کانتینر در سمنان

در چند سال اخیر میزان تقاضا برای خرید کانتینر در سمنان رشد بالایی را تجربه کرده است. دلیل این موضوع را می توان افزایش کارایی کانتینرها و البته شناخت بهتر مردم نسبت به آنها دانست. در واقع کانتینر ها طی یک دهه گذشته از کالبد قدیمی خود خارج شده اند و دیگر کاربرد آنها محدود به حمل بار نیست کانکس در سمنان.

از طرفی دیگر خلاقیت های موجود در طراحی و تولید آنها سبب شده تا در صدر انتخاب های مردم قرار گیرند. با وجود این حجم از مزیت، هنوز هم بسیاری از مردم نسبت به این محصول و مزیت های آن اطلاع چندانی ندارند. ما در این مقاله قصد داریم مدل های محبوب در سمنان و البته برخی از ویژگی های مهم در رابطه با آن را خدمت شما عزیزان بیان کنیم . لذا اگر به دنبال کانتینر در سمنان هستید، حتما ما را تا انتها همراهی کنید.

انواع کانتینر در سمنان

همانگونه که اشاره کردیم، این روزها انواع مختلفی از کانتینر در سمنان وجود دارد. هر یک از این مدلها به گونه خاصی توسعه یافته و لذا برای یک کار ویژه مناسب است. اگرچه تمام این مدل ها در سمنان یافت می شود، اما در این بین تنها مدل های خاصی از آن دارای محبوبیت بیشتری هستند. دلیل این محبوبیت را هم می توان ساختار جغرافیایی و البته اقتصاد این استان دانست. ما در ادامه چند مورد از این مدل ها را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم.

  • کانتینر نگهبانی

کانتینر نگهبانی

کانتینر نگهبانی

این دسته از کانتینر ها در چند سال اخیر به محبوبیت بالایی رسیده اند. ساختار آنها به گونه ای توسعه یافته که می تواند گنجایش لازم برای زندگی یک نفر را داشته باشد. به همین جهت است که بیشتر پیمانکاران و نگهبانان پروژه های صنعتی و مسکونی از آن استفاده می کنند. نکته قابل توجه این است که می توان بعد از اتمام پروژه آن را به منطقه دیگری انتقال داد کانتینر در تهران.

  • کانتینر مسکونی

بسیاری از متقاضیان کانتینر در سمنان ، به دنبال مدل های مسکونی هستند. این دسته از محصولات دقیقا مشابه خانه های عادی هستند و تمام امکانات لازم برای زندگی را در ساختار خود دارند . از طرفی دیگر بدنه آنها مقاومت بالایی دارد که باعث می شود تا چندین سال عمر مفید داشته باشند خرید کانتینر مسکونی.

  • کانتینر کارگاهی

کانتینر کارگاهی

کانتینر کارگاهی

این دسته از کانتینر ها نیز طی چند سال اخیر رشد مناسبی داشته اند. این محصولات را می توان بهترین انتخاب برای برپایی کارگاه ها دانست. عموما گنجایش این محصولات بالا بوده و مقاومت مناسبی هم دارند. از طرفی دیگر می توان بعد از اتمام کار آن را به ناحیه دیگری منتقل نمود. همین مورد سبب شده تا این مدل هم وارد لیست متقاضیان خرید کانتینر در سمنان شود کانکس کارگاهی.

  • ساختار و بدنه

تنوع موجود در این محصولات تنها فاکتوری نیست که محبوبیت کانتینر در سمنان را افزایش داده بلکه ساختار بی نظیر آنها نیز بر رشد این محبوبیت موثر بوده است. در واقع کانتینر ها دارای ساختاری به شدت مقاوم هستند. بدنه آنها از پروفیل های آهنی 50 در 50 ساخته می شود.

از طرفی دیگر برای ساخت آن ها نیز از ورقه هایی با ضخامت حداقل 3 میلی متر استفاده می شود. مازاد بر این در بخش داخلی هم از انواع مختلفی درزگیر و یا متریال دیگر استفاده می شود. از جمله این متریال ها می توان به بتن سبک، چوب، پی وی سی، پلی اورتان و.. اشاره نمود . از طرفی دیگر طراحی بدنه آن به گونه ای است که باعث می شود تا فشار های وارده را دفع نماید . مجموع این موارد باعث شده است تا تقاضا برای خرید کانتینر در سمنان افزایش یابد .

 قیمت کانتینر در سمنان

قیمت کانتینر در سمنان

قیمت کانتینر در سمنان

قیمت از دیگر مواردی است که توانسته نفوذ کانتینر در سمنان را افزایش دهد. در واقع این محصولات قیمت به مراتب کمتری نسبت به یک بنای مشابه دارند. این در حالی است که مزیت های بیشتری را نیز در خود دارند.

قیمت این محصولات به مولفه های بسیار زیادی بستگی دارد. به همین جهت نمی توان یک محدوده دقیق را برای آن تعیین نمود. برای مثال نوع کانتینر، ابعاد ، امکانات موجود، متریال بکار رفته و… می تواند بر روی قیمت موثر باشد. اما در حالت کلی می توان گفت که قیمت کانتینر در سمنان از سه میلیون شروع می شود.

البته باید بدانید که در مدل های مسکونی و ویلایی، قیمت ها به ازای متر مربع بیان می شود. چنانچه تمایل دارید تا از قیمت دقیق کانتینر در سمنان مطلع شوید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانتین وان تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

bit.ly

Rate this post