فروش کانتینر سرویس بهداشتی

بدون شک شما هم تا به این لحظه کانتینر سرویس بهداشتی را در رستورانهای بین راهی یا مراکز تفریحی خارج از شهر دیده اید. این حجم از نفوذ به خودی خود نشان دهنده بازار داغ خرید و فروش کانتینر سرویس بهداشتی می باشد.

در حقیقت این محصولات با تکیه بر ویژگی ها و البته مزیت های منحصر به فرد خود توانسته اند به سادگی هرچه تمام تر جای پای خود را در بازار محکم نمایند. این نشان دهنده محبوبیتی است که این دسته از تولیدات به آن رسیده اند.

با این وجود بخش زیادی از متقاضیان، در زمان خرید؛ مدل های ارزان قیمت را در اولویت قرار می دهند. اما بعد از مدتی متوجه می شوند که این تولیدات نمی توانند نیاز آن ها را برآورده سازد. به همین جهت در پی فروش کانتینر سرویس بهداشتی خود بر می آیند خرید کانتینر سرویس بهداشتی.

اما مشکل اصلی اینجاست که نمی دانند چگونه آن را به فروش برسانند و یا چه قیمت را برا‌ی آن تعیین نمایند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا اندکی به تفهیم این موضوع بپردازیم. لذا اگر شما هم قصد فروش کانتینر سرویس بهداشتی را دارید‌، حتما ما را تا انتها همراهی کنید.

کانتینر سرویس بهداشتی چیست؟

کانتینر های سرویس بهداشتی، جعبه های فلزیِ بسیار مقاومی هستند که دارای امکانات لازم برای قضای حاجت و بهداشت شخصی هستند. در حقیقت این دسته از تولیدات دارای امکاناتی همچون کاسه توالت، روشویی، وان حمام و… هستند. وجود این امکانات کمک می کند تا افراد ساده تر بتوانند نیاز های خود را به کمک آن رفع نمایند.

این دسته از تولیدات به سادگی قابلیت حمل و نقل دارند . از طرفی دیگر قیمت تمام شده آن را نیز اندک است. ترکیب کلی این موارد سبب شده تا بسیاری از رستوران های بین راهی یا مراکز تفریحی خارج از شهر، این تولیدات را در لیست اولویت هایشان قرار دهند.

جهت استعلام قیمت و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانتینر سرویس بهداشتی

انواع کانتینر سرویس بهداشتی

انواع کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر های سرویس بهداشتی تنوع بالایی دارند. همین تنوع بالا هم عاملی است که قیمت را تحت تاثیر قرار داده و مشتری را در زمان خرید یا فروش کانتینر سرویس بهداشتی، سردرگم می کند. ما در ادامه این مدل ها را خدمت شما شرح داده ایم تا اندکی از این سردرگمی کم شود فروش کانکس سرویس بهداشتی.

  • کانتینر تک چشمه

این دسته از تولیدات صرفا دارای یک درب هستند که مستقیما بر روی سرویس بهداشتی باز می شود. این  مدل ها ابعاد و امکانات کمی دارند و به همین جهت در زمان خرید یا فروش کانتینر سرویس بهداشتی، کمترین قیمت برای آن ها تعیین می شود.

  • کانتینر دو چشمه

این دسته از تولیدات عموما دارای دو سرویس بهداشتی با درب های جداگانه هستند. به همین جهت از آن ها برای رستوران های کوچک بین راهی استفاده می شود و درب ها نیز به صورت زنانه و مردانه تقسیم می شود.

  • کانتینر چند چشمه

کانتینر چند چشمه

کانتینر چند چشمه

این دسته از سرویس بهداشتی ها دارای یک درب اصلی است که بر روی یک راهرو باز می شود. در این راهرو کوچک تعدادی سرویس بهداشتی با درب های جداگانه قرار دارد. این مدل ها عموما قیمت های به مراتب بالایی دارند. لذا صرفا توسط مراکز بزرگ خریداری می شود.

امکانات کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر های سرویس بهداشتی دارای امکانات مختلفی هستند. تنوع این امکانات عامل دیگری است که می تواند بر روی فروش کانتینر سرویس بهداشتی تاثیر بگذارد. از جمله امکاناتی که در این محصولات قرار می گیرد، می توان به سینک روشویی، سیستم تهویه، وان حمام، توالت فرنگی و…. اشاره نمود. بدیهی است که هر اندازه تعداد این امکانات بیشتر باشد، قیمت هاهم بیشتر می شود.

قیمت گذاری کانتینر سرویس بهداشتی

قیمت گذاری کانتینر سرویس بهداشتی

قیمت گذاری کانتینر سرویس بهداشتی

همانگونه که تا به این لحظه دریافته اید، فاکتورها و البته مولفه های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند بر روی قیمت این محصولات اثر بگذارد. همین مورد هم سبب شده تا متقاضیان در زمان خرید یا فروش کانتینر سرویس بهداشتی دچار سردرگمی شوند استعلام قیمت کانتینر.

عموما قیمت این دسته از محصولات بر حسب متر مربع بیان می شود. این قیمت می تواند از یک و نیم میلیون تومان شروع شده و تا ارقام بسیار بالاتر هم برود. از طرفی برای فروش کانتینر سرویس بهداشتی عموما کسری از این رقم قرار می گیرد. برای اینکه بتوانید قیمت دقیق تر این محصولات را بفهمید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانتین وان تماس حاصل فرمایید .

 

Rate this post