کانتینر در قزوین

کانتینر در قزوین سازه های دارای بدنه ای هستند که از قبل ساخته شده می باشند و کانکس در صد زیادی از قسمت صنعت صادرات و واردات انواع کالا ها و بار ها را از آن خود کرده اند .

این صادرات و واردات توسط کانکس ها ، به صورت دریایی با کشتی ، به صورت هوایی با هوا پیما ، به صورت زمینی با کامیون و قطار ، انجام می پذیرد .

کانتینر ها امکان انبار و دپو کالا و بار و جا به جایی آن ها در حجم بالا و خیلی زیاد را به ما خواهند داد . کانتینر ها از آن لحاظ که به منظور جا به جایی کالا و بار ساخته شده اند . انواع گوناگونی برای جا به جایی انواع مختلف کالا ها را دارند .

برای مثال کانتینر های یخچالی برای کالا های فاسد شدنی چون مواد غذایی و خوراکی ، گوشت و ماهی و بستنی و دارو ها و … چیز هایی از این قبیل مناسب هستند . و یا برای مثال کانتینر های قفسه بندی شده برای جا به جایی دام و طیور و انواع ماشین آلات مناسب هستند . و … انواع دیگر کانتینر های موجود ، برای صادرات و واردات کالا و بار .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120449244 تماس حاصل فرمایید.

بهترین کانتینر برای جا به جایی کالا کدام است ؟بهترین کانتینر برای جا به جایی کالا کدام است ؟

کانینر ها علاوه بر تقسیم بندی که بر اساس مناسب بودن برای جا به جایی انواع کالا دارند . بر اساس اندازه ، سایز و ابعادشان هم دارای تفاوت هستند و تقسیم شده اند .(کانتینر در قزوین)

سایز و اندازه های ، کانتینر های موجود ، عبارت اند از این اندازه ها :

  • کانتینر 10 فوت
  • کانتینر 20 فوت
  • کانتینر 40 فوت
  • کانتینر 45 فوت

بهترین سایز و اندازه یک کانتینر باری ، اندازه چهل فوت است . سایز چهل فوت ، در واقع ، اندازه ای در حدود دوازده متر می باشد . تمام کانتینر های مورد استفاده در گمرک ها ، برای بار بری در کشتی ها و کانتینر های شرکت های هواپیما بری و واگن ها و … دوازده متری می باشند .

کانتینر های دوازده متری را با نام کانتینر مخصوص بار بری می شناسند . تنها موردی که در آن از کانتینر دوازده متری استفاده نمی شود . این است که اندازه کشتی و یا هوا پیما ، جواب گوی اندازه کانتینر ها نباشد . کانتینر های دوازده متری بر اساس سایز بزرگی که دارند ، برای موارد دیگری هم مناسب هستند .(کانتینر در قزوین)

یک کانتینر خالی و معمولی دوازده متری و یک مغز خلاق ، می توانند با یک دیگر یک چیز فوق العاده خلق کنند . در یکی از استان های کشور عزیز مان ایران کافه ای وجود دارد که به نام کافه کانتینری معروف و زبان زد می باشد .

ساخت کافه با استفاده از چند کانتینر

در ساخت این کافه زیبا و جذاب از چند کانتینر ،بهره برده اند . کانتینر ها به صورت کنار هم و بر روی هم ، قرار گرفته اند . پس از قرار گیری کانتینر ها در کنار هم ، راه های ارتباطی در میان آن ها ایجاد کرده اند . که همگی آن ها به یک دیگر راه داشته باشند و این گونه ، کافه ای بزرگ را ایجاد کرده اند .

توجه نمودید که این ایده ، چه ایده جذاب و متفاوتی بود . کانتینر بزرگ این تفاوت زیبا این کافه با کافه های دیگر ، بر میزان مشتری و سود دهی اش هم خواهد افزود . شما هم می توانید ایده خود تان را داشته باشید و کانتینر خود را تبدیل به یک چیز فوق العاده بکنید .(کانتینر در قزوین)

یک خانه چند طبقه و یا دوبلکس کانتینری ، یک مغازه سیار ، و یا حتی یک محل کار سیار و انواع ایده های دیگر … که می توانند بسیار موفق و سود ده باشند .

انواع کانتینر های 40 فوتی یا 12 متریانواع کانتینر های چهل فوتی یا دوازده متری ، مناسب بار بری

کانتینر های دوازده متری یا چهل فوتی خودشان هم به انواع گوناگونی تقسیم می شوند . تفاوت کانتینر های چهل فوتی یا دوازده متری اکثرا در ارتفاع آن ها می باشد .

کانتینر های دوازده متری در دو ارتفاع تولید می شوند ، با ارتفاع کوتاه و با ارتفاع بلند . اندازه ارتفاع بلند کانتینر های دوازده متری ، دو متر و نود سانت می باشد .(کانتینر در قزوین)

اندازه ارتفاع کوتاه کانتینر های دوازده متری، دو متر و نیم سانت می باشد . همچنین لازم به ذکر است قابلیت تولید کانتینر های دوازده متری بزرگ ، با ارتفاع سفارشی توسط خریدار وجود دارد .

قبول انجام ساخت کانتینر های دوازده متری بزرگ با ارتفاع دل خواه مشتری ، توسط کمپانی های سازنده کانتینر ، بستگی به تعداد کانتینر ها خواهد داشت . کانتینر ها در هر سایز و اندازه ای که باشند ، می توانند دارای سیستم های گرمایشی و یا سرمایشی باشند .

کانتینر های سرمایشی در واقع همان کانتینر های یخچالی هستند . که امکان تنظیم میزان سرمای داخل کانتینر در آن ها وجود دارد . همچنین در نوع رو باز و همچنین سر بسته ، قابلیت اجرای طرح در آن ها وجود دارد .(کانتینر در قزوین)

اندازه درب ورودی کانتینر ها با یک دیگر متفاوت است . ممکن است درب یک کانتینر به اندازه ورود و خروج تنها یک نفر آن هم به صورت خم باشد . در برخی کانتینر ها ، درب ورودی ، در واقع به طور کلی یک طرف کانتینر را شامل می شود .

بیشتر بخوانیم : کانتینر آماده

نکاتی درباره کانتینر هانکاتی درباره کانتینر ها

قیمت کانتینر ها علاوه بر ملاک اصلی که نوع ، سایز و اندازه و همچنین کار بری آن ها است ، بستگی به عوامل دیگری هم

دارد.

این عوامل شامل ، وضعیت اقتصادی ، میزان یافت شدن مواد اولیه تولید لوازم کانکس و کانتینر . نرخ کار خانه و یاتولیدی آن ها و همچنین کار مزد و حق زحمت عوامل ساخت که همگی بر قیمت یک کانتینر تاثیر گذار اند .(کانتینر در قزوین)

کانتینر ها پس از اتمام کار برد شان ، به دلیل حفظ وضعیت شان طی سالیان دراز ، قابلیت اجاره یا فروش مجدد را دارند . شما قادر هستید در صورت نیاز به چند قسمت ، کانتینر را از وسط یا هر جایی که می خواهید برش دهید و هر قسمت را جدا گانه سر هم کنید .

در این حالت شما دو کانتینر دارید و یا در واقع کانتینر بزرگ خود را تبدیل به دو کانکس کرده اید . شما همچنین می توانید ویژگی های جدیدی را به کانتینر تان اضافه نموده و یا حذف کنید . همچنین امکان رنگ آمیزی کانتینر ها هم وجود دارد .

Rate this post