استعلام قیمت کانتینر

قیمت را می توان به عنوان یکی از مهمترین مولفه هایی دانست که برای خرید هر محصولی می بایست روی آن تمرکز کرد. در واقع اغلب افراد تمایل دارند تا محصول دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت ها خریداری نمایند. این موضوع در رابطه با خرید کانتینر ها نیز صدق می کند. اما متاسفانه بخش زیادی از این مشتریان نمی دانند که برای استعلام قیمت کانتینر به چه مرکزی مراجعه نمایند خرید کانتینر انباری.

افزون بر این موارد آن ها بعد از استعلام قیمت ها نمی توانند مقایسه ای صحیح بین آنها داشته باشند . همین مورد باعث می شود تا در دام اشتباهات مختلف گرفتار شوند . ما در این مقاله سعی داریم تا مروری دقیق و واضح بر روی این موضوع داشته و فاکتورهای مهم برای آن را ذکر کنیم . لذا اگر شما هم در پی استعلام قیمت کانتینر هستید و یا می خواهید فاکتور های موثر بر آن را بدانید، بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید .

ابعاد و اندازه کانتینر

ابعاد و اندازه را می توان به عنوان یکی از حیاتی ترین و البته مهم ترین مولفه هایی در نظر گرفت که می تواند بر روی قیمت کانتینر ها اثر گذار باشد. در حقیقت کانتینر ها دارای  تنوع زیادی در ابعاد هستند. به گونه ای که کانتینر ها غالبا محدوده ای بین ۳ الی ۲۰۰ متر مربع را دارند .

واضح است که هر اندازه این ابعاد بیشتر باشد، قیمت نهایی هم بیشتر می شود . به همین جهت است که بایستی در زمان استعلام قیمت کانتینر ها حتما به این موضوع دقت کافی داشته باشید کانتینر دو طبقه.

امکانات کانتینر ها

امکانات کانتینر ها

امکانات کانتینر ها

همانگونه که می دانید ، کانتینر ها دارای امکانات مختلفی هستند . این امکانات متناسب با نوع و مدل کانتینر ها تغییر می کند. برای مثال کانتینر مسکونی دارای امکانات رفاهی زیادی هستند . حال اینکه مدل های انباری عموما امکانات بسیاری ندارند.

این فاکتور در نوع خود عاملی است که بر روی قیمت اثر مستقیم می گذارد . بدیهی است که در زمان استعلام قیمت کانتینر ، می بایست توجه خاصی به امکانات موجود در مدل دلخواه خود هم داشته باشید. این موضوع به شما کمک می کند تا مقایسه های صحیح تری داشته باشید.

نوع کانتینر

نوع کانتینر از دیگر فاکتورهایی است که می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. در حقیقت باید عنوان کنیم که کانتینر ها  دارای تنوع بسیار زیادی هستند . به گونه ای که این روز ها بیش از ۱۵ نوع کانتینر در ایران تولید می شود . هر یک از این محصولات دارای متریال ها و طراحی خاصی هستند . بدیهی است که این موضوع می تواند اثر مستقیمی بر روی قیمت داشته باشد.

برای مثال کانتینر پلیس دارای بدنه ای به مراتب قوی تری هستند . حال اینکه جنس بدنه کانتینر های سرویس بهداشتی چندان زیاد نیست . به همین جهت توصیه می شود تا در زمان استعلام قیمت کانتینر ، حتما این نوع را هم در نظر داشته باشید .

متریال به کار رفته

متریال به کار رفته

متریال به کار رفته

متریال به کار رفته را می توان به عنوان یکی دیگر از مهم ترین مولفه هایی دانست که می تواند بر روی قیمت کانتینرها اثر گذار باشد . در حقیقت برای ساخت این دسته از تولیدات، متریال های مختلفی نظیر پی وی سی، چوب ، ساندویچ پانل …. استفاده می شود.

این متریال ها هر کدام خواص و البته قیمت ویژه خود را دارند . به همین جهت است که ارتباط مستقیمی با قیمت دارند . در حالت کلی مدل هایی که دارای حجم بیشتری از فلز هستند، عموما قیمت های بالاتری دارند . به همین جهت می بایست در زمان بررسی قیمت ها، حتما این نکته را لحاظ نمایید .

مرجع معتبر برای استعلام قیمت کانتینر

تا به این لحظه شما به خوبی با عوامل موثر بر روی قیمت کانتینر ها آشنا شده اید. این عوامل به شما کمک می کند تا بتوانید مقایسه بهتری در بین قیمت ها داشته باشید . اما برای مقایسه دقیق تر شما باید مرجع معتبری برای استعلام قیمت کانتینر داشته باشید کانتینر در اهواز.

گروه کانتین وان جزوه معتبر ترین و البته قدیمی ترین تولید گنندگان کانتینر در کشور می باشد. گروه ما بهترین و ایده آل ترین تولیدات را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار می دهد. لذا برای استعلام دقیق قیمت می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

 

Rate this post