کانکس در تبریز

امروزه با توجه به فراگیری کانکس در تبریز و استفاده از آن­ها در محیط­های مختلف مطمئنا شما نیز کانکس را از نزدیک دیده‌اید و مقداری با مشخصات و انواع کانکس­ها آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم تا حدودی شما را با مشخصات کانکس در تبریز آشنا کنیم. همانطور که می­دانید تبریز یکی از شهرهای صنعتی کشور است که در ساخت و ابزارآلات فلزی سابقه بالایی دارد.

یکی از انواع کانکس­های ساخته شده در ایران کانکس در تبریز است. کانکس در تبریز همان‌طور که از اسمش پیدا است در شهر تبریز ساخته می­شود. این نوع کانکس­ها به دلیل کیفیت بالای ورقه­های به کار رفته در ساخت آن­ها از شهرت بالایی برخوردار هستند.

در تعریف کلی از کانکس می­توان این گونه بیان کرد که کانکس به اتاقک فلزی قابل حمل و نقلی گفته می­شود. کانتینر که با توجه به امکانات رفاهی که درآن است برای مدت کوتاهی می­توان به صورت موقت درآن زندگی کرد.

کانکس در تبریز در انواع و ابعاد مختلفی ساخته می­شود. این ابعاد با توجه به اندازه دلخواه و سفارش مشتری می­تواند تغییر کند. همچنین در ساخت کانکس در تبریز از ورقه­ هایی با جنس مختلف و با کیفیت­های گوناگون نسبت به کارایی آن­ها استفاده می­شود.

ممکن است گاهی از کانکس علاوه بر استفاده به عنوان یک مکان موقت برای زندگی، به عنوان محلی برای نگه داری دام­ها و انبار کردن علوفه و.. نیز از آن استفاده ­کنند.

با توجه به کاربرد مختلف کانکس می­توان در اینجا انواع کانکس در تبریز را با مشخصاتی برای شما شرح دهیم. تا در صورتی که قصد خرید از یکی از فروشگاه های کانکس در تبریز را داشتید به راحتی کانکس مورد نیاز را با ابعاد و جنس مد نظر خود تهیه کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانکس در تبریزانواع کانکس در تبریز

  • کانکس نگهبانی:

کانکس نگهبانی تبریز نوعی از انواع کانکس­ها است که با توجه به کارایی زیادی که بین کانکس­ها دارد. شناخته‌ترین کانکس محسوب می­شود. این کانکس به دلیل قابلیت حمل و نقل راحت و کوچک بودن در سایز و ابعاد خود می­تواند در همه پروژه­هایی که نیاز به نگهبان دارند استقرار پیدا کند و محل مناسبی برای نگهبانی افراد باشد.

  • کانکس ویلایی:

کانکس ویلایی نیز همان‌طور که از نام آن پیدا است محل مناسبی برای زندگی است. این نوع کانکس می­تواند در نوع دو طبقه نیز ساخته شود و دارای سرویس­ بهداشتی ،اتاق خواب ،اشپز خانه و… است. کانتینر انباری کانکس در تبریز یکی از بهترین شرکت­های ساخت این نوع کانکس ها است زیرا با طراحی­های متنوع و زیبایی که دارد بیشترین حق انتخاب را به مشتری می­دهد و مشتری می­تواند در طول سفر خود از امنیت جان و مال خود در این نوع کانکس­ها آسوده خاطر باشد.

  • کانکس کارگاهی:

کانکس کارگاهی نیز همانند کانکس نگهبانی است اما با ابعاد بزرگتر. از این کانکس برای صرفه جویی در هزینه­های پروژه­ها استفاده می­شود، معمولا در این نوع کانکس­ها کارهای دفتری و کارگاهی مربوط به پروژه انجام می­شود.

  • کانکس 6 متری و کانکس 4 متری :

کانکس‌های 6 متری یا 4 متری یکی دیگر از کانکس‌های رایج در بین مردم است. کانکس با مصالح سبکی که در ساخت این نوع کانکس­ها به کار می­برد قیمت مقرون و به‌صرفه‌تری را برای مشتری فراهم می­کند.

بیشتر بخوانیم : کانکس پیش ساخته

نکاتی درمورد خرید کانکس در تبریزنکاتی درمورد خرید کانکس در تبریز

برای خرید انواع کانکس­ها باید با توجه به کارایی آن­ها بهترین خرید را داشته باشیم. مثلا؛ کانکس تیپ یک یا کانکس نگهبانی برای رفع نیاز مقطعی بوده است، یا مثلا کانکس ویلایی برای استفاده در مدت زمان بیشتری خریداری می­شود. همچنین جنس کانکس می­تواند از جنس کمپوزیت، ساندویچ پانل یا کانکس سفارشی باشد.

جنس انواع کانکس در تبریز:

  • کانکس ساندویچ پانل نوعی از کانکس است. که برای مناطقی که بسیار گرم و یا بسیار سرد هستند کارایی دارد.
  • کانکس کمپوزیتی همانطور که از اسمش پیداست ساخته شده از ورقه­های کامپوزیت است که عایق مناسب حرارتی محسوب می­شود. و تا حدودی از دیگر نوع کانکس­ها سبک‌تر است، این نوع کانکس نیز از محصولات کانکس است.

مزایای کانکس در تبریزمزایای کانکس در تبریز

شرکت‌های کانکس سازی تبریز با سابقه طولانی که در ساخت انواع کانکس، کانتینر، کمپ و… دارند. یکی از معتبرترین شرکت­ها از لحاظ خرید و ساخت کانکس­های با کیفیت و مقرون و به صرفه هستند. از مزایایی این شرکت‌ها می­توان به سفارش پذیری برای ساخت انواع کانکس­ها با جنس­های مختلف اشاره کرد. همچنین گارانتی و ضمانتی که برای محصولات خود دارند تا حدودی سبب اطمینان خاطر برای مشتری می­شود. لذا بازار کانکس با توجه به امکان خرید و فروش تلفنی و آنلاین گزینه مناسبی برای خریدی راحت و مطمئن است.

1/5 - (1 امتیاز)