خرید کانکس پیش ساخته

یکی از گزینه هایی که برای تهیه سازه به ذهن میرسد ، تهیه کانکس است ؛ اگر شما نیز قصد خرید کانکس پیش ساخته را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید .

به طور کلی سازه پیش ساخته سازه ایست که ابتدا ساخته میشود و سپس به محل مورد نظر انتقال میابد در صورتی که در نوع متداول و ساخت سازه های سنتی بنا با انتقال مصالح به محل مورد نظر مرحله به مرحله و گام به گام ساخته میشود .

با توجه به تعریف ارائه شده در بالا میتوان تمام سازه هایی که (کانتینر) تحت عنوان کانکس شناخته میشوند را یک سازه پیش ساخته دانست .

به منظور استفاده راحت تر و دسترسی ساده تر به یک فضا برای سکونت و یا انجام فعالیتی خاص ، خرید کانکس پیش ساخته پیشنهادی معقول خواهد بود .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

مزایای خرید کانکس پیش ساختهمزایای خرید کانکس پیش ساخته

امروزه کانکس ها در محل های متفاوت بسیار به چشم میخورند و میتوان گفت این سازه های طرفداران زیادی پیدا کرده اند .

اما دلیل این مساله چیست ؟ با مرور این مزایا میتوان تا اندازه زیادی به دلیل محبوبیت کانکس های پیش ساخته پی برد .

به عنوان اولین مزیت خرید کانکس پیش ساخته برای افراد بسیار مقرون به صرفه است . و هزینه پایین تری نسبت به ساخت یک سازه سنتی روی دست فرد میگذارد .

با خرید کانکس پیش ساخته میتوان امنیت افراد و لوازم داخل کانکس را تا اندازه زیادی تامین نمود. زیرا این سازه ها از استحکام بالایی برخوردارند و حتی میتوان از آن ها به عنوان یک سازه ضد زلزله یاد کرد .

امکان جابه جایی مزیت دیگر کانکس است . اهمیت این مساله در محیط های صعب العبور که در آن امکان ساخت سازه وجود ندارد و یا بسیار مشکل است بیشتر مشخص میشود .

برتری دیگری که خرید کانکس پیش ساخته برای شما به ارمغان خواهد آورد سرعت در دستیابی به سازه مورد نظر است . کانکس پیش ساخته همانطور که از نامش پیداست از قبل ساخته شده است و کار نصب آن هم در چند ساعت قابل انجام است .

امکان ذخیره سازی و دپوی کانکس مزیت دیگری است که کانکس های پیش ساخته نسبت به سایر سازه ها دارند . با این کار میتوان در مواقع ضرور به طور مثال در هنگام زلزله و تخریب منازل برای اسکان موقت آسیب دیدگان از آن استفاده نمود .

بیشتر بخوانیم : کانتینر پیش ساخته

انواع کانکس پیش ساختهانواع کانکس پیش ساخته

اگر شما هم تصمیم به خرید کاکنس پیش ساخته دارید خوب است آشنایی مختصری با انواع آن هم داشته باشید .

کانکس ها با توجه به کاربری که برای انسان دارند به چند دسته کلی تقسیم میشوند .

یکی از پرکاربرد ترین انواع کانکس پیش ساخته کانکس فروشگاهی است. که از آن برای ارئه کالا یا خدمات استفاده میشود .

برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک با هزینه اولیه پایین استفاده از کانکس فروشگاهی بهترین تصمیم است .

کانکس فروشگاهی زیرمجموعه های کوچک و بزرگ بسیاری دارد. و ما نیز به طور روازنه در محیط های شهری و بین شهری با آن ها مواجه خواهیم شد.

کانکس سوپر مارکت ، کانکس رستوران ، کانکس فوتوکپی ، کانکس گل فروشی ، کانکس کتاب فروشی ، کانکس نانوایی ، کانکس لوازم التحریر و … از انواع مختلف کانکس است .

البته موارد ذکر شده تحت عنوان زیرمجموعه کانکس فروشگاهی چند نوع محدود از کاربرد این سازه هستند . قطع به یقین شما هم مثال ها بیشتری برای کانکس پیش ساخته در نظر دارید .

بسیاری از افرادی که قصد استفاده و خرید کانکس پیش ساخته را دارند. در نظر دارند از این سازه برای سکونت موقت و یا دائم استفاده نمایند .

کانکس ویلایی یکی از انواع کانکس پیش ساخته است که از آن برای اقامت استفاده میکنند .

این سازه امکان قرار گیری در محیط ها مختلف از جمله شهری ، روستایی ، جنگلی و … را داراست و این امر سبب شده است. تا افراد از این سازه برای اقامت موقت و استراحت در ایام تعطیل به عنوان یک ویلای ارزان قیمت استفاده نمایند .

یکی دیگر از دسته بندی های کلی کانکس پیش ساخته کانکس اداری است. که از آن برای استقرار افراد و کارمندان استفاده میشود .

کانکس اداری به عنوان یک دفتر مورد استفاده قرار میگیرد و امکان قرار گیری تمام ملزومات اداری در آن وجود دارد .

buy Assembled canexel

Rate this post