خرید کانتینر آماده

آیا می دانستید ، خرید کانتینر آماده ، همانند کانکس های مسکونی و یا کاروانی قابلیت تبدیل به یک خانه نقلی را دارند ؟

کانتینر های آماده زندگی ، سازه های بزرگی هستند که با سلیقه شما و صرف هزینه و خلاقیت ، می توانند تبدیل به یک

محیط فوق العاده برای زندگی شوند .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

کانتینر چیست ؟کانتینر چیست ؟

نام دیگر کانتینر ،باز گردانده شده به فرهنگ لغت اصیل پارسی باز گنج می باشد ، محفظه ای بزرگ که به صندوق تشبیه

شده و کالا هایی را در خود جای می دهد . کاربرد اصلی کانتینر ها ، برای جا به جایی کالا و بار و انبار و دپو کردن آن ها می باشد .

کانتینر این امکان را به تاجران بزرگ و گمرک ها و شرکت های حمل و نقلی می دهد.(کانکس) که کالای خود را راحت تر و مطمعن تر جا به جا کنند .

در ادامه این مقاله ، به دیگر کارایی یک کانتینر بزرگ خواهیم پرداخت و این که چگونه یک کانتینر خیلی بزرگ ،خالی و

بدون حتی یک پنجره را تبدیل به یک خانه زیبا بکنیم .(خرید کانتینر آماده)

تبدیل کانتینر بزرگ بار به یک خانه فوق العاده :

کانتینر های مسکونی به چند روش قابلیت اجرا دارند ، که عبارت اند از :

  1. خانه کانتینری دوبلکستبدیل کانتینر بزرگ بار به یک خانه فوق العاده
  2. خانه کانتینری دو طبقه و یا چند طبقه
  3. خانه کانتینری دو قلو و چند قسمتی
  4. (کانکس بزرگ)

تبدیل کانتینر به محلی برای سکونت:

  1. ابتدایی ترین کار ، برای شروع این تبدیل زیبا ، پاک سازی و تمیز کردن کانتینر می باشد .
  2. پس از تمیز نمودن جزئی کانتینر ، در و پنجره و حتی تراسی که می خواهید داشته باشید. را با کمک افراد ماهر و وسیله های مناسب یک کانکس ایجاد کنید .(خرید کانتینر آماده)
  3. جوشکاری و برش و نصب و هر طرحی که می خواهید به روی کانتینر ایجاد کنید را اضافه نمایید .شما این امکان را دارید که دو یا چند کانتینر را در کنار هم و یا بر روی هم قرار دهید. و با برش و جوشکاری آن ها را به فرم دل خواه تان به یک دیگر متصل کنید . این امر می تواند جلوه بسیار زیبایی به کانتینر آماده به سکونت تان بدهد .
  4. عملیات عایق کاری و لایه بندی دیواره ها را به عنوان پوششی مناسب برای زندگی در کانتینر انجام دهید . لوله کشی ، برق کاری و هر عمل این چنینی را به پایان برسانید . به مکان لوله کشی و برق کاری ،همچنین تعبیه ظرف شویی و رو شویی دقت فرمایید .
  5. پس از اجرای هر گونه معماری و نصب و برش و … ،می توانید اقدام به رنگ آمیزی بکنید . می توانید از چند رنگ برای جلوه دادن به کانتینر خود استفاده نمایید .
  6. اکنون وقت نصب وسیله های مورد نیاز زندگی در کانتینر تان می باشد . نصب وسیله هایی چون اجاق گاز ، ظرف شویی ، رو شویی ، کابینت ها ، تخت و مبل ( در حد امکان چند منظوره و یا تا شو باشد ) و چیز هایی از این قبیل انجام گیرد .
  7. دکوراسیون و چیدمان را پس از اتمام کار های اساسی تبدیل کانتینر به محل سکونت انجام می دهید . دکوراسیون و یا چیدمان خانه غیر از ساز گاری با سلیقه شما ،بایستی با سبک زندگی و کانتینر و محل زندگی تان در تعادل باشد .

بیشتر بخوانیم : کانکس آماده

انواع کانتینر های آماده :انواع کانتینر های آماده

کانتینر ها اصولا به شکل کاملا ساده و یک دست ساخته می شوند. و همانند کانکس ها از تنوع بر خوردار نیستند . شکل و اندازه کانتینر ها از قاعده مشخصی پیروی می کند .(خرید کانتینر آماده)

اگر شما مایل به دریافت کانتینر آماده با تمام امکانات دل خواه تان هستید . می توانید با دادن سفارش به یک تولید کننده و سازنده کانکس و کانتیتر ، کانتینر دل خواه تان را دریافت کنید .

کانتینر ها ، با یک دیگر تفاوت آن چنانی ندارند ، مگر در رنگ و اندازه و همچنین دارا بودن یک سری آپشن ها یی که تولید کننده های کانتینر به آن اضافه می کنند .

سایز هایی که کانتینر های آماده را تولید می کنند . الگوی مشخصی دارد که مناسب کار برد های کانتینر می باشد . این اندازه ها عبارت اند از :

  • کانتینر ۱۰ متری
  • کانتینر ۲۰ متری
  • کانتینر ۲۵ متری

Buy ready-made containers

Rate this post