کانکس در گیلان

طی چند سال گذشته میزان محبوبیت کانکس در گیلان رشد بسیار بالایی داشته است . این موضوع دلایل مختلفی دارد . از جمله آنها می توان به  شناخت بهتر و بیشتر مردم از این دسته تولیدات اشاره نمود. به عبارت ساده تر مردم بهتر ماهیت کانکس ها را درک کرده اند.

آن ها می دانند که این تولیدات تا چه اندازه می تواند برای آن ها مفید باشد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم مروری بر کانکس در گیلان داشته باشیم . بدون شک این موضوع می تواند دلیل این محبوبیت را بهتر و بیشتر برای شما عزیزان شرح دهد.

ساختار و بدنه

ساختار و بدنه را می توان جزو نخستین و البته مهم ترین فاکتور هایی دانست که سبب محبوبیت کانکس در گیلان شده است . این محصولات دارای ساختار و بدنه ای بسیار منحصر به فرد هستند. بیشتر کانکس ها یک اسکلت بندی مقاوم از جنس پروفیل های آهنی دارند . از طرفی دیگر بر روی این پروفیل ها نیز ورقه های مقاومی قرار می گیرد . این ورقه ها اغلب ضخامتی بیش از ۳ میلی متر دارند .

موضوع دیگری که ساختار این محصولات را بسیار منحصر به فرد کرده است ، طرح مکعبی آن ها می باشد . این طرح باعث می شود تا حداکثر فضا برای انجام امور مختلف فراهم شود. افزون بر این موارد می تواند فشار های وارده را نیز به خوبی دفع نماید . ترکیب این موارد نفوذ کانکس در گیلان را بیشتر کرده است کانتینر در گیلان.

 

 

مزایای کانکس ها

مزایای کانکس ها

مزایای کانکس ها

کانکس ها دارای مزیت های منحصر به فردی هستند . همین مزیت ها باعث شده است تا روزانه طیف بسیار زیادی از مردم به سمت خرید آنها روانه شوند. ما در ادامه برخی از شاخص ترین مزایای کانکس ها را برای شما عزیزان بیان کرده ایم. بدون شک این موضوع می تواند دلیل محبوبیت کانکس در گیلان را برای شما آشکار سازد.

  • دارای مقاومت بالا
  • گنجایش مناسب
  • ابعاد ایده آل
  • تنوع بی نظیر
  • امکانات مختلف
  • قابلیت سفارشی سازی
  • و…

این موارد را می توان جزو شاخص ترین و البته منحصر به فرد ترین مزایای کانکس ها دانست. مجموع این موارد در کنار همدیگر باعث شده است تا این محصولات بیش از پیش برای خریدار جذاب باشد .

انواع کانکس در گیلان

همانگونه که اشاره نمودیم ، نوع کانکس ها به عنوان یکی از مزیت های بزرگ کانکس شناخته می شود . در واقع کانکس ها در طرح و ابعاد مختلفی ساخته می شوند. این مورد سبب شده تا این تولیدات بتوانند به سادگی هرچه تمام تر نیاز اقشار مختلف را پوشش دهند . ما در ادامه انواع کانکس در گیلان را برای شما ذکر کرده ایم.

  1. کانکس اداری
  2. کانکس ویلایی
  3. کانکس مسکونی
  4. کانکس انباری
  5. کانکس سرویس بهداشتی
  6. کانکس پلیس
  7. کانکس نگهبانی
  8. کانکس رستوران
  9. کانکس کارگاه
  10. کانکس کاروان
  11. و…

این موارد را می توان شاخص ترین مدل های کانکس در گیلان دانست. البته باید بدانید که افزون بر موارد فوق ، مدل های دیگری هم وجود دارد . اما  بیش از ۹۰ درصد کانکس های موجود در بازار ، زیر مجموعه یکی از این مدل ها می باشد .

قیمت کانکس در گیلان

قیمت کانکس در گیلان

قیمت کانکس در گیلان

قیمت هم مولفه دیگری بوده که تاثیر زیادی در نفوذ کانکس در گیلان داشته است . در واقع این محصولات دارای قیمت های بسیار بی نظیری هستند.  زمانی که شما قیمت این تولیدات را با مزایای آنها مقایسه نمایید، متوجه خواهید شد که این ارقام تا چه اندازه ناچیز است .

البته باید بدانید که قیمت کانکس در گیلان به فاکتور های بسیار زیادی بستگی دارد . مواردی همچون ابعاد ، امکانات ، نوع و.. می تواند بر روی قیمت موثر باشد. با این اوصاف می توان گفت که قیمت کانکس در گیلان از یک و نیم میلیون به ازای هر متر مربع شروع می شود . چنانچه تمایل دارید تا رقم دقیق تر را بدانید ، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

bit.ly

Rate this post