کانکس در شمال

کانکس شمال، شمال کشور را می توان جزو مناطقی دانست که دارای آب هوای متغیری است. به همین جهت دراین دسته از مناطق نمی توان به صورت پیوسته روی یک سرپناه موقت حساب باز کرد.

کانکس ها محصولاتی هستند که توانسته اند تا حد زیادی خود را با این شرایط وفق دهند . همین عامل هم سبب شده است  تا نفوذ کانکس در شمال به حداکثر میزان ممکن برسد . در واقع این محصولات دارای مقاومت و البته کارایی های بسیار بالایی هستند . از طرفی دیگر می توان آن ها را جابجا نمود کانتینر در شمال.

به همین جهت است که خریدار می تواند در فصل زمستان آن را به مناطق دیگری انتقال دهند. این موضوع به نوبه خود سبب شده است تا نفوذ کانکس در شمال بیشتر شود. ما در ادامه مروری دقیق تر بر جنبه های مختلف این محصول داشته ایم تا شما هم دلیل این نفوذ را بدانید.

ساختار کانکس ها

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت سازه در شمال ، ساختار و طراحی آن است. این محصولات دارای مقاومت بسیار زیادی هستند. برای ساخت این تولیدات از یک اسکلت بندی مقاوم از جنس پروفیل های آهنی استفاده می شود .

این پروفیل ها عموما ۵۰ در ۵۰ هستند . بر روی بدنه آن ها نیز ورقه هایی با ضخامت سه میلیمتر استفاده می شود . این مورد سبب شده است تا مقاومت آن ها به حداکثر میزان ممکن برسد. این موضوع به نوبه خود سبب شده است تا کانکس ها برای شرایط جوی شمال کشور مناسب باشند.

حمل و نقل کانکس ها

حمل و نقل کانکس ها

حمل و نقل کانکس ها

قابلیت حمل و نقل را می توان از مهم ترین مولفه هایی دانست که تقاضا برای خرید کانکس در شمال را افزایش داده است . این ویژگی به قدری مناسب بوده است که سبب شده تا این محصولات در بسیاری از کسب و کار ها نفوذ کنند .

در حقیقت شما می توانید یک کانکس را بعد از برپایی، مجددا به ناحیه ای دیگر انتقال دهید . این مورد سبب شده تا این محصولات برای کسب و کار های فصلی یا کشاورزان بسیار ایده آل باشد . آن ها در فصل های تابستان و یا پاییز کانکس ها را برپا کرده و با شروع بارش های سنگین آن را به منطقه دیگری انتقال می دهند. این قابلیت بی نظیر چیزی است که شما نمی توانید در بنا های سنتی بیابید . همین عامل هم سبب شده تا بسیاری خرید سازه در شمال را بر ساخت یک بنا در آن ترجیح دهند کانکس در گیلان.

انواع رایج کانکس در شمال

همانگونه که اشاره کردیم، این روز ها طیف زیادی از مردم به سمت خرید سازه در شمال جذب شده اند. اگرچه این تقاضا برای تمام مدل های کانکس است ، اما برخی از مدل های آن محبوبیت بیشتری دارد . ما در ادامه چند مورد از آن ها را ذکر کرده ایم .

  • کانکس رستوران در شمال

کانکس رستوران در شمال

کانکس رستوران در شمال

این دسته از کانکس ها محبوبیت زیادی در بین سرآشپزهای شمالی دارند . آن ها در فصل های معتدل کانکس رستوران خود را در مناطق شلوغ برپا می کنند. از طرفی می توانند آن را هر سال در مکانی مجزا مستقر نمایند.این به نوبه خود سبب شده است تا این محصولات بیش از پیش مناسب باشند .

  • کانکس ویلایی در شمال

این مدل ها را می توان جزو انواع محبوب سازه در شمال دانست. بیشتر افرادی که دارای مزرعه یا باغات مختلف در این استان هستند، این دسته از تولیدات را ترجیح می دهند. چراکه امکانات مختلف و البته قابلیت های مناسبی دارند . از طرفی  می توان دوباره آن را به منطقه ای دیگر انتقال داد .

  • کانکس سرویس بهداشتی در شمال

کانکس سرویس بهداشتی در شمال

کانکس سرویس بهداشتی در شمال

مدل های کانکس سرویس بهداشتی هم جزو انواع کانکس در شمال می باشد . این تولیدات عموما توسط رستورانهای بین راهی و یا مراکز تفریحی استفاده می شود . قیمت مناسب و البته امکانات مختلف موجود در ان ها سبب شده است تا به عنوان یک گزینه مناسب جهت انجام وظیفه خود شناخته شوند . ما در گروه کانتین وان قادر به تولید تمام مدل های کانکس هستیم. از طرفی دیگر ما مناسب ترین قیمت و البته بالاترین کیفیت ها را ارائه می دهیم. چنانچه شما هم قصد خرید سازه در شمال را دارید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

bit.ly

Rate this post