کانتینر در گیلان

گیلان را می توان به عنوان یکی از استانهایی دانست که حجم زیادی از مراکز تفریحی در آن وجود دارد. کانتینر ها را می توان به عنوان یک از بهترین انتخاب های ممکن برای این مراکز دانست. همین مورد هم سبب شده تا فروش کانتینر در گیلان رشد بالایی داشته باشد. در حقیقت کانتینرها برای مواردی همچون رستوران، انباری، سرویس بهداشتی و… مورد استفاده قرار می گیرند. این مورد هم فاکتوری است که مراکز گردشگری نیاز مبرمی بدان ها دارند کانکس در گیلان.

ترکیب کلی این دو مورد همان چیزی است که سبب شده تا محبوبیت کانتینر در گیلان روز به روز بیشتر شود. با این وجود بخش زیادی از این متقاضیان به خوبی با کانتینر ها آشنایی ندارند. بخش زیادی از این افراد هنوز هم با شنیدن نام کانتینر، به یاد مدل های باری آن می افتند. این همان عاملی است که مانع از تصمیم گیری درست برا‌ی آن ها می شود. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا این تصور را تا حدی برطرف سازیم.

کانتینر چیست؟

کانتینر را می توان به عنوان یک جعبه فلزی بزرگ تلقی نمود که دارای امکانات و البته ویژگی های منحصر به فردی هستند. این جعبه های بزرگ می توانند امکانات منحصر به فرد بسیاری را در بطن خود جای دهند. به همین جهت است که می توانند برای امروز بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرند.

در حقیقت افراد می توانند امکانات و تجهیزات مختلفی را درون این جعبه ها قرار دهند. به همین جت است که می توان از آن ها برای امور مختلفی استفاده کرد. در واقع می توان گفت این محصولات تلفیقی از مقاومت کانتینر های باری و البته ظرافت خانه های امروزی هستند. همین مورد هم سبب شده تا تقاضای زیادی برای آنها ایجاد شود.

محبوب ترین مدل های کانتینر در گیلان

 

محبوب ترین مدل های کانتینر در گیلان

محبوب ترین مدل های کانتینر در گیلان

همانگونه که گفتیم، انواع مختلفی از کانتینر در گیلان وجود دارد که هر یک از این مدل ها برای امر خاصی کاربرد دارند . این تنوع در کاربرد سبب شده تا اغلب کسب و کار های این استان بتوانند انتخاب مختص به خود را داشته باشند. در حالت کلی حدود ۲۰ نوع کانتینر در گیلان وجود دارد. اما در این بین برخی از آن ها نسبت به سایرین محبوبیت بسیار بیشتری دارند. ما در ادامه آن ها را خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم.

  • کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر سرویس بهداشتی را می توان جزو رایج ترین مدل ها در گیلان تلقی نمود. این مدل عموما برای ویلا ها، رستوران های بین راهی و مراکز تفریحی استفاده می شود. این محصولات با ابعاد کوچک، قیمت مناسب و البته قابلیت جابه جایی خود توانسته اند به بهترین انتخاب ممکن برای این شرایط بدل شوند.

  • کانتینر ویلایی

 

کانتینر ویلایی

کانتینر ویلایی

این مدل ها نیز جزو محبوب ترین مدل های کانتینر در گیلان هستند. این دسته از تولیدات به سبب کارایی و البته عملکرد خود می توانند بهترین انتخاب ممکن برای افرادی باشند که می خواهند یک ویلا را در زمین خود ایجاد نمایند. نکته قابل توجه در رابطه با این تولیدا‌ت، قابلیت جابه جایی آن ها می باشد. این همان عاملی است که این تولیدات را محبوب کرده است.

  • کانتینر رستوران

این دسته از کانتینر ها توانسته اند طی چند سال گذشته به محبوبیت بسیار بالایی برسند. در حقیقت این محصولات می توانند بهترین انتخاب ممکن برای برپایی یکی رستوران باشند. به همین جهت است که اغلب سرآشپزهای سیار آنان را در صدر انتخاب های خود قرار می دهند کانتینر رستوران.

قیمت کانتینر در گیلان

 

قیمت کانتینر در گیلان

قیمت کانتینر در گیلان

یکی از مهمترین فاکتورهایی که سبب نفوذ کانتینر در گیلان شده، قیمت بی نظیر آنها می باشد. در حقیقت این محصولات دارای قیمت های بسیار ایده آلی هستند. همین باعث شده تا روز به روز محبوب تر شوند.

قیمت کانتینر در مقایسه با یک  بنای آجری، دارای قیمت های به مراتب کمتری است. قیمت این محصولات بر اساس متر مربع بیان شده و عموما از یک و نیم میلیون به ازای هر متر مربع شروع شده وتا ارقام بالاتر هم ادامه پیدا می کند. چنانچه تمایل دارید تا قیمت دقیق کانتینر در گیلان بدانید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانتین وان تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

bit.ly

Rate this post