خرید کانتینر مسکونی

خرید کانتینر مسکونی سازه های با ارتفاع های بلندی هستند که همان کانتینر های 20 فوتی و یا 40 فوتی می باشند.این سازه ها را باید به صورت زمینی و یا هوایی حمل کرد . کانکس اگر این ها را بخواهند با تریلی حمل و جا به جا کنند یابد ان ها را به دو و یا چند تیکه تقسیم کنند و در محل صرار گیری سازه ان ها را به یک دیگر متصل کنند .

این دسته از کانتینر های پیش ساخته در همه جای جهان طرف داران زیادی را دارند و نقطه شروع این امراز کشور های اروپایی بوده و بعد به امریکا و اسیا رواج پیدا کرده است.

برای شروع به ساختن کانتینر های پیش ساخته مسکونی باید در اول کار یم برنامه ای به عنوان راهنمای کار تهیه کنید که شامل مراحل ساخت و امکانات مورد نیاز ان می باشد .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

برای تهیه این برنامه باید اطلاعاتی مانند مقدار مساحت مورد نیاز و مکان قرار گیری  شرایط اب و هوایی منطقه و همین طور میزان بوجه ای که برای ان کاردر نظر گرفته شده مشخص شده باشد . این کانتینر ها را به عنوان انباری هم ازش استفاده می شود . اما کانتینر های 40 فوتی بخاطر این که بزرگ هستند بیشتر در مصارفی همچون مسکونی از ان استفاده می کنند .

این کانتیر های پیش ساخته مسکونی فضای کافی برای استراحت کردن و یک کاربرد مسکونی را به همراه خواهد داشت .همین طور ساخت ان طوری می تواند باشد که امکان استفاده بلند مدت از ان وجود خواهد داشت.(خرید کانتینر مسکونی)

کانتینر های مسکونی پیش ساخته شباهت زیادی با کانکس هایی هستند که به عنوان کاربردی ویلایی ساخته می شود .اما تنها تفاوتی که وجود دارد این است که کانتینر های مسکونی در یک سازه پیش ساخته باید طراحی شود. و همه یاقلام باید متناسب با اندازه کانتیر ها باشد .

بیشتر بخوانیم : کانکس مسکونی

خرید کانتینر مسکونی دوبلکس

کانتینر مسکونی دوبلکس

کانتینر مسکونی دوبلکس

بسیاری از افراد به زیبایی ویژه ای اهمیت می دهند .بخاطر همین همه ی تمهیدات لازم را در ساختن یک سازه مسکونی با کانتینر به کار گرفته می شود .یکی از مواردی که میتواند سبب جلوه زیبا و خاصی را به سازه بدهد ساختن ان ها به صورت دوبلکس است .

کانتینر  های دوبلکس معمولا از دو تا کانتینر روی هم ساخته می شوند. و بعد با ستون های محکم و مقاومی ان ها را در جای خود ثابت نگه می دارد . باید توجه داشته باشید که ان ها را مقاوم سازی کنید.تا امکان خطر در ان وجود نداشته باشد .

کانتینر های دو طبقه و یا همان دوبلکس به وسیله پله به یک دیگر متصل می شوند . کانکس آماده این پله ها را هم میتوان داخل کانتینر و هم می توان بیرون سازه نصب کرد .

در این سازه ها معمولا اتاق ها در طبقات بالا ساخته می شود. و قسمت پذیرایی و اتاق نشیمن در طبقه پایین قرار می گیرد .در این نوع از سازه های پیش ساخته هیچ گونه نگرانی برای کم بود جا وجود ندارد. و به راحتی می توانید در داخل سازه مورد نظر مستقر شوید .

عایق بندی در ساخت سازه پیش ساخته مسکونی بسیار حائذ است .زیرا جداره های خارجی ان با استفاده از ورقه های فولادی تشکیل می شوند و اگر دیوار ها و سقف های سازه به خوبی عایق بندی نشود. در مواقع تابستان و زمتستان فضای داخل سازه گرم و سرد می شود . (خرید کانتینر مسکونی)

برای عایق بندی حداره های سازه های پیش ساخته مسکونی می توان از انواع روش ها و مصالح استفاده کرد .برای غایق بندی سازه مصالحی هم چون پشم شیشه  پشم سنگ  فوم  پلی استایرن  و پلی اورتان  ایتفاده کرد. که بهترین گزینه ان ها می تواند نوع پلی اورتان باشد .

امکانات کانتینر های مسکونی

امکانات کانتینر های مسکونی

امکانات کانتینر های مسکونی

هر چیزی که  در یک ویلا یا خانه مسکونی وجود دارد. می توان در جز امکانات کانتینر مسکونی هم  در نظر گرفت. بخش هایی مثل  پنجره ها ، اتاق خواب ها  همراه با کمد دیواری های ام دی اف و ریلی و  آشپز خانه  هایی  با کابینت های ام دی افی و یا فلزی به صورت زمینی و یا دیواری نصب می کنند.  و همچنین سرویس های بهداشتی  و حمام . تمامی اینها به برنامه ای که در اول تعیین کرده و نقشه هایی که برای ساخت رسم  کرده اید بستگی دارد  و مطابق همان برنامه ها می توانید در فضای داخلی آنها را قرار دهید و در این مورد محدودیتی وجود ندارد.(خرید کانتینر مسکونی)

Buy a residential container

Rate this post