خریدکانتینر سرویس بهداشتی

در این مقاله سعی کرده ایم درباره خرید کانتینر سرویس بهداشتی توضیحاتی را خدمت شما کاربران بگوییم.اول از هر چیز کانکس سرویس بهداشتی چیست؟ کاربرد آن  و روش عرضه و تولید آن را برای شما شرح دهیم.ما را تا انتهای مقاله یاری کنید.

کانتینر سرویس های بهداشتی خانواده ای از واحدهای بهداشتی پیش ساخته هستند و به دلیل اهمیت سلامت فردی و اجتماعی ، محصولات مورد نیاز امروز تقریباً در هرجایی که مردم هستند ، وجود دارد. حمام ها در فارسی به توالت فرنگی (پیش ساخته) یا توالت فرنگی (پیش ساخته) نیز معروف هستند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

کانتینرسرویس بهداشتی و کاربرد آن

کانتینر سرویس بهداشتی در شهر ، در حومه شهر ، در کارگاه ، در صنعت ، در تفریح ​​، در زمین و غیره واقع شده است. می تواند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد . کانکس می تواند از یک یا چند سرویس بهداشتی بهاری استفاده کند و بسته به موقعیت مکانی و فرهنگ های مختلف نیز قابل استفاده است. و همینطور می توان از نمای و خدمات مختلف ایرانی و فرنگی در توالت فرنگی پیش ساخته استفاده کرد.

انواع و مدل های کانتینر سرویس بهداشتی

انواع و مدل های کانتینر سرویس بهداشتی

انواع و مدل های کانتینر سرویس بهداشتی

  • کانکس تک چشمه
  • کانکس چند چشمه
  • کانکس دارای راهرو
  • کانکس بدون راهرو
  • کانکس پانل کچی

کانکس تک چشمه

این نوع کانکس پیش ساخته عمدتا در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و در دو نوع سبک و سنگین وجود دارد. از طرف دیگر ، این نوع حمام ها بدون راهرو ساخته می شوند. در این حالت فقط توالت فرنگی در هر کابین تعبیه شده است.

خصوصیات تک چشمه

  • شاسی این سازه از پروفیل آهنی 8*8*8 ساخته شده است.
  • سایبان آن از جنس آهن سنگین ساخته شده است.
  • نمای بیرونی کانکس از ورق گالوانیزه ساخته شده است .
  • پوشش خارجی از عایق پلی استارین است.
  • داخل حمام از پی وی سی ساخته شده است.

کانکس چند چشمه

با افزایش تعداد افرادی که از توالت های پیش ساخته استفاده می کنند ، توالت ها اغلب از چندین چشمه استفاده می کنند. ساخت انبارهای چند فنر علاوه بر کاهش هزینه های تولید ، مزایای دیگری نیز دارد ، زیرا فنرها جداگانه ساخته می شوند و در کنار یکدیگر قرار می گیرند. به عنوان مثال ، تأکید بر تجهیزات بهداشتی مکانیکی یکپارچه است که هزینه های ساخت ، نگهداری و تعمیر را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانیم : کانکس سرویس بهداشتی

کانکس دارای راهرو

کانکس دارای راهرو

کانکس دارای راهرو

این نوع توالت از پیش ساخته ،معمولاً دارای دو ، سه و چند چشمه است. ، در چنین کانکسی ، درب ورودی هیچ ورودی به حمام (یا حمام و دوش) ندارد و به گونه ای باز می شود که توالت ها را در یک طرف و در طرف دیگر طرفین چشمه (یا حمام) و گاهی حمام و دوش.

کانکس بدون راهرو

همانطور که از نام آن مشخص است ، در حمام بدون راهرو ، ورودی حمام مستقیماً به داخل حمام (یا واحد حمام و حمام) باز می شود ، بنابراین توالت ها در داخل واحدها یا فواره ها قرار دارند. توالت های بدون راهرو می توانند به صورت یک چشمه ، دو چشمه یا چند چشمه ساخته و ساخته شوند.(خرید کانتینر سرویس بهداشتی)

کانکس پانل گچی

امروزه ساندویچ پانل ها به دلیل مزایایی که دارند یکی از بهترین مواد برای ساخت سایبان به خصوص سایبان های بهداشتی هستند و از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. مجتمع های بهداشتی غذاخوری ایران از نوع ساندویچ پانل هستند. این سایبان ها دارای دیوارها و سقف های ساندویچ پانل هستند که هم در یک راهرو و هم غیر راهرو ساخته شده اند و می توانند تک فنر ، دو فنر یا چند فنر باشند. حمامهای ساندویچ پانل را می توان با سرویس بهداشتی توالت یا توالت ایرانی ، رختکن ، دوش یا حمام مجهز کرد.

قیمت کانتینربستگی به موارد زیر است :

  • نوع متریال
  • ابعاد
  • تعداد چشمه
  • امکانات و تجهیزات

خرید کانتینر سرویس بهداشتی

به طور کلی ، خرید کانتینر سرویس بهداشتی ، بر اساس نوع تولید (گالوانیزه ، سایدینگ ، ساندویچ پانل ، کامپوزیت ، فایبرگلاس و …) ، تعداد فنرها و تجهیزات تجهیزات تعیین می شود .. کیفیت کانتینر و مواد استفاده شده. قیمت واحدهای بهداشتی به وجود توالت فرنگی ، دوش و حمام ، راهروها ، رختکن و سایر امکانات بستگی دارد.

امیدواریم با خواندن این مقاله هر گونه سوال درباره خرید کانتینر را برطرف کرده باشیم.

Rate this post