشتر روش های ساخت کانکس  رایج است ساخت کف شاسی با یک تیر و یک است پایه فولادی و یک پروفیل.(کانکس در اردبیل)

فولاد اندازه گیری 40 * 40 میلی متر است. که با توجه به اندازه و کیفیت ضخامت ها و گریدهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اتصال بیشتر با جوشکاری مداوم است ، اما در بعضی موارد با مهره بسته می شود.

آنها برای بدنه های مونتاژ و جدا شده تولید می شوند. و صفحات پوششی نیز از مواد مختلفی مانند فولاد گالوانیزه ، چوب ، تیرهای شیشه ای و پانل های پیش ساخته ساخته شده اند. که مشتریان کانکس  هنگام سفارش آنها را انتخاب می کنند . زیرا هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مزایایی هستند و از نظر قیمت متفاوت هستند .

بیشتر بخوانیم : کانتینر سرویس بهداشتی

مزایای کانکس چیست؟مزایای کانکس چیست؟

مهمترین مزایای استفاده از کانکس  در صرفه جویی در وقت و هزینه خلاصه می شود . اما مزایای دیگری نیز وجود دارد. در اینجا چند واقعیت ساده در مورد مونتاژ نحوه استفاده از آن آورده شده است.(کانکس در اردبیل)

  • سرعت در ساخت:

به طور کلی سرعت در ساخت و سبک های پیش ساخته بالاتر از روش های مرسوم است که سرعت بالاتر برابر با بازگشت سریع سرمایه و صرفه جویی در وقت و هزینه است.

  • زلزله:

به دلیل استفاده از تکنیک ها و مواد اولیه مورد استفاده در سنگ های بزرگ و سبک ، مقاومت این سازه ها در برابر زلزله بسیار زیاد است. و از طرف دیگر در صورت آسیب دیدن ضایعات ، برای افراد خطرناک نیست زیرا وزن آنها زیاد است بالاتر از مصالح ساختمانی

  • مقاومت در برابر حرارت:

استفاده از اتصالات مختلف بر روی دیواره های کانکس  ، به ویژه نوع ساندویچ پانل با استفاده از فوم پلی اورتان ، انرژی تمیزکاری را کاهش می دهد. و می تواند در مناطق سرد یا مناطق بسیار گرم استفاده شود.(کانکس در اردبیل)

  • قابلیت جابجایی:

امکان بهره برداری از یک سازه اصلی یا یک ساختمان ساده یک مزیت بزرگ است . به ویژه در کارگاه های ساختمانی که سازه ها می توانند به سرعت به مکان دیگری منتقل شوند تا یک کارگاه جدید پس از ساخت پروژه تجهیز شود.

یکی از ملاحظات و کاربردهای مهم کانکس  این است که در هنگام بلایایی طبیعی مانند زلزله و سیل استفاده می شود . بنابراین افراد آسیب دیده از این فاجعه می توانند برای مدت زمان کوتاهی زندگی کنند. بنابراین ، این سازه ها می توانند برای موارد اضطراری به صورت انبوه تولید و ذخیره شوند تا در صورت لزوم ، چنین سازه های بیشتری را در اختیار مردم قرار دهند.

  • تنوع در طرح ها:

قابلیت انجام چندین سازه برای مصارف مختلف به گونه ای که هر فریم با نوع استفاده آن سازگار باشد. و بازدهی بالا نیز از مزایای آن است که اغلب در بعضی مواقع در طراحی نقشه کانکس  وجود دارد. تولید اول انجام می شود.(کانکس در اردبیل)

معایب کانکس در اردبیلمعایب کانکس در اردبیل

یکی از معایب اصلی، سازه هایی که در شهر اردبیل برخورداراست. عدم کنترل کیفیت در بیشتر واحدهای تولیدی در مرحله اول است. زیرا بسیاری از تولیدکنندگان کارگاه های کوچک و غیراستانداردی هستند که بدون در نظر گرفتن اصول مهندسی در صنایع پیش ساخته تولید می کنند. کانکس سرویس بهداشتی و از مواد با کیفیت پایین برای تولید سازه های غیر استاندارد استفاده می کنند.

این باعث کاهش هزینه ها می شود زیرا مواد اولیه بی کیفیت هزینه نهایی پایینی خواهند داشت. و بسیاری از خریداران به دلیل پایین آمدن قیمت از آنها خرید می کنند و در نهایت پشیمان می شوند. بنابراین ، توصیه می شود. محصول خود را مطابق با تولیدکنندگان معتبر کانکس  خریداری کنید.(کانکس در اردبیل)

قیمت کانکس در اردبیل

خرید و قیمت نهایی کانکس  با توجه به اندازه گیری ها و امکاناتی که آنها درخواست می کنند در قالب پیش فاکتور حاوی مشخصات فنی و توضیحاتی که باید برای هر ساختمان جداگانه محاسبه شود به مشتریان داده می شود. با این حال ، برخی از انواع متداول و پرکاربرد به صورت نوع تولید می شوند.

Rate this post