فروش کانتینر سیارفروش کانتینر سیار

کانتینر های سیار را می توان جزو پرطرفدارترین مدل هایی دانست که این روزها پا به عرصه وجود گذاشته اند. این محصولات علاوه بر مقاومت عالی و قیمت مناسب، دارای قابلیت حمل و نقل نیز هستند. همین مورد هم باعث شده تا بازار خرید و فروش کانتینر سیار رونق بگیرد. با این وجود بخش زیادی از متقاضیان در زمان خرید این محصولات، در دام افراد سودجو قرار می گیرند.

به همین جهت است که بعد از مدتی استفاده از آن ، متوجه کیفیت پایین آن می شوند . به همین جهت است که در پی راه هایی برای فروش کانتینر سیار خود هستند. اما متاسفانه بخش زیادی از این متقاضیان نمی دانند که در زمان فروش به چه فاکتورهایی دقت کنند. همین مورد هم باعث می شود تا در نهایت کانتینر آن ها به فروش نرود و یا متوجه ضرر شوند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا نکات مهم برای فروش کانتینر سیار را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

نحوه قیمت گذاری کانتینر سیار

نخستین و مهمترین عاملی که بایستی قبل از فروش کانتینر سیار خود انجام دهید، تعیین قیمت می باشد. در حقیقت شما باید یک رقم تعیین شده را برای محصول خود قرار دهید و بر این اساس اقدام به فروش آن نمایید. این موضوع مشکل اغلب متقاضیان است چرا که نمی دانند برای این موضوع چه راهکاری را در پیش بگیرند. در این شرایط عموما کسری از قیمت اولیه عنوان می شود فروش کانتینر اداری.

اگرچه این راهکار تا حدی می تواند موثر باشد اما گاها برخی از کانتینر ها بعد از مدت زمانی به دلیل تورم، قیمتی بیش از قیمت خرید خود پیدا می کنند. به همین جهت بهتر است در زمان خرید حتما فاکتور ها و مولفه های مهم را برای آنان در نظر بگیرید. ما در ادامه برخی از این فاکتور ها را خدمت شما ذکر کرده ایم.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

نوع کانتینر سیار

نوع کانتینر سیار

نوع کانتینر سیار

فروش کانتینر سیار از اهمیت بالایی برخوردار است. نوع کانتینر را می توان به عنوان یکی از مهمترین مولفه هایی دانست که بایستی در زمان خرید بدان دقت داشته باشید. در واقع کانتینر های سیار دارای مدل ها و البته طرح های مختلفی هستند. هر یک از این مدل ها برای امر خاصی کاربرد داشته و به طبع آن قیمت های متفاوتی با هم دارند. کانتینر سیار رستوران، نگهبانی، سرویس بهداشتی و… از جمله این مدل ها می باشد.

ابعاد و اندازه کانتینر سیار

ابعاد و اندازه را می توان دومین فاکتور موثر بر روی قیمت کانتینر در نظر گرفت. هر اندازه که ابعاد یک کانتینر بیشتر باشد، قیمت تمام شده آن هم بالاتر می رود. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشد که مدل های بیش از اندازه بزرگ، جابجایی دشوار تری دارند. لذا حتما  این موضوع را در خرید های خود تاثیر دهید.

میزان امکانات

میزان امکانات

میزان امکانات

میزان امکانات هم از دیگر مولفه هایی است که بایستی در زمان خرید یا فروش کانتینر سیار بدان دقت کنید. بدیهی است که هر اندازه میزان امکانات موجود در این محصولات بیشتر باشد، قیمت بیشتری هم برای آن ها پرداخت می شود خرید کانتینر بزرگ.

روش های فروش کانتینر سیار

بعد از تعیین قیمت کانتینر های سیار، دومین قدم، انجام روش های فروش کانتینر سیار می باشد. برای این موضوع شما راهکارهای مختلفی را در پیش دارید. ما در ادامه برخی از آنها را ذکر کرده ایم.

  • ارتباط با مشتریان احتمالی

ارتباط با مشتریان احتمالی

ارتباط با مشتریان احتمالی

یکی از بهترین روش ها برای فروش کانتینر سیار، مراجعه به مشتریان احتمالی است. برای مثال اگر شما دارای کانتینر رستوران سیار هستید، احتمالا سر آشپز ها و یا غذا فروش های کنار خیابان می توانند مشتریان احتمالی شما باشند. لذا با معرفی محصول خود به آن ها شانس بیشتری برای فروش دارید.

  • وبگاه های نیازمندی

سایت های نیازمندی را می توان دومین روش برای فروش کانتینر سیار دانست. در این شیوه شما می توانید به سادگی هرچه تمام تر، محصول خود را در این سایت ها آگهی نمایید. این کار مشتریان احتمالی زیادی را برای شما به دنبال خود می کشد. البته باید بدانید که این روش باعث می شود تا شانس فروش محصولات شما به مراتب بیشتر شود فروش کانتینر پیش ساخته.

  • فروشندگان و تولیدکنندگان

عموما اغلب عرضه کنندگان کانتینر سیار‌، خود مدل های دست دوم این تولیدات را هم خریداری می کنند. لذا اگر قصد فروش کانتینر دارید، بد نیست به آن ها نیز مراجعه کنید. البته باید بدانید که در این روش عموما کانتینر های شما با قیمت های کمتری خریداری می شود اما در عوض سرعت بیشتری در فرایند کار دارد.

Sell ​​mobile containers

Rate this post