فروش کانتینر مسکونی

کانتینر مسکونی را می توان به عنوان یکی از ایده‌آل ترین و البته منحصر به فرد ترین تولیداتی دانست که برای سکونت انسان ایجاد شده اند. همین مورد هم باعث شده تا بازار داخلی برای خرید و فروش کانتینر مسکونی ایجاد شود. کیفیت بالا، برپایی سریع، قیمت مناسب، امکانات مختلف و…. از جمله مزیت های منحصر به فردی است که سبب شده تا این محصولات بیش از پیش در بین مردم نفوذ کنند.

متناسب با این نفوذ هم مردم زیادی اقدام به فروش کانتینر مسکونی می کنند. بخش زیادی از این فروشنده ها در حقیقت افرادی هستند که در ابتدا کانتینر هایی را خریداری کرده اند و اکنون به دنبال فروش یا تعویض آن ها هستند.

متاسفانه اغلب این فروشنده ها نمی دانند که در زمان فروش کانتینر مسکونی به چه نکاتی دقت نمایند تا متوجه ضرر نشوند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری بر این فاکتورها داشته باشیم. لذا اگر شما هم به دنبال فروش کانتینر مسکونی هستید‌، بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید.

میزان امکانات موجود

یکی از مهمترین مولفه هایی که بایستی در زمان فروش کانتینر مسکونی بدان دقت داشته باشید، میزان امکانات موجود در محصول مورد نظر شما است. در حقیقت اغلب کانتینرها دارای امکانات مختلفی هستند که آن ها را نسبت به سایرین متمایز می کند. این امکانات متناسب با مدل و البته نوع کانتینر ها متغیر خواهد بود. از طرفی دیگر هر اندازه که کارایی بیشتر باشد، بدون شک قیمت نهایی برای کانتینر شما هم بیشتر می شود.

در حالت کلی وجود سیستم های تهویه، سرمایش و گرمایش به عنوان امکانات پایه شناخته می شود . افزون بر این موارد، وجود کابینت، تخت و خواب، سرویس بهداشتی، وان حمام و…. می تواند جزو امکانات رفاهی باشد که این قیمت را به مراتب بیشتر می کند . لذا حتما در زمان فروش کانتینر مسکونی به این امکانات دقت داشته باشید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

جنس بدنه کانتینر مسکونی

جنس بدنه کانتینر مسکونی

جنس بدنه کانتینر مسکونی

دومین مولفه ای که بر روی فرایند فروش کانتینر مسکونی تاثیر می گذارد‌، جنس بدنه آن است. در حقیقت هر اندازه که جنس بدنه یک کانتینر مقاوم تر باشد، مشتریان، هزینه های بیشتری را برای آن می پردازند. به همین جهت است که این روزها بخش زیادی از مشتریان به دنبال کانتینر هایی با بدنه فلزی هستند.

البته در این بین مدل هایی هم وجود دارد که صرفا اسکلت بندی آن ها از جنس فلز می باشد و بر رو‌ی آن، لایه هایی از چوب یا ساندویچ پانل قرار می گیرد. در حالت کلی بیشترین قیمت متعلق به مدل هایی است که جنس بدنه تمام فلزی دارند. در اولویت دوم مدل های چوبی و اولویت سوم هم مدل های ساندویچ پانل است. هریک از این مدل ها در نوع خود مزایای منحصر به فردی دارند.

برای مثال مدل های چوبی تعادل دمای بهتری در فصل گرما و سرما دارند و یا مدل های ساندویچ پانل وزن کمتری دارند. اما با این وجود اغلب مشتریان صرفا به مقاومت توجه می کنند و به همین جهت بیشتر به دنبال مدل های فلزی هستند. لذا اگر قصد فروش کانتینر مسکونی با بدنه فلزی را دارید‌، بایستی حتما قیمت های بالاتری را نسبت به سایر مدل ها برا‌ی آن تعیین کنید کانتینر 40 فوت.

ابعاد و اندازه کانتینر مسکونی

ابعاد و اندازه کانتینر مسکونی از دیگر مولفه هایی است که می تواند بر روی قیمت گذاری های شما موثر باشد. در حقیقت باید عنوان کنیم که قیمت کانتینر های مسکونی بر اساس متر مربع بیان می شود. بدیهی است که هر اندازه این ابعاد بیشتر باشد، قیمت نهایی هم بیشتر می شود.

البته باید بدانید که علاوه بر ابعاد، مولفه هایی همچون نوع و میزان امکانات هم اثر گذار خواهد بود . لذا در زمان فروش کانتینر مسکونی و تعیین قیمت آن، حتما این موارد را لحاظ نمایید.

داشتن گارانتی

داشتن گارانتی

داشتن گارانتی

اغلب تولید کنندگان زمانی که یک کانتینر مسکونی را به فروش می رسانند، برای آن گارانتی های 3 ساله و یا بیشتر لحاظ می کنند. این گارانتی ها به مشتریان اطمینان می دهد که کیفیت محصولات در سطح مناسبی خواهد بود کانتینر در اردبیل.

به همین جهت اغلب خریداران، چنین تولیداتی را در صدر انتخاب های خود قرار می دهند. به همین جهت بهتر است در زمان فروش کانتینر مسکونی، حتما گارانتی آن را هم لحاظ کنید.

گروه کانتین وان جزو معتبرترین مراکزی است که گارانتی و ضمانت نامه معتبر را برای تولیدات خود ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

Selling residential containers

Rate this post