خرید کانتینر انباری

خرید کانتینر انباری پیش ساخته یکی از سازه های بسیار پر کاربرد است که  اغلب افراد برای نگهداری  از وسایل اضافه خود بر حسب نوع کاربری خود در پشت بام ها، حیاط و پارکینیگ های منازل خود می توانند از آن استفاده کنند.

امروزه با زیاد شدن شهرنشینی در بیشتر آپارتمان ها انباری وجود دارد اما برخی از افراد به علت کمبود فضا و هزینه ی زیادی که ساخت انباری با استفاده از مصالح سنتی برای آنها به همراه دارد به ساخت کانتینر به عنوان انباری بر روی پشت بام خود روی آورده اند.

برای اندازه این نوع از کانتینر های انباری هیچ گونه محدودیتی در نظر گرفته نشده است. و بسته به فضایی که دارید می توانید اندازه آن را تعیین کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

مزیت های خرید کانتینر انباریمزیت های کانتینر پیش ساخته انباری

  1. قابلیت انتقال و جا به جایی

یکی از مهمترین مزیت های کانتینر هایی که در پشت بام ساخته می شوند.(کانکس) این است که به راحتی می توان قطعات سازه ها را از یک دیگر جدا کرد و به مکان دیگری انتقال داد  و به صورت مجدد آن را نصب کنید.

در این صورت از نظر اقتصادی هم برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. و نیازی نیست دوباره برای ساخت انباری پیش ساخته هزینه ای پرداخت کنید. (خرید کانتینر انباری)

  1. مقاومت در برابر حوادث طبیعی

کانتینر ها به دلیل این که از مقاوم ترین و مستحکم ترین مصالح ساخته می شوند. در برابر حوادث طبیعی نظیر : زلزله، آتش سوزی، سیل طوفان  بسیار مستحکم و مقاوم است.

در مواقعی که وقوع چنین حوادثی آسیب چندانی به آن ها وارد نخواهد شد. و این امر به نفع مصرف کننده می باشد چراکه به این ترتیب خسارات جبران ناپذری به سازه وارد نخواهد شد. (کانتینر ویلایی)

  1. عایق بندی های مناسب

کانتینر هایی که بر روی پشت بام ساختمان ها ساخته می شوند با بهترین عایق بندی ها طراحی شده است.  و در برابر رطوبت، حرارت و هم چنین صدا بسیار مقاوم هستند. بنابراین احتمال پوسیدگی و یا خوردگی در آن ها بسیار کم است.

همین طور به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری وسایل به حساب می آید . البته لازم به ذکر است به دلیل اینکه  سازه  های انباری به نسبت دیگر سازه  ها بیشتر در معرض نور آفتاب و یا رطوبت هستند. باید از عایق هایی با بهترین کیفیت برای آن ها استفاده شود.

  1. عایق بندی های مناسبدارای وزن سبک

یکی دیگر از مهمترین مزایایی که موجب می شود این سازه نسبت به سازه های دیگر طرفداران زیادی داشته باشد. وزن بسیار سبک سازه است  و این به دلیل متریالی است که برای ساخت این نوع سازه  ها استفاده شده است. (خرید کانتینر انباری)

در این صورت حتی اگر ساختمان هایی که این سازه ها بر روی آن ها نصب می شود .هم استحکام خوبی نداشته باشند قدرت تحمل این نوع از کانتینر ها را دارند.

  1. طول عمر بالا

کانتینر هایی که در پشت بام به صورت انباری نصب  می شوند با توجه به وزن سبک و با استفاده از مقاوم ترین و با دوام ترین مصالح ساخته می شوند. از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و برای آن دسته از افرادی که می خواهند از این انباری ها برای مدت زمان طولانی استفاده کنند. و کیفیت برای آن ها بسیار مهم است  گزینه بسیار خوبی است.

  1. قابلیت شست و شویی

قابل شستشو بودن سازه ها یکی از مزیت های قابل توجهی است که به دلیل آن  توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌ کنند. در صورت شستشوی سازه ها  هیچ گونه آسیبی به بدنه و یا داخل سازه  نخواهد رسید.

بیشتر بخوانیم : کانکس انباری

نکات مهم در رابطه با خرید کانتینر انبارینکات مهم در رابطه با کانتینر انباری

یکی از مهمترین نکاتی که در ساخت کانتینر های انباری باید به آن دقت داشته باشید. اطمینان حاصل کردن از استحکام و دوام ساختمانی است که قرار است سازه بر روی آن نصب شود.

البته کلیه ساختمان هایی که با استفاده از مصالح سنتی قدیمی مانند بتن و یا فلز ساخته شده اند. از مقاومت بسیاری برخوردار هستند و توانایی تحمل سازه هایی مانند کانتینر را دارند. (خرید کانتینر انباری)

زیرا سازه های پیش ساخته وزن سبک تری در مقایسه با ساختمان های ساخته شده با استفاده از بتن و یا فلز دارند.  به خاطر داشته باشید در صورتی که قصد دارید بر روی ساختمان هایی فاقد اسکلت این نوع سازه ها را نصب کنید.با وجود اینکه برای ساخت کانتینر انباری از مصالح مقاومی مانند ساندویچ پانل استفاده می شود. باید ساختمان مورد نظر توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار بگیرید.

Buy storage container

Rate this post