فروش کانتینر پیش ساخته

کانتینر پیش ساخته را می توان جزو پرطرفدارترین و البته منحصر به فرد ترین مدل های کانتینر تلقی نمود که مزایا و البته ویژگی های منحصر به فردی دارد. همین موضوع هم سبب شده تا بازار خرید و فروش کانتینر پیش ساخته رشد بسیار بالایی را تجربه نمایید. متناسب با این رشد هم خریداران و البته عرضه کننده زیادی نسبت به ارائه این محصول اقدام نموده اند.

متاسفانه بخش زیادی از این تولید کنندگان تجربه کافی ندارند و یا تمرکز خود را صرفا روی قیمت های رقابتی گذاشته اند. به همین جهت نمی توانند نیاز مشتریان را به خوبی برآورده نمایند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری بر مهمترین مولفه ها برای خرید و فروش کانتینر پیش ساخته داشته باشیم. این موضوع به شما کمک می کند تا مدل های مناسب تری را خریداری کرده یا کانتینر خود را با قیمت های بهتری به فروش برسانید.

جنس بدنه

جنس بدنه را می توان مهمترین مولفه برای خرید کانتینر پیش ساخته دانست. در حقیقت این فاکتور میزان مقاومت و البته سطح کارایی یک کانتینر را تعیین می کند. برای ساخت کانتینر ها از متریال و البته طرح های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آنها ویژگی های مختص به خود را دارند.

اما در حالت استاندارد باید حتما یک اسکلت بندی برای افزایش مقاومت وجود  داشته باشد. عموما این اسکلت بندی از جنس پروفیل های آهنی است . پروفیل های بکار رفته در این محصولات باید دست کم ۵۰ در ۵۰ باشند تا بتوانند در برابر ضربات مختلف دوام داشته باشند.

افزون بر این موارد بایستی بر روی این اسکلت بندی هم یک یا دولایه از ورقه های فلزی قرار گیرد . این ورقه ها باید حداقل ضخامت ۵ میلی متری داشته باشند. لازم به ذکر است که این ضخامت در کانتینر پلیس باید به مراتب بیشتر باشد.

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

 

نوع کانتینر پیش ساخته

 

نوع کانتینر پیش ساخته

نوع کانتینر پیش ساخته

دومین مولفه تاثیر گذار بر روی خرید و فروش کانتینر پیش ساخته، نوع آن می باشد . در حقیقت این روز ها انواع مختلفی از کانتینر پیش ساخته در ایران تولید می شود که هر کدام از آنها کاربرد و کارایی ویژه خود را دارند. این مدل ها هر کدام با طرح و البته ساختار ویژه ای توسعه یافته اند . همین طراحی ویژه باعث می شود تا برای انجام آن کار مناسب باشند.

به همین جهت توصیه می شود تا هر کانتینر را صرفا برای انجام کار خاصی به کار گیرید. ما در ادامه برخی از رایج ترین مدل های کانتینر پیش ساخته را خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم . هریک از این مدل ها دارای ویژگی ها و البته ساختار مختص به خود هستند.

کانتینر اداری

کانتینر ویلایی

کانتینر مسکونی

کانتینر کارگاهی

کانتینر نگهبانی

کانتینر پلیس

کانتینر رستوران

کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر کاروان

فروشگاهی

کانتینر انباری

کانتینر باری

و….

در نظر داشته باشید که هر یک از این مدل ها خود می تواند تنوع بیشتری داشته باشد . با این اوصاف تمام این تنوع برای یک هدف خاص است و خارج از آن نمی تواند کاربرد چندانی داشته باشد . لذا حتما در زمان خرید یا فروش کانتینر پیش ساخته به نوع آن دقت ویژه ای داشته باشید.

قیمت کانتینر پیش ساخته

 

قیمت کانتینر پیش ساخته

قیمت کانتینر پیش ساخته

قیمت را می توان به عنوان مهمترین و البته حیاتی ترین فاکتوری دانست که می تواند بر روی فرایند خرید یا فروش کانتینر پیش ساخته تاثیر بگذارد. در حقیقت تمام مولفه های فوق به نحوی برای تنظیم این فاکتور بوجود آمده اند.

لذا هرگونه تغییر در انتخاب کانتینر می تواند بر روی این قیمت ها اثر بگذارد. با این اوصاف متقاضیان اطلاعات دقیقی پیرامون این قیمت ها ندارند. در حالت کلی قیمت کانتینرهای پیش ساخته به ازای متر مربع بیان می شود. این قیمت برای مدل های تازه از یک و نیم میلیون به ازای هر متر مربع شروع می شود.

چنانچه قصد فروش کانتینر پیش ساخته دارید، می بایست درصدی از این مبلغ را قرار دهید. البته باید عنوان کنیم که این قیمت به فاکتور های زیاد نظیر ابعاد، نوع ، میزان امکانات ، پارتیشن بندی و.. بستگی دارد. چنانچه تمایل دارید تا قیمت دقیق را به دست آورید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانتین وان تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

bit.ly

Rate this post