کانکس در ارومیه

ارومیه را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای غربی کشور دانست که هر ساله حجم زیادی از کانکس در آن به فروش می رسد. دلیل این حجم از محبوبیت کانکس در ارومیه را می توان شناخت بیشتر و بهتر هم استانی های عزیز از این تولیدات دانست. در حقیقت آن ها به خوبی دریافته اند که کانکس ها می توانند بهترین و اقتصادی ترین سرپناه ممکن برای شرایط فعلی باشند.

این محصولا قیمت اندک، برپایی سریع، مقاومت عالی و البته قابلیت جابه جایی دارند. این موارد همان نیاز هایی است که مردم این روز ها بدان نیاز دارند. ما در ادامه قصد داریم تا از نگاهی فنی این محصولات را بررسی کنیم تا شما هم دلیل محبوبیت آنها را بهتر درک کنید.

طراحی کانکس ها

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که موجب نفوذ کانکس در ارومیه شده، ساختار و طراحی بی نظیر آن ها می باشد. اغلب کانکس ها به شیوه ی یک مکعب مستطیل تولید می شوند. البته در بسیاری از مدل ها این طراحی دارای انحناهایی مختلفی در بخش های کناری است. این انچنان باعث می شود تا فشار های وارده به خوبی دفع شود.

از طرفی دیگر طراحی مکعب مانند این تولیدات هم باعث می شود. تا گنجایش داخلی شان به حداکثر حالت ممکن برسد. این در نوع خود یک امتیاز بسیار منحصر به فرد است که باعث شده تا این تولیدات برای طیف زیادی از امور مناسب باشند کانتینر در ارومیه.

ساختار کانکس ها

 

ساختار کانکس ها

ساختار کانکس ها

دومین سرچشمه محبوبیت کانکس در ارومیه، ساختار بی نظیر آن ها می باشد. در حقیقت کانس ها به شیوه ای بسیار ویژه تولید می شوند. همین ساختار ویژه هم سبب می شود تا این تولیدات در برابر ضربات و فشار های خارجی مقاوم باشند.

در بدنه اصلی این محصول یک اسکلت بندی از جنس پروفیل ها آهنی وجود دارد. این پروفیل ها دست کم ۵۰ در ۵۰ هستند. همین مورد باعث شده تا بدنه ی این محصولات مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. از طرفی دیگر بر روی بدنه این محصولات هم لایه های مختلفی از جنس ورقه های ۵ میلی متری قرار می گیرد. این ورقه ها می توانند مقاومت ایده آلی را ایجاد نمایند.

وجود درزگیر های مختلف هم سومین فاکتوری است که ساختار این محصولات را منحصر به فرد می کند . این متریال ها باعث مقاومت کانکس ها در برابر تغییرات دمایی و صدمات ناشی از رطوبت می شود. بر همین اساس می توان به سادگی این محصولات را هم در فضای آزاد قرار داد خرید کانکس کوچک.

ابعاد و اندازه کانکس ها

ابعاد و اندازه را می توان از دیگر مولفه هایی دانست. که تاثیر بسیار زیادی در نفوذ کانکس در ارومیه داشته است. در حقیقت این دسته از تولیدات به سبب کارایی و البته ماهیت منحصر به فردشان‌، در اندازه های مختلفی تولید می شوند. بر همین اساس نمی توان ابعاد مشخصی را برا‌ی آن ها تعریف نمود. برای مثال ابعاد یک کانکس سرویس بهداشتی با ابعاد یک کانکس مسکونی کاملاً متفاوت است. از طرفی دیگر ممکن است یک کانکس مسکونی ۳۰ متر مربع باشد. کانکس مسکونی دیگر ۱۰۰ تر مربع  که این موضوع متناسب با نیاز مشتری است.

در حالت کلی می توان گفت که تمامی کانکس ها در محدوده ای بین ۳ الی ۲۰۰ متر مربع تولید می شوند. این محدوده برای ساخت هر نوع کانکسی مناسب است . البته باید عنوان کنیم که ارتفاع هم نباید از ۴۰ فوت بیشتر شود.

قیمت کانکس در ارومیه

 

قیمت کانکس در ارومیه

قیمت کانکس در ارومیه

قیمت را می توان به عنوان یکی از مهمترین و البته حیاتی ترین فاکتور هایی دانست که محبوبیت کانکس در ارومیه را افزایش داده است. در حقیقت این محصولات با وجود مزایای منحصر به فرد، اما  قیمت های بسیاری متغیری دارند. این قیمت ها به گونه ای می باشد که این تولیدات را به سادگی در صدر انتخاب های مردم امروزی قرار داده است کانتینر در لرستان.

در واقع باید عنوان کنیم که قیمت یک کانکس به مراتب کمتر از هزینه های تمام شده یک بنای آجری می باشد. این در حالی است که کانکس ها می توانند قابلیت حمل و نقل هم داشته باشند

این مولفه با توجه به شرایط اقتصادی این روز ها بسیار پر رنگ تر شده است. با این اوصاف باید عنوان کنیم که قیمت کانکس در ارومیه به مولفه های بسیار زیادی همچون ابعاد، نوع کانتینر، متریال به کار رفته ، امکانات و… بستگی دارد. چنانچه تمایل دارید تا قیمت دقیق کانکس در ارومیه را بدانید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانتین وان تماس حاصل فرمایید چرا که ما مناسب ترین قیمت ها را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

conex in Urmia

b2n

yun

Rate this post